Buh - Dralgar Imagar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Momaro » čtv 31. kvě 2018 10:38:53

A nestane se, že při nasazení ohnivé roby nebo biče se zruší jeho oživování jednotek?
Momaro
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod nezmar » čtv 31. kvě 2018 10:43:59

nie, pretoze ohnive gule sa pocitaju v prvom kole a liecenie pocas bojov.

A v dalsom update to uz zmenim, aby jednotky mohli v prvom kole utocit aj pouzivat magie a zaroven mohli pouzivat viac tychto specialnych magii (smrty, zeme, zivota ...) naraz a nie tu, ktora je v skripte zabita ako prva
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » sob 09. čer 2018 12:35:32

nezmar píše:dam tomu tak tyzden. Ak nebude nikto proti tak mu hodime unikatnost. Pri tejto jednotke mi to moc nevadi.

Už je to více jak týden a nikdo neprotestoval, tak připomínám, aby neupadlo v zapomnění...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 208
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Sunamar » sob 16. čer 2018 23:15:12

nezmar píše:nie, pretoze ohnive gule sa pocitaju v prvom kole a liecenie pocas bojov.

A v dalsom update to uz zmenim, aby jednotky mohli v prvom kole utocit aj pouzivat magie a zaroven mohli pouzivat viac tychto specialnych magii (smrty, zeme, zivota ...) naraz a nie tu, ktora je v skripte zabita ako prva


Aby to pak nedopadlo tak, že Mág země začne kamenit v prvním kole :D Když už, tak mu dát druh útoku 2, aspoň neshoří na štítu, ale aby bez útoku kamenil, to by bylo docela nemilé pro protivníka :mrgreen:
V případě posv. jednorožce by se to klidně dalo vyřešit druhem útoku 4 ne? Jednotka s 2000dmg si myslím, že není tak šílená, aby musela útočit až ve třetím kole, navíc by to (díky správným itemům) mohlo i trochu posílit Dralgara, který je v současnosti zaostávajícím v late game.

Taky by možná stálo za pováženou zvednout rekrut Veledruidů a trochu snížit jejich cenu, nikdy jsem zatím nerekrutoval druidy do vylepšení za 100 run, takže vlastně useless jednotka,žere to hodně, je to drahý a ten poměr druidi:enti je dost bída. Vele to mají fajn, dělají enty střelce, sami střílí, mají fajn poměr, ale rekrut bych řekl, že je na poměry ostatních bohů pomalý a ke konci jim nemá šanci moc konkurovat :(
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 28
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Dralgar Imagar

Příspěvekod Hron » pát 14. pro 2018 22:34:43

nezmar píše:dam tomu tak tyzden. Ak nebude nikto proti tak mu hodime unikatnost. Pri tejto jednotke mi to moc nevadi.

Už je tomu více jak půl roku, není již načase to zavést?


A když už jsem u těch jednorožců, tak mám ještě jeden návrh:
Mohlo by se u léčení (tedy u posvátného, ale i u obyčejných jednorožců) psát do závorky za to, co se píše teď i to, kolik vyléčili životů? (podobně jak to má Rip v simulátoru)
S tímto souvisí i to, že by se psal záznam o léčení i v případě, že by vyléčili nějaké životy, ale neobživilo to žádnou jednotku, což by zpřehlednilo situaci a vysvětlilo některé nejasnosti...
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 208
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron