Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod ySpirit » úte 20. říj 2015 22:31:59

Co se nemrtvé větve týče, navrhoval bych to, co jsem navrhoval již dávno zpátky:

  • Problém větve - všechno je čistě o přízracích; jediná použitelná jednotka pro 3k tahů jsou zombie (a přízraci), stínové / lichové jsou o ničem.
  • Zvýšit hodnotu přízraků například 2.5x (protože nemrtvé jednotky jsou jenom o přízracích)
  • Snížit hodnotu kostlivců (jelikož většina jejich hodnoty přejde na přízraky -> méně přízraků -> slabší kostlivci)
  • Snížit hodnotu lichů (stejné co kostlivci; snížit získávání kostlivců, aby jejich hodnota sedla)
  • Možnost kliknout u lichů/přízraků, zdali kostlivci mají zůstat v armádě po konci boje
  • Předělat hrobku, aby nerekrutovala liche (a kdyby už je to mělo náhodou rekrutovat, tak aspoň v pořádném čísle (žádné 2 liche za tah celý věk)), protože mít zdarma liche přes nekromanty dělá hrobku zbytečnou budovou.
  • Stínům snížení ceny na 1.000 nebo 1.500, možné zvýšení poškození
  • Možná ještě úprava jednotek od nekromantů.

Živá větev pak vyžaduje hodně změnit, protože jak je nyní, tak je nejslabší větví ve hře; navrhované změny:
  • Chrám by měl dávat bonusovou jednotku, pokud je 2. budova na rekrut přívrženců, např Dreaddova fanatika; Dreaddův berzerker (živá větev)
  • Rytířům snížit hodnotu, přesunout většínu steče na normální poškození, snížit hpčka
  • Soulkeeperové budou vytvářet více duši nebo duše útočí již od 1. kola boje a nebo vytváří duše každé kolo boje (ale v posledním případě by se jim zvýšila hodnota/cena)
  • Nemrtvé jednotky mají nižší hodnotu, ale u živé větvě jsou stále stejně silné (buff)
ySpirit
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 26. úno 2014 21:20:57

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » úte 20. říj 2015 22:54:45

no a nebo nechat tak jak je, protože zrovna dreadd je jeden z nejlépe udělaných bohů. Osobně bych byl snad jen pro změnu budovy hrobky, aby rekrutovala jiné jednotky než lichy. Aktuálně má totiž každý dreadd jako třetí budku automaticky prokleté kněze.
Osobně bych byl například pro upíry nebo mumie (ti se většinou vyskytují v hrobkách)

Dmg: 8
utok: 5
obrana: 5
iniciativa: 8
druh utoku: 1
životy: 50
hodnota: 250
nemrtvý, magie smrtiX: jednotka přivolává kostlivce. Každý upír přivolá 10-20 kostlivců.

(upíři mají menší inic jak přízraky, takže vyvolaní kostlivci jimi nebudou posíleni)
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » úte 20. říj 2015 23:28:49

Osobně bych taky na mrtvou větev nešahal. Když to tak vezmu, tak Dhar má do 3k tahů nahovno kamenožrouty, Dralgar obry a určitě by se ještě něco našlo. Něco hold má uplatnění hned, něco později. Co se týče hrobky, dejme tomu, že by mohli být ti upíři, protože lichy staví jen začátečníci, kteří neví, že je lepší mít kněze.
Co se týče živé větve, tak ta není nejslabší. Mi za tu větev dělal problém jen Dhar a nemrtvá větev Dreadda. A to ještě nebyly zbraně... Teď to může být jen lepší...
Jinak Ripe, asi jsi se zmýlil... Musí mít větší iniciativu, aby to na ně nefungovalo (pokud se teda nemýlím já :) ).
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » stř 21. říj 2015 0:32:31

Mýlíš se ty. :P Menší. Přízraky zařvou a posílí všechny existující nemrtvé. Vše co se v boji objeví potom zařvání (ať už vysumonované uvězněné duše nebo vyvolaní kostlivci, apod.) už posíleno není.
Jinak by se mi samozřejmě ještě líbilo, aby upíři měli druh útoku 2 NEBO imku na oheň, aby hned nezhebli na ohnivém štítu. Ale klidně postačí pro vyzkoušení nejprve jen ta základní verze.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » stř 21. říj 2015 1:45:20

Ach, už jsem si to v hlavě dal do kupy :D Máš pravdu :) .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Sunamar » ned 06. bře 2016 17:15:38

Teorie s upíry není vůbec chujovina, stálo by to za vyzkoušení, aby Dreadd měl druhou variantu na 2. tier (ne, Liche nepočítám jako variantu :D ). U té živé bych buď posílil ty první, nebo to jednoduše přehazoval zombíky a je to :D Rytíři by chtěli trochu snížit hodnotu, aby jich člověk mohl mít víc. Soulkeeper by mohl vyvolávat třeba 300 místo 200, aby to taky nebylo úplně o ničem, nebo jim nakopnout jejich vlastní dmg/útok, ať si taky zamlátí :D Třeba flamekeeper má 120 dmg, tak Soulkeeper (keeper liga :D ) by mohl mít třeba 50, aby taky něco ubíral sám o sobě jakožto střelec.

Jinak když už ti upíři, možná spíše nějaký systém lifestealu, aby se oživovali po praštění do nich nebo ohnivém štítu, než imunita na štít. Co jsem projel asi 1/5 fóra, tak ripper všude chce imunitu na štít xD Nedivím se, je to otrava, ale kdyby to měly všechny jednotky, tak Vulkán ztratí jednu nepříjemnost, kterou poskytuje.
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 28
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » pát 01. dub 2016 17:32:41

Prosím o posílení druhé větve směrem k větší korelaci k ostatním jednotkám.
Jde mi hlavně o rytíře temnoty a jejich přemrštěnou hodnotu.

mají slayer a steč - dmg 64, steč 320, hodnota 1500 (nikdo s nimi neplánuje štítovat, takže ostatní atributy jsou irelevantní)
poměr hodnota/dmg ve třetím kole: 3,9
poměr hodnota/dmg ve 3. a 4. kole: 23,44 !!!!

Navrhuji tedy buď zvýšit základní dmgalespoň na 160 NEBO snížit hodnotu na 1/2, tedy na 750.
Druhá větev dreadda bude sice pořád slabá, ale už to nebude aspoň taková tragédie.

pro srovnání:
aetherův ledový válečník:
dmg 25, steč 50, hodnota 100
poměr hodnota/dmg ve třetím kole: 1,33
poměr hodnota/dmg ve 3. a 4. kole: 4

oživlé bahno:
dmg 4, steč 5, hodnota 10
poměr hodnota/dmg ve třetím kole: 1,11
poměr hodnota/dmg ve 3. a 4. kole: 2,5
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Sunamar » pát 01. dub 2016 23:02:56

Ti rytíři jsou prostě tragédie s hodnotou a dmgem, co na to říct :D Já osobně jsem spíš pro snížení hodnoty tak na těch 750, ať ta steč pořádně bolí :D Když si vezmeš porovnání s ostatními, tak je to o hodně horší jednotka, a aby základní Dharova byla lepší jak 3. tier Dreadda, to už je lehce na palici podle mýho :D
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 28
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » úte 05. dub 2016 10:45:21

vyslisim vase prosby a nastavim im hodnotu 750. Aj ked si viem predstavit, ze tam pridam este dalsie upgrady na tuto budovu a troska ho posuniem inam (toho rytiera)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » úte 30. kvě 2017 9:36:24

Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník