Buh - Vulkan

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Buh - Vulkan

Příspěvekod nezmar » stř 15. črc 2015 15:36:44

Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Vulkan
- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod nezmar » stř 15. črc 2015 15:44:56

tak tu planujem celu novu vetvu zalozenu na iluzii. Uz ju mam skoro hotovu - jedine co mi zostava je doladit ceny jednotlivych budov.

Pre tych, ktory su moc zvedavi tak ste mali moznost si vsimnut nove jednotky minuly vek pri mojom druhom klane (Stinovy Vulkan) - skusal som ako sa s tym hra
Mozno to otestujem aj tento vek

Len nadvaznost tohto updatu je vlastne na novych demonov (oni prinesu magiu stinu/iluzi - ktoru nasledne vyuzije Vulkan pre svoje nove vytovri)

takze to bude nasledovat asi az potom.

Ale pokial mate nejake dalsie poznamky k Vulkanovi tak su urcite vytane
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod death » úte 28. črc 2015 11:06:54

Chcel by som navrhnut upravu jednotky magmaticky obor. Ide o upravu rozmedzia jeho vyvolanych "jednotiek" lebo vyvolat 1-6 (ak sa nemylim) meteorov je velmi velky rozptyl a to robi jednotku velmi nahodou a tazko predvidatelnou. Idealne by bolo nastavit rozmedzie niekde v strede okolo 3-4 aby sa na nho dalo aj spolahnut....


Zaroven som trosku uvazoval nad meteormi ohnivymi gulami, magmatom atd. konkretne nad ich iniciatovou. Z logickeho vykladu by sa podla mna mala ich iniciativa riadit iniciativou jednoty ktora ich vyvolava. Proste si myslim ze ked je meteor vyvolany jednou jednotkou skor mal by aj skor dopadnut ako iny meteor vyvolany inou jednotkou s mensou iniciativou (to iste aj pri guliach atd.).
Preto by som navrhoval aby meteory mali iniciativu zavislu na iniciative vyvolavatela. Napr. meteor by mal ini podla vzorca - ini vyvolavatela + 10 cim by sa tento problem vyriesil.
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ripperman » úte 28. črc 2015 11:48:34

ini sesilatele +10 znamená brutální posílení meteoritů, protože reálně budou mít ini minimálně 15, spíš víc. Tedy už je ani náhodou nerozstřelí např. bahenní hadi ve třetím kole, apod.
Náhodnou iniciativu meteoritu si představ tak, že je vyvolávám v náhodné výšce. Sesilatel nedokáže přesně odhadnout, zda ho vyvolá 3 nebo 4 kilometry nad zemí. Meteorit pak samozřejmě nemá následně žádnou vazbu na sesilatele. Z jakého důvodu by měl ten, který byl vyvolán dřív dopadnou dřív ? On ten velký rozptyl u meteoritu není bezdůvodný a alespoň trošku ho to oslabuje/dává šanci se ubránit....

Ohledně zmenšení intervalu u magma obra na 3-4 docela souhlasím. 1-6 je takové nanic...
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Kouji » úte 28. črc 2015 19:19:42

No, u rozptylu bych neměl nic moc proti, ale ta iniciativa, rly? Dejme tomu ještě ty koule, ale meteority ani náhodou. Meteority mají nyní náhodnou iniciativu (tuším 8-13). Což dává šanci jednotkám v třetím kole ho zničit, ale ne vždy. Takhle dát "konstantní" iniciativu je blbost. Pak se to dá zase vypočítávat na jednotky. Budeš vědět, že tahle jednotka vyvolává meteority s takovou iniciativou a třeba si na jednotku dáš nějaký item a budeš ho sestřelovat vždy. Takhle i meteorit vs meteorit je náhoda. Teď ti sundá tvůj meteorit nepřátelský (za předpokladu slabých štítů) 50/50. Teď příklad, flamekeeper má 7 iniciativu, Plamenný démon arcimág (Dra ghottan), čili by tvůj meteorit vždy dopadl dřív. Démon, bojový mág temnoty (ghor pravus) iniciativa 8, čili jeho dopadne vždy dřív, jedině s amuletem velitele to bude 50/50. Iniciativu meteoritů bych rozhodně neměnil.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ingr.T » čtv 30. črc 2015 13:06:58

Osobně jestli se k obrům mohu vyjádřit, tak bych spíš tam nechal, jestli by to šlo aby počet meteoritů byl nastavený se šancemi 10% 2, 40% 3, 40% 4, 10% 5, aby byla malá šance že vyvolá jen 2 či 5, ale s tím bych spojil, že pokud vyvolá 2, tak vyvolá více magmatu a současně když vyvolá 5, tak vyvolá méně magmatu. Možná to bude blbost, ale šlo mi o ten styl. A zvedl bych množství magmatu spíš na 50 - 150 a pokud vyvoláš 2 meteority tak se počet magmatu vzvětší o 50% či 100% a při vyvolání 5, naopak sníží.
Jinak pořád u vulkána píšu jestli získá magii ohně 2 (ty impy), v tom stylu že se buď upgreadují mágové ohně na vyvolávače ohně, nebo se přemění domoobrana na Chrám pekelných portálů a budeš cvičit Vyvolávače, co budou mít magii ohně 2, šlo mi o to že by měl ty impíky jako štít. (jestli chápete jak to myslím, levná jednotka a moc jich).
A můj poslední návrh či poznámka, co pozměnit Efreety, abych nechodily podle počtu tahů ale podle toho jak dobrý válečník jsi. Tedy že by se zapojila do počtu příchozích skóre, věhlas a nebo to co bych preferoval já předzvěst - ta se získává za vyhrané souboje a dobývání a to by se líbilo Vulkánovi jako vojevůdci a zvedal by se příjem efreetu nebo naopak klesal. Když budeš mít třeba hodnotu nad 10k budou chodit 2, když nad 50k budou chodit 3 atd. prostě nějak takhle (hodnoty jsou jen na rychlo řečeny). Co si o tom myslíte? Velcí dobyvatelé budou mít zástupy efreetu jenž se chtějí proslavit a ti co nebojují nebudou mít skoro nikoho. :D
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod death » čtv 30. črc 2015 14:26:46

ten navrh s ini meteorov bol ukazany ako priklad kludne by ten vzorec mohol vyzerat napr. ini vyvolavaca + 3-7 ini proste mi pride ze ak vyvolas meteor skor mal by mat aspon sancu skor dopadnut ako iny meteor.
Ohladom magmatu a guli tam by podla mna malo s urcitostou platit skor vyvolane - skor dopadne lebo ked si predstavim napr. arcimaga ako vyvola gulu na ruke a hodi ju po nepriatelovi tak cim skor ju hodi tym skor by mala dopadnut. Aspon mi to pride logicke.

Btw. ked uz som "vo svungu" :D je podla mna potreba zmenit vulkanov ohnivy prapor a to z dovodu lebo je to asi jediny prapor ktory ma vacsie vyuzitie na inych bohoch ako na vulkanovi - na ktorom je uplne zbytocny. Zmenu by som navrhoval typu - jednotka s magiou ohna vyvola o 20% viac jednotiek (meteorov, guli, magmatu).
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Kouji » čtv 30. črc 2015 18:52:28

Meteority u obrů jsou nastaveny dobře, maximálně snížit rozptyl, ale kde zas bereš ty procenta? Proč to tak komplikovat zase? Koule a magma bych neřešil, magmatu vyvolává tak i tak málo, koulí dost tak i tak.
Nevím proč předbíháš na něco, co bude za měsíc a nevíš vůbec jak to bude fungovat. Hlavně bude celá nová větev, takže pochybuju, že z mágů budou nějací vyvolávači.
Ten nápad s Efreety není špatný, ale skóre ti bude na nic, jelikož za Vulkána chodíš málo co, co ti dává skóre. Jediná možnost je předzvěst.
Death, v čem se liší ta iniciativa vyvolávače (většinou mají 7-8) + 3-7 (10-15) od toho, jak to je teď (tuším 9-13). Ten rozdíl bude minimální.
Ten prapor se mi zdá jako velice dobrý nápad.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ripperman » čtv 30. črc 2015 21:04:19

Teď je to tak, že meterit má inic 10-50. Mně osobně to přijde ideální. Prostě bych to neměnil.
U magma obra bych klidně dal sumon meteoritů 4-6, protoze vulcanovi nejake to posileni vubec neuskodi.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Vulkan

Příspěvekod Ingr.T » čtv 30. črc 2015 21:50:27

Kouji to proč jsem se snažil zavést procenta aby to bylo zajímavější ale to je vedlejší. Jinak to o co mi jde je toto: máš 2 obry a ti ti vyvolají 12 meteoritů, 200 magmatu a 3000 koulí, a pokud budeš mít 10 obrů tak ti vyvolají 10 meteoritů, 10 magmatu a 2000 koulí. Toto je to o co mi jde. A předtím než někdo napíše že taková situace nemůže nastat, tak jsem měl sice max 3 obry, ale tento styl minim může nastat i několikrát za sebou a to co jsem tím chtěl vyřešit alespoň trochu bylo to, aby vždy ti obři alespoň něco vždy udělali.
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Další

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron