Buh - Dhar

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod nezmar » pon 10. srp 2015 9:05:11

Kouji píše:Neměli by mít topazožrout a onyxožrout imunitu vůči ohnivému štítu? Když to mají golemové?


mali by mat a uz aj maju.
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 993
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Ripperman » pát 18. zář 2015 20:42:27

navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Kouji » pát 18. zář 2015 21:04:41

K druhému návrhu, sniž jim útok a nikdy nedají Wurma, magma obra, a jiné jednotky s velkou obranou, už teď je to problém, pokud ta jednotka má artefakt.
Spíše se mi líbí ten první návrh, až na tu iniciativu, ta mi přijde až moc nízká. Osobně bych to řešil takovým kompromisem, že by se snížila iniciativa na 7 a jednotkám, které něco vyvolávají by se zvýšila na 8-9.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod death » sob 19. zář 2015 19:28:09

ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP :)
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Rock Tomb » sob 19. zář 2015 19:29:17

death píše:ja som skor zastanca navrhu ze by si nemohol mat topazkov + hadov pretoze hadi bez stitu zas podla mna nie su az tak OP :)


to není pravda.. protože oni tě prostě rozstřílí před tím než něco zautočí na štíty...
Rock Tomb
 
Příspěvky: 20
Registrován: úte 16. zář 2014 10:03:11

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Kouji » sob 19. zář 2015 19:33:37

Šlo na mě asi 12 útoků, co jsem bránil IP. Asi 1/3 se dostala k tomu, že se mi dostala do třetího kola a něco udělala. Zbytek jsem neměl ztráty větší jak 1%.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Rethon » sob 19. zář 2015 20:43:12

Ripperman píše:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok


Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.
Uživatelský avatar
Rethon
 
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19. zář 2015 20:34:15

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Kouji » sob 19. zář 2015 21:08:23

Rethon píše:
Ripperman píše:navrhované úpravy
normální bahenní had: inic 5, žádný multiútok, hodnota 50k
toxiký bahenní had: inic 5, multiútok, hodnota 70k

NEBO
normální bahenní had: inic 5, utok 10, multiutok
toxiký bahenní had: inic 5, utok 15, multiutok


Problém je hlavně to, že hadi + tox hadi útočí 4x za první kolo, 4x za druhé, 4x za třetí a pak teprve hraje někdo další - reálně.
Takže když jim sebereme multiútok, snížíme jim tím útočný potenciál o polovinu - to se mi líbí.
Samotný útok bych nesnižoval, ten mi přijde v pořádku (je otázkou, jak moc v pořádku jsou artefakty, které se tomu dají oblíct)
Zvýšil bych i hodnotu, aby bylo složitější ty hady uživit - tady ale nevím, o kolik, tomu nerozumím
No a nakonec iniciativa. Podle mě není ani tak problém v hadovi, jako v obecné chybě v tom, že vyvolávací jednotky mají inic malou. Narozdíl třeba od eterňana vyvolávače, který vyvolává hodně brzo. Takže s inic hada bych hýbal maximálně nepatrně, ale druid a ostatní jim podobní šamani ledu by měli mít inic dost velkou. To není problém jen hada, ale třeba i ledové koule mi často obletěly enty a letěly na vesničany.


Se zbraněmi se dostaneš tak, že jsi schopen dát poškození jednotkám s velkou obranou, ale když mají oni pláty, tak jsou hadi na nic.
Když se sebere multiútok, tak bych nijak s hodnotou nešaškoval, pokud by zůstal multiútok toxickým, tak těm hodnotu zvýšit na max 70k, jinak nechat stejně jako obyč hadům na 50k.
S iniciativou s tebou souhlasím.
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod death » úte 22. zář 2015 14:34:24

mna napadla este jedna moznost nerfu hadov a to ze v pripade objavenia toxicity by sa vsetci hadi automaticky premenili na toxickych tzv. bol by tam iba jeden stack hadov...ostatne jednotky s toxicitou by fungovali tak ako doteraz :)
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Dhar

Příspěvekod Kouji » úte 22. zář 2015 15:15:19

To bys popřel celý princip toxicity :D .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron