Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » stř 15. črc 2015 15:35:53

Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Dreadd

- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ingr.T » čtv 30. črc 2015 13:45:17

Osobně sem zase píšu návrh na změny temných přízraků. Nelíbí se mi že se platí nejen lidmi ale i městem. Můj návrh je trochu šílený, ale co předělat to takto. Klasika stavby stojí 3 města, souhlas. Ale potom již se města nebudou obětovávat ale přeměňovat, tedy že trvale necháš proklít třeba 3 města, to ti umožní aby se začali verbit temní přízraci, ale pokud tam obětuješ třeba více lidí a budeš mít přebytek vybavení, tak se přízraci stopnou a nebudou se dál verbit dokud neprokleješ další město. Ten rozdíl zde je v tom že pokud ti zabijí přízraky, tak prostě je dovyrábíš, ale se smrtí přízraků ta města již nezaniknou, do teď to město zmizelo.
Můj druhý návrh je tento co změnit obětování, tedy že na temný přízrak na 1 je třeba 10 000 lidí a platí se jen lidmi, a můžeš tedy obětovat třeba 30 000 lidí a naverbit pokud máš města prokletá tak 3 přízraky.
(jinak města co se jednou proklejí jsou prokletá až do konce hry a myslím si že udělat u dreada ikonku kde se zobrazí počet prokletých měst nemůže bý obtížné).
Jinak jsem i přemýšlel o slayeru pro přízraky, ale to by je hodně moc posílilo a musela by se zvednout hodnota což není ono dle mého názoru.
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » čtv 30. črc 2015 18:32:30

Tady je důvod, proč se platí městy. Přízraci jsou tak nehorázně OP, že se nedá snížit jejich cena. Jedině pak zvýšit jejich cenu o trojnásobek lidí, to by možná byla jistá kompenzace. To, že někomu umřou přízraci je jen jeho chyba. Dreadd je asi nejtěžší bůh (hlavně nejpracnější). Osobně jsem hrál Dreadda s přízraky asi 10x , mimo válku mi nikdy nezemřeli. Sice tohle není nejhorší nápad, ale tady tohle je zas o něčem jiném. Dejme tomu, že Dhar obětuje na 10 mágů 10M a 200 run života. Podle téhle logiky by se pokud zemřou, mělo vrátit těch 200 run života. Co je mi po tom, že mi umřeli, protože to byla moje chyba? Chci prostě 200 run zpět. Tohle je blbost. Za tvoji neopatrnost nebo nezkušenost si můžeš sám.
Slayer pro přízraky? Why? Přízraci posílují útok, takže s x přízraky máš i 50 útok (na co pak slayer?).
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » čtv 30. črc 2015 20:54:53

slyer na přízraky je fakt blbost. Hlavně by je to spíše oslabilo než posílalo :roll: Jednotce se slayerem se nastavuje útok na hodnotu obrany cíle (pro daný útok). Tedy 400 přízraků by si vyřvalo útok třeba na hodnotu 120 a pak když by šli proti vesničanům, tak by jim klesnul na 3. :lol: To by byla fakt bomba....

Jak napsal kouji. To s těma městama je sice logické/bylo by hezké, ale když teď není battlegrudn ani nejsou možné války mezi aliacemi, je nesmyslné to dělat. Proti NPC ti nemůžou chcípnout. (rep. můžou, ale jen tovjí blbostí).
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » čtv 30. črc 2015 21:18:28

Z Ripa jsem dostal inspiraci :) . Třeba bych pak na battlegroudu rád viděl některé odlišnosti od ostatních světů, viz tenhle tvůj nápad na města. Tam by to mělo smysl, tam se klany rozbíjejí několikrát za věk. Dreaddovi by se počítaly prokleté města, třeba Dhar by měl zvýšený rekrut na bahno, atd... Třeba by se i mohla vracet část vybavení u posledních jednotek (umře ti 20 ledových hyder, vrátí se ti třeba 10 run nebes, jako jistá kompenzace k Dreaddovi.). Ale než se rozjede battlegroud, tak to bude ještě chvíli trvat a bude to chtít více lidí, takže to bych nijak nehonil.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ingr.T » čtv 30. črc 2015 21:39:07

Hele tady mi osobně nejde o nějaké zvýhodňování atd. Ale osobně se mi zdá toto lepší, sice by to dreadovi prodražilo jednotky (prokletí města něco stojí a cena přízraků se zdvojnásobí), ale prostě by mi to pak připadalo lepší a do představy světa logičtější. Protože pro kamenožrouta taky neobětovávám města (ten oproti přízrakům je sníst může či z nich vzniknout) a prokletí měst se mi zdá lepší a připadá mi že to přidá hře víc. Jestli Kouji nesouhlasíš chápu za dreada kdy by se mu zdražily přízraci asi to není správné, ale když jsem za něj hrál tak jsem neměl takové problémy že bych zdražení nezvládl. A to i s mým štěstím :-D.
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » čtv 30. črc 2015 23:23:11

Nejde mi o kamenožrouty. V podstatě to je tak, že momentálně by se v případě rozbití vrátilo to, co lidi nejvíc sere, města. To je jako by jsi dostával pak za ztracené mágy země runy. Prostě jednou dáš to vybavení a je to. Tuším, že něco podobného se tady už jednou řešilo. Bylo řečeno něco ve smyslu, že se město dá proklít jen jednou. Taky proč by se přízraci vraceli do mrtvého města? Přízraci potřebují nové duše, aby se "nastěhovali" do města, pak až je mrtvé, tak tam zůstávají. Nezmar ti to možná pak objasní lépe nebo si to najdi :) .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ingr.T » pát 31. črc 2015 14:21:44

Já nevím ale ty do města dopravíš tolik lidí že je několika násobně přelidníš a pak všechny zabiješ a změníš město na město přízraků a tam žijí. Pak je zabiješ ty přízraky a je to prázdné město, tak tam dovezeš další lidi a opět všechny pozabíjíš. Sorry asi jsem natvrdlej ale pořád tu logiku spojitost a tak vidím ideálněji. Ale to je jedno, píšu vlastní návrhy a jestli je nechcete.
A ještě otázka asi jsem to doteď špatně chápal, ale slayer funguje tak, že mění útočníka (posiluje či oslabuje), já vím že mi kdosi říkal, že slayer pracuje teď tak že by měl naopak protivníkovi ubližovat ne útočníkovi. Ripper ty jsi psal že když budu mít slayer a útok 200 a zaútočím na vesničana, tak se mi útok sníží místo aby se ještě více snížila obrana vesničana? Zajímavé, to se omlouvám myslel jsem že je to děláno jinak. :D :D :D
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » pát 31. črc 2015 15:17:19

Tak já píšu svůj názor na věc, neber mě jako někoho, kdo tady má všemocné slovo, to má Nezmar :) . To on ve finále ve všem rozhoduje :) .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » úte 04. srp 2015 23:07:15

vo finale ma posledne slovo drago, ale ten sem moc nechodi (tak raz za mesiac/dva).

Co sa tyka slayeru:
- Ak je utok vacsi ako obrana postupuje sa podla klasickeho vzorca a teda jednotka s utokom 120 a slayerm nema znizeni utok na 3 ak ide proti jednotke s obranou 3.
- Ak je utok mensi tak sa obrana a utok ignoruju a pocita sa iba s damage atd
Cize vo vysledku, slayer sa neoplati davat na jednotky s vysokym utokom, pretoze to nema ziadny efekt.

Co sa tyka mest:
Zoberme si takeho pana prstenov a prekliate mesto kde sidla prizraky (duse zosnulych kralov) - ano, aj tymto bola inspirovana nemrtva vetva. Toto mesto bolo prekliate iba raz a uz sa do neho nikto nikdy nenastahoval. Ak sa nahodou niekomu podarilo zabit prizrak tak urcite nevznikol dalsi na tom istom mieste.
Co je ale pravda, aj ja som uz premyslal, ze by sa zmenili podmienky pre kupu prizrakov. Dokonca som si myslel, ze uz som to aj upravoval. Takze sa nadtym budem musiet zamysliet este raz.
Mozno sa ta cena zmeni na "zlato" - potrebne na vybudovanie prekliateho mesta. Ale s tymto by sa urcite zdvihla hodnota prizrakov. Ako som napisal, este nadtym budem musiet porozmyslat
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Další

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron