Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

Ono jde o to, že bisony rekrutíš 20 za kolo hned postavení zikkuratu. Kdežto těch 500k věhlasu budeš mít až v posledních dnech věku....
Pokud by měl být se zikkuratem rekrut paladinů 20 kusů za kolo, je to fajn. Problém je, že reálně mít lidi 500k věhlasu nebudou..
Když už teda, tak raději udělat rekrut paladinu nezávislý na věhlasu (i když je to takové divné) a rekrut 5 paladinů/kolo , pokud budou všechny budovy crinis, tak 15 paladinů/kolo, se zikkuratem to tak bude 20/kolo.
I tak si myslím, že nikd paladiny touhle rychlostí rekrutit nezvládne, protože na to prostě nebude mít prachy. Jde mi jen o to, aby rekrut paladinů nebyl po většinu věku 2-3 kusy za kolo....
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Nějak mám pocit, že ignoruješ moje důvody, proč počítám s 500k věhlasu, které jsem psal ze začátku příspěvku.

Ano, bizony můžeš takhle rekrutit hned, což paladiny ne, ale jak již bylo jinde řečeno, ty jich nepotřebuješ mít nekonečno a zároveň jsou drazí, takže jich ani tolik dělat nechceš a pak je živit. Takže to, že vysoký rekrut budeš mít až na konci věku a ne v průběhu není problém. Hlavní věc je závěr hry. Na začátku závěru budou mít všichni silnou armádu (spousta bizonů a paladinů, které v průběhu věku nabrali a dostatečný počet by nabrali i kdyby lezli rychlostí 2 za tah -> přeháním, ale mají na to skoro celý věk) a pak nastanou boje, kdy se budou armády o sebe rozbíjet. A ano crinis je dělaná, aby rychle obnovovala, ale dav je moc silný na to, aby byla schopná každých 10 tahů útočit se zabijáckou jednotkou paladinů...

A jinak teď není ani polovina věku a Crinis bez údolí a tažení se Světlonošem kupovaným za věhlas, má teď 120k věhlasu - to je nějakých 67 paladinů (neznám přesný rekrut) a pokud se sníží na 1/10 tak to bude 7 a jak jsem psal, není ani polovina věku, takže to nebude většinu věku 2-3 kusů za kolo...

Ale pokud ti to tak moc vadí, tak co to udělat takto:
(aktuální_rekrut / 10) + 5 / kolo

Tím to bude stále závislé na věhlasu a pomůže to ze začátku a v late to nezpůsobí, že by ten rekrut zdrhl někam daleko.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

jop, to zní dobře
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

žrout wrote:Jednotka Paladin (Hůlka ohně) se v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +650,000 do poškození)
Jednotka Paladin (Hůlka ohně) použíla posvěcené zbraně a získala +100% do poškození
2,500 x Paladin (Hůlka ohně) útočí na 15,419 x Stín
2,500 x Paladin (Hůlka ohně) zmasakroval (17,208,828) 15,419 x Stín(-14,556,849)

Paladinové jsou teď trochu.. no.. imba? :D Vím, že to bude vypadat, že jsme věčně nespokojeni, ale tohle je docela brutal :) Co je trošku uzemnit (snížit staty)? :D

Tak to, že bude stačit 2k paladinů na zabití stacku se psalo už při navrhování té změny.
(což je taky hlavní důvod, proč bojuji za snížení jejich rekrutu...)
Momaro
Posts: 31
Joined: Mon 08. Feb 2016 17:39:18

Re: Buh - Crinis

Post by Momaro »

Spíš jde o to kombo se stečí, ve čtvrtém kole už dávají o dost míň
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Crinis

Post by Ripperman »

Mě to naopak přijde fajn. Flamekeepeři mají za meteority, které jsou ve 3. kole taky imba.
Navíc je si třeba uvědomit, že paladinové mají v tu chvíli obranu přesně 0 a počet životů nemalý ...

konečně je criniska silnější než dccd. Jak jsem napsal, ač příznivce dreadda, tak jsem rozhodně za tuto změnu a posílení crinis ... Kdyř už nemá žádný štít, tak má aspoň jednu jednotku pro pořádný dmg.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

I mně to u ní přijde v pohodě.
(jen bych snížil ten rekrut, tak jak jsem psal, aby je neobnovovala příliš rychle během PvP bojů a pohoda <- žádné jiné silné jednotky taky neobnovíš během pár kol)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

tak rekrut bude znizeni. Pohladam ako sa to navrhovalo s tou fixnou a pohyblivou zmenov
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Buh - Crinis

Post by ySpirit »

Co se tyce Crinis, krome farmeni eternanu mi neprijde moc dobra.

DCCD byvala kdysi silna kombinace, ted uz je ale cisty dralgar lepsi - elitni elfi lucisnici + veledruidi (+ starodavni enti) + elfi hranicari, mnohem lepsi utok ve druhem kole, vyvolavaci stit (wurmove jsou drazi), 2x dav, leceni jednotek.

Mnich / Zasvecenec svetla - Navrhoval bych tady upravit magii svetla 2 (posileni obrany)
  • upravit magii svetla 2 (posileni obrany o 20% kazde kolo)
  • bud pridat na magii svetla 2, aby zaroven kazde kolo vytvarela Bariery svetla (nezivy stit) - pocet privolanych by byl zavisly na obrane jednotky (taky by mohly mit vetsi obranu podle privolavaci jednotky)
  • Tzv. v prvnim kole mi vytvori X barier, v druhem kole pak 1.2*X barier, ve tretim 1.44*X barier.
  • Alternativne odstranit posilovani obrany, privolat pouze na zacatku boje, pocet by byl zavisly na celkovych HP mnichu / zasvecencu
  • Zasvecenec muze byt klidne strelnou jednotkou, u mnicha by to asi taky nevadilo
Toto by vyresilo problem se stitem u ciste Crinis, ale stale ma malo jednotek v porovnani s ostatnimi bohy, nejaka extra jednotka za vernost (s prichodem kazde kolo, muze byt klidne ovlivneno vehlasem a nebo i skorem)

Dale by mohla cista Crinis mit svoje vlastni unikatni pleneni (jako ma Dreadd), ktere by ji celkove zvysilo rekrut jednotek (muze byt % bonus a nebo fixne; takze az vyplaca vsechen vehlas na svetlose / kralovsky palac a nebo kdyby chtela koupit mesta za vehlas, aby ten rekrut neklesl uplne dolu) nebo treba zmenilo domobranu na nejakou lepsi pechotu, co by mela bonus od svetlonose.
A nebo treba vylepseni budov za vehlas, kdy by mohla odemknout tier 3 jednotky - jeste lepsiho valecnika, strelce, zasvecence a i paladiny.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

DCCD hrávám každý věk, ale uznávám, že jen jako support -> je to ochrana proti early démonům a v late tím farmím Ledový palác (pro artefakty), nebo Dralgaru zahradu (pro esence života). A když je Ascena, tak samozřejmě farm run věčnosti.

Crinis
Možná bych zauvažoval nad větší změnou a to takovou, že by se z válečníků stal štít a z mnichů útok.
Tedy:
1) prohodit magie světla u válečníků a mnichů
2) zvýšit základní obranu válečníků na dvojnásobek a snížit zranění na polovinu (klidně přejmenovat na štítonoše... :D )
3) zvýšit účinek magie světla 2 na 40% -> po zvýšení základní obrany válečníků by tak měli 8 po prvním zvýšení a okolo 30 po zvýšení v posledním kole (kterého by se ale při velkých bojích stejně neměli dožít)
4) změnit mnichům druh útoku na 2 a třeba ještě přidat slayera (inspirace mnichem z HoMaM, kde jsou silní a ne jak tady naprosto k ničemu)

Nějaká jednotka za věrnost, která chodí sama by mohla být fajn. Návaznost na skóre bych nedával, to už má Aether, tak ať mu do toho Crinis neleze a má pěkně ten svůj věhlas... jen pozor na koeficient, aby se to nepřehnalo (a on ten rozptyl věhlasu může být hodně velký -> jednou v lategame půjde sebevražedně do US vyhraje a hned má přes milion věhlasu...), takže zase spíše nějaká mocninná fce pro maximální hodnotu (jo a preferoval bych oblíbené "1 až max").

Co nějakého unikátního dobývání se týče podobně jak má Dreadd to zní dobře. Přeci jen by měli být takové protiklady jako světlo a tma. A že by odměnou bylo něco jako Nevěstinec u Ghora zní dobře. Přeci jen Crinis stejně jako Ghoro bývali historicky ti, kdo měli velký rekrut... Jen tohle opět zabije jeden stack jednotek (stejně jak nevěstinec), tak jako náhrada by třeba mohl chodit Věřící , který by chodil zadarmo s počtu jako OV a s podobnými staty. (jo a něco podobného by pak mohl dostat i Ghoro)
Post Reply