Buh - Aethar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Buh - Aethar

Příspěvekod nezmar » stř 15. črc 2015 15:36:18

Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Aethar

- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod Vrty » pát 18. zář 2015 16:06:25

Nějak bych aethera asi zrychlil mam zasvěcence (těch chodí opravdu málo) válečníky šamany a hvězdy a všechno to tak nějak útočí od 3.ho kola + bych přidal ještě něco za věrnost nebo nějaké vylepšení za runy či peníze
Vrty
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 18. zář 2015 16:01:06

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod Ripperman » pát 18. zář 2015 20:15:21

snížít ledovým válečníkům hodnotu na 1/2 minimálně. Aktuálně je to nepoužitelná jednotka a budka se staví jen proto, aby chodili aetherovi ledoví válečníci, kteří mají 4x menší hodnotu a jsou prakticky stejní....
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod nezmar » úte 13. říj 2015 14:03:06

boli nejake nezrovnalosti v tom ako to vlastne s Aethrom a jeho budovami je, takze

1. vetva
budka 2: Ledovy chram
- produkuje 5 x Vyznavacov boha ladu.
- bonus Zasvatenec ladu, nutnost mat 3 budovu od Aethra
budka 3: Ledova jeskyne
- produkuje Ledovy prizrak. V pripade, ze 4 budka je Ledova pevnost, tak rekrut je zvyseny o tahu_celkem/500
- upgrade Ledovych prizrakov na Starodavne za 5 run nebes
budka 4: Ledova Pevnost
- produkuje Ledovy obr
- bonus vytvorenie Snezneho obra za 1 runu nebes
budka 5: Obrovsky Ledovy Chram
- produkuje Ledovu hydru
- bonus 1-6 Aethrov Ledovy Valecnik, nutnost mat vsetky budovy od Aethra
- upgrade hydier na Starodavne za 100 run nebes. Nutnost vsetky budovy od Aethra
- bonus pretvorenie 1 mesta na 3 runy nebes

2. vetva
budka 2: Aethrovo utociste
- produkuje 10 x Aethrov verny. V pripade, ze 3 budka je Vycvikovy tabor tak rektuj je zvyseny o runa_nebes*10
budka 3: Vycvikovy tabor
- produkuje 2 x Ledovy valecnik. V pripade, ze 4 budka je Chram Duse, tak rekrut je zvyseny o vybaveni/200
- bonus 1-10 x Sestra Ledu
- bonus pocet_vlozeneho_vybaveni/5000 x Mag ledu, nutnost mat 4 a 5 budku od Aethara
budka 4: Chram Duse Ledu
- produkuje 5 x Saman Ledu. Rekrut sa zvysuje o skore/3
budka 5: Ledova Citadela
- produkuje Ledova hvezda
- bonus (1 az 1+skore/2) x Snezny vlk, nutnost mat vsetky budovy od Aethra
- upgrade na Ledova Citadela. Produkce Aethrova ledova hvezda, bonus Ledovy vlk. Cena 150 run nebes a vsetky budovy od Aethra
- bonus vytvorenie Velemaga Ledu za 10 magov ledu a 300 run nebes. Nutnost mat vsetky budovy od Aethara

Ja osobne to radim medzi 2. vetvu, ale je to viac menej prezitok a taka kombinacia, preto to davam takto bokom
Mimo vetve:
budka 3: Zamrzle jezero
- produkuje vybaveni/50 x Ledovy elemental (zaokruhlene nahor)
- bonus pocet_vlozeneho_vybaveni/1000 x Mag ledu, nutnost mat 4 a 5 budku od Aethara
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod ySpirit » stř 25. lis 2015 1:27:16

Tenhle věk jsem si zkoušel Aethera a příjde mi, že by se na něm dalo mnoho zlepšit.

Vyznavač - 25zl * 10 vybaveni (250zl celkem)
Věrný - 33zl + člověk

Navrhoval bych, aby vyznavači potřebovali jenom 4 vybavení (celková cena by spadla na 100zl), protože je to nejdražší jednotka z druhé budovy (některé stojí třeba jen 10zl+člověk, 20zl apod.).
Dále bych jim zvýšil rekrut o runy sněhu nebo nebes za věrnost.

Zasvěcenci nejsou špatní, ale přichází POUZE pokud se rekrutí 5 (maximální počet) vyznavačů (momentálně za 1250 zlatých) - zde by se to mohlo upravit, že chodí vždycky s vyznavači.
Také bych přidal možnost vylepšich Chrám ledu, aby zasvěcenci přicházeli sami (a ve větším počtu).
Ledové koule mohli útočit vždycky maximálním počtem útoků (takže 2x) a měli by 100% šanci na zpomalení, jen bych jim upravil poškození, aby se to vyladilo.
Dále mě napadlo, že by počet útoků ledových koulí rostl za každých 1000 koulí o 1 (takže 1000 ledových koulí by mělo 3 útoky, 2000 koulí 4 útoky), ovšem jejich dmg by se zmenšilo, takže by stále dali stejné poškození, ale ve více útocích (více zpomalování).

Ledovým válečníkům bych odebral slayer a snížil hodnotu na 100, protože slayerů je v té větvi až moc (sestry, válečníci, šamané, druhý stack válečníků).
Nebo by se jim mohla nechat stejná hodnota, ale přidala by se jim schopnost, že pokud mají vyšší iniciativu než cíl, na který útočí, tak se jim zdvojnásobí poškození.

Sestrám ledu bych také odebral slayer, ale zvýšil damage a nebo snížil hodnotu.

Ledový elementál není špatný, ale buďto bych mu zvýšil počet HP / obranu a nebo snížil o trochu hodnotu. Dále by se z elementálů mohlo něco tvořit (Obrovský ledový elementál / Lední gigant? jen nápady), protože z přízraků můžeme mít starodávné a s válečníky dostáváme i sestry. Nebo by se jim rovnou mohla vylepšit budova za věrnost nebo za nějaké runy. Rekrutila by silnější elementály, které by měli větší výdrž / větší ledový štít / větší dmg, cokoliv.

Ledový přízrak je pak jednotka, kterou stačí získat přes portál z jednoduché kombinace a hráč může na plno využít jejich zpomalení. Proto by mohli mít schopnost, že pokud jich je více, než jednotek, na kterou útočí, tak použijí magii ledu 2 (zpomalení o 3), jinak by použili normálně magii ledu 1 (o 1). V lepším připadě by bylo zpomalení 100%, v horším třeba 50%. Starodávní můžou mít lepśí šanci nebo také schopnost, kterou jsem navrhoval u válečníků (bonus proti pomalejším jednotkám).

Ledovým obrům bych snížil hodnotu na 3.000, hp na 2.500, většina hráčů momentálně používá pouze šamany, protože dávají zdarma štít a jsou levní. Třeba by to motivovalo hráče víc použít obry.
Taky by za 5 vybavení mohli přijít rovnou 2 obři.

Ledové hvězdy jsem nikdy nepoužíval, přišla mi to jako jednotka, co je dobrá jen proti wurmům. Myslím, že změnit jí druh útoku na 4 a zlepšené hvězdě přidat multi útok by nemusel být špatný nápad.

Aetherovi ledový válečníci by mohli přicházet v lepším počtě podle run sněhu nebo nebes (a nebo i podle skóre).
ySpirit
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř 26. úno 2014 21:20:57

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod Sunamar » ned 06. bře 2016 16:58:06

ySpirit píše:Tenhle věk jsem si zkoušel Aethera a příjde mi, že by se na něm dalo mnoho zlepšit.

Vyznavač - 25zl * 10 vybaveni (250zl celkem)
Věrný - 33zl + člověk

Navrhoval bych, aby vyznavači potřebovali jenom 4 vybavení (celková cena by spadla na 100zl), protože je to nejdražší jednotka z druhé budovy (některé stojí třeba jen 10zl+člověk, 20zl apod.).
Dále bych jim zvýšil rekrut o runy sněhu nebo nebes za věrnost.

Zasvěcenci nejsou špatní, ale přichází POUZE pokud se rekrutí 5 (maximální počet) vyznavačů (momentálně za 1250 zlatých) - zde by se to mohlo upravit, že chodí vždycky s vyznavači.
Také bych přidal možnost vylepšich Chrám ledu, aby zasvěcenci přicházeli sami (a ve větším počtu).
Ledové koule mohli útočit vždycky maximálním počtem útoků (takže 2x) a měli by 100% šanci na zpomalení, jen bych jim upravil poškození, aby se to vyladilo.
Dále mě napadlo, že by počet útoků ledových koulí rostl za každých 1000 koulí o 1 (takže 1000 ledových koulí by mělo 3 útoky, 2000 koulí 4 útoky), ovšem jejich dmg by se zmenšilo, takže by stále dali stejné poškození, ale ve více útocích (více zpomalování).

Ledovým válečníkům bych odebral slayer a snížil hodnotu na 100, protože slayerů je v té větvi až moc (sestry, válečníci, šamané, druhý stack válečníků).
Nebo by se jim mohla nechat stejná hodnota, ale přidala by se jim schopnost, že pokud mají vyšší iniciativu než cíl, na který útočí, tak se jim zdvojnásobí poškození.

Sestrám ledu bych také odebral slayer, ale zvýšil damage a nebo snížil hodnotu.

Ledový elementál není špatný, ale buďto bych mu zvýšil počet HP / obranu a nebo snížil o trochu hodnotu. Dále by se z elementálů mohlo něco tvořit (Obrovský ledový elementál / Lední gigant? jen nápady), protože z přízraků můžeme mít starodávné a s válečníky dostáváme i sestry. Nebo by se jim rovnou mohla vylepšit budova za věrnost nebo za nějaké runy. Rekrutila by silnější elementály, které by měli větší výdrž / větší ledový štít / větší dmg, cokoliv.

Ledový přízrak je pak jednotka, kterou stačí získat přes portál z jednoduché kombinace a hráč může na plno využít jejich zpomalení. Proto by mohli mít schopnost, že pokud jich je více, než jednotek, na kterou útočí, tak použijí magii ledu 2 (zpomalení o 3), jinak by použili normálně magii ledu 1 (o 1). V lepším připadě by bylo zpomalení 100%, v horším třeba 50%. Starodávní můžou mít lepśí šanci nebo také schopnost, kterou jsem navrhoval u válečníků (bonus proti pomalejším jednotkám).

Ledovým obrům bych snížil hodnotu na 3.000, hp na 2.500, většina hráčů momentálně používá pouze šamany, protože dávají zdarma štít a jsou levní. Třeba by to motivovalo hráče víc použít obry.
Taky by za 5 vybavení mohli přijít rovnou 2 obři.

Ledové hvězdy jsem nikdy nepoužíval, přišla mi to jako jednotka, co je dobrá jen proti wurmům. Myslím, že změnit jí druh útoku na 4 a zlepšené hvězdě přidat multi útok by nemusel být špatný nápad.

Aetherovi ledový válečníci by mohli přicházet v lepším počtě podle run sněhu nebo nebes (a nebo i podle skóre).


S tímhle souhlasím. Na classicu to byl můj oblíbený bůh, a teďka má jednotky drahý a zbytečně nevybalancovaný. Jsou bohové, co nemají slayery, a Aether jich má celou větev mimo první budovy :D S těmi zasvěcenci bych to sakra hodně ocenil, protože to byla moje oblíbená střelecká jednotka - dobře mlátí na svůj tier + ledové koule? Prostě boží :D Můžou chodit jen s 5ti vyznavači, ale cena 250/jednotku je i na začátku, i dále na jejich sílu celkem příliš (třeba Mág ohně stojí asi 1/5 toho). Zvýšení rekrutu Zasvěcenců je to ideální, alespoň pro mě :D Ledoví Válečníci a Sestry Ledu by chtěli trochu smrsknout hodnotu na úkor některých slayerů pryč a třeba u těch válečníků, jak říká Spirit.
Buď zlevnění obrů, nebo zdražení šamanů by mohlo pomoci užití obou větví v tomto tieru. Obři mají útok 4, což je super, ale šamani vyrobí zeď a jsou mnohem levnější :D Napadá mě, že by se možná dalo obrům dát útok nahoru/slayera, tím by se dalo je k šamanům přirovnat efektivitou:ceně.
Hvězdy jsem osobně taky nikdy nepoužíval, budova je drahá v době, kdy všechno naházím do armády potřebné na stavbu, a hydry - multiútok5 + magie ledu je bomba, hvězdám by možná pomohlo dát útok 4, čímž by se zase zvedla efektivita (co jsem tak koukal na simulátoru na staty, tak mě to extra nezaujalo, spíš to má miliardu schopností a čisté staty jako damage jsou tu tam :D )

Takhle bych se k tomu vyjádřil já, z toho, co vím. Je pravda, že třeba idea Zasvěcenců je ovlivněna mou oblibou v této jednotce, ale myslím, že by to stálo za to (třeba něco jako chrám ohnivé sekty u Vulkána, akorát že tady na Zasvěcence, nebo podle run nebes zvedání rekrutu). Má to děsivej začátek (pro mě aspoň) a ve finále to má na všech jednotkách slayer, což je zbytečně moc. Takovýmu Dralgarovi nebo Vulkánovi ho nedopřejeme a Aether z něj má celou armádu :D

Mimo tohle mi příjde jako celkem stabilní bůh, má spoustu variant budov a kombinací jednotek a magie ledu funguje na všechno - kdo by nechtěl odstavit jednotky z boje? :D
Navíc bůh, co za OVčkama má útoky 4ky, střelce a nějakýho toho slayera by stálo za to si někdy zahrát, jako příjemnou změnu od těch, co mají pure útok 1 :D
Uživatelský avatar
Sunamar
 
Příspěvky: 28
Registrován: ned 02. úno 2014 11:09:58

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod nezmar » úte 30. kvě 2017 9:38:53

Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod žrout » ned 20. kvě 2018 21:33:27

Kolo 3:

45 x Ledová hvězda útočí na 122,532 x Svatý válečník (Měděné pláty)
45 x Ledová hvězda zmasakroval (677,160) 67,716 x Svatý válečník (Měděné pláty)(548,152)
Zasažená jednotka byla pokryta ledovými krystalky a její iniciativa snížena o 3
45 x Ledová hvězda chladnokrevně zabila ze zálohy 45 x Svatý válečník (Měděné pláty)! Zůstává 54,771 x Svatý válečník (Měděné pláty)

Kolo 4:

45 x Ledová hvězda útočí na 57,994 x Ozbrojený vesničan
45 x Ledová hvězda zmasakroval (734,400) 57,994 x Ozbrojený vesničan(-328,442)

Tak tohle mi přijde solidně přehnaně silný. Jsem pro okamžité oslabení ledové hvězdy, protože:

1. dá se ještě vylepšit
2. má málo životů (dá se zaštítovat spoustou jednotek), takže o ně člověk prakticky nepřijde
3. vylepšená útočí od 2. kola (ani nepotřebuje nic proti ohnivému štítu???)
4. nemá slabinu - dává dmg jako kráva, jednotky s velkou obranou ničí exterminací
5. nízká hodnota

Suma sumárum, je tu jednotka, která je dobrá proti všemu ve hře, nemá slabinu a dá se zaštítovat milionem věcí. K tomu snižuje iniciativu. Tohle mi přijde jako šíleně moc OP věc.

Můj návrh: sebrat exterminaci a zvýšit hodnotu? Nebo mi něco uniká, co ji dělá slabou?
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
žrout
 
Příspěvky: 49
Registrován: pon 27. led 2014 16:49:55

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod Hron » ned 20. kvě 2018 22:33:54

Exterminaci měla vždy a připadá mi, že to je věc na které byla založená (sice mě mrzí, že Ghoro přestal byl unikát s tím kdo ji má, ale beru to a neměnil bych to).

Po té co vyšla byla posilovaná, protože jen exterminace u ní měla smysl, jinak nic. Změna u ní byla, že ze 100 dmg dostala 10k a přišla o slayera a steč (je stále vidět na Wiki).

Tato větev Aethra se vyznačuje slyerem, takže pokud se shodneme na tom, že by se měla oslabit, tak bych navrhoval udělat spíše takovouto změnu:
Já bych navrhoval udělat změnu takovou, že by se jí vrátil slayer a snížili se jí dmg na 3000.
(reálně proti většině věcí bude slayer jedno, protože buď do toho vude dávat dmg sama o sobě, nebo to bude zabíjet exterminací, jen proti málo jednotkám ji to pomůže a snížení dmg na méně jak 1/3 bude to chtěné oslabení)

Jinak za mě ano, je silná a mimo pomalého rekrutu mě nenapadá slabost (i když nemrtvý Dreadd je proti tomu v pohodě a nefungují na neživou větev Dhara), ale stále: jako celek patří tato větev Aethra k silnějším, ale ne k nejsilnější větvím bohů. Proto mi to připadá v pohodě a nemám nutkání ji nerfovat. Ale asi se tomu příliš nebráním, ale pokud by se oslabovala, tak bych to vážně dělal radši tím, že se bude snižovat dmg a přidá slayer (s tím, že jak moc se dmg sníží, by pak bylo téma debaty - můj návrh jsem dal), než tvým návrhem.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 207
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Aethar

Příspěvekod Ripperman » pon 21. kvě 2018 20:09:34

Mně teda aether nepřijde jako přesílený bůh, kterého by bylo třeba oslabovat... :D :P
Kromě toho hydry a prastarý hydry mi stejně přijdou lepší (zajímavější) a stavím ty.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Další

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron