Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

Nejsem si jist, do kterého vlákna bych to měl napsat, ale protože se to týká posílení Crinis a nikoho jiného se to nedotkne, tak to napíši sem. Snad nedělám chybu.

Jedná se o posílení bonusu Praporu světla v případě, že je na Crinisiné jednotce.

Aktuálně dává +50% útok a +30% iniciativu.

Protože Crinis nemá žádnou možnost, jak řešit cokoliv s vysokou obranou, kdy ostatní bohové pro to mají vždy alespoň jednu věc, tak si říkám, že alespoň posílení pomocí předmětu jí určeného by bylo vhodné.

Mám 2 návrhy:
První je inspirovaný nedávno opraveným bugem, kdy prapor dával +150% útok a obranu, kdy návrh je vrátit zpět tyto hodnoty a upravit popis předmětu. (tedy že by to bug nebyl)
Druhý je nechat stávající hodnoty (aby nebylo tolik posílené zranění), ale přidat navíc schopnost Slayer. (Bohyně je hrdá na své jednotky bojující ve jménu Světla a tak vede jejich ruce tak, aby vždy zasáhli nechráněné místo)
Momaro
Posts: 31
Joined: Mon 08. Feb 2016 17:39:18

Re: Buh - Crinis

Post by Momaro »

Hron wrote:Druhý je nechat stávající hodnoty (aby nebylo tolik posílené zranění), ale přidat navíc schopnost Slayer.
Mi přijde slayer hodně silný na elitních střelcích díky jejich multiútoku a jejich ini. Pokud tomu chceš přidat slayer, tak jedině, když se o dost sníží šance na drop u gamblera (padl mi tento věk už několikrát). Popřípadě omezit slayer z praporu na jednotky s druhem útoku 1. Pravda je, že teď prapor světla patří mezi tu slabší výbavu co je specifická pro nějakého boha.

Další možnost je snížit útok paladinům a dát jim dav- jsou to drahé potvory, mají hodně životů, takže při větším počtu se může stát, že do nich něco praští (a navíc dav se pro crinis hodí, když se vyhecují fanatici k odporným činům :) )

A ještě jedna jednotka by zasloužila revizi- mnich a zasvěcenec světla. Původně byli asi myšlení jako tanci, ale jsou tak drazí, že každý tankuje svatými válečníky kvůli tomu, že jsou levní a mají šílený rekrut z věhlasu. Zasvěcenci mají alespoň multimagii, takže jde přepnout mezi bonusem na ini a bonusem do útoku podle toho kam člověk jde, ale i tak jsou jen "další stack navíc". Pokud by se jim snížila cena, útok a zvýšila obrana, tak by se o nich dalo uvažovat jako o tanku nebo plnohodnotné jednotce.
User avatar
Sunamar
Posts: 29
Joined: Sun 02. Feb 2014 9:09:58

Re: Buh - Crinis

Post by Sunamar »

Co se týče toho slayera, neni to blbost, páč na Dhara třeba je nemožný si vymaxovat útok natolik, aby nedostávali plnou dardu (když i meteorit s 50 neubírá). Dav u Crinis mi příjde trošku mimo mísu, když si vezmu že paladin a bizon by vynikali v tomtéž, nepříjde mi to realistické ani trochu :D Spíš nějaká jednotka "Fanatik Světla" bo tak něco co by to umělo :D
Zasvěcence by se dalo teoreticky vyřešit tím, že by se jim dal druh útoku 2 - Crinis by měla jednak dalšího střelce mimo elitních, což se hodí snad každému. Třeba by to byla dostatečná kompenzace za tu poměrně vysokou cenu a jejich jinak lehkou zbytečnost :D
Další možností by bylo přidat do 3. budky u Crinis (Zasvěcenci) nějakou bonusovou jednotku, která by chodila zároveň, třeba Fanatik Světla nebo Crinisin věrný, která by mohla být užitečná právě davem, jak tu padlo předtím. Nechci ten nápad jen tak zahodit, ale dávat to paladinům, rytířům, mi příjde trochu podivné :D

PS: Vycházím často z toho, že Battleground se jednoho dne zase zapne, nebo Rudá zóna bude fungovat, takže bych hleděl na to, aby každý bůh měl jak porazit ty zbylé :)
Momaro
Posts: 31
Joined: Mon 08. Feb 2016 17:39:18

Re: Buh - Crinis

Post by Momaro »

Sunamar wrote:Co se týče toho slayera, neni to blbost, páč na Dhara třeba je nemožný si vymaxovat útok natolik, aby nedostávali plnou dardu (když i meteorit s 50 neubírá). Dav u Crinis mi příjde trošku mimo mísu, když si vezmu že paladin a bizon by vynikali v tomtéž, nepříjde mi to realistické ani trochu :D Spíš nějaká jednotka "Fanatik Světla" bo tak něco co by to umělo :D)
Však to už jsem psal u bug fixů k tomu praporu, že criniska nemá nic na jednotky s tučnou obranou, akorát mi přijde slayer na elitních střelcích trochu moc. A dav řeší jednotky s vysokou obranou stejně jako slayer, akorát líp scaluje. Ještě je tu možnost přidat nějakou věrnostní jednotku co by % zvyšovala útok crinisiných jednotek podle počtu. Když už tu máme přízraky co zvyšují procentálně čtyři atributy nemrtvým, velemágy země, kteří zvyšují obranu všech vlastních jednotek...

btw. dav u paladinů není nepředstavitelný, ve středověku běžně těžká jízda rozválcovala pěchotu klidně i bez tasení mečů ;)
User avatar
Sunamar
Posts: 29
Joined: Sun 02. Feb 2014 9:09:58

Re: Buh - Crinis

Post by Sunamar »

Momaro wrote:
Sunamar wrote:Co se týče toho slayera, neni to blbost, páč na Dhara třeba je nemožný si vymaxovat útok natolik, aby nedostávali plnou dardu (když i meteorit s 50 neubírá). Dav u Crinis mi příjde trošku mimo mísu, když si vezmu že paladin a bizon by vynikali v tomtéž, nepříjde mi to realistické ani trochu :D Spíš nějaká jednotka "Fanatik Světla" bo tak něco co by to umělo :D)
Však to už jsem psal u bug fixů k tomu praporu, že criniska nemá nic na jednotky s tučnou obranou, akorát mi přijde slayer na elitních střelcích trochu moc. A dav řeší jednotky s vysokou obranou stejně jako slayer, akorát líp scaluje. Ještě je tu možnost přidat nějakou věrnostní jednotku co by % zvyšovala útok crinisiných jednotek podle počtu. Když už tu máme přízraky co zvyšují procentálně čtyři atributy nemrtvým, velemágy země, kteří zvyšují obranu všech vlastních jednotek...

btw. dav u paladinů není nepředstavitelný, ve středověku běžně těžká jízda rozválcovala pěchotu klidně i bez tasení mečů ;)
Já beru paladiny za pěchotu, možná proto se naše názory rozcházejí :D Za předpokladu, že jsou to koně, tak je to docela realistické (viz. Battle of Pelennor Fields :D ).
Když už je tu ta věrnostní jednotka, co takhle nějaký Kněz/Mág Světla, co by mohl zvedat útok, jako zvedají přízraci? :D To taky vůbec neni blbost, protipól Velemágů země by byl na světě a třeba by se tím ta první větev Crinis dostala na úroveň ostatních bohů. Mě stejně jako bůh nevyhovuje kvůli silné absenci střelců (1 oddíl :/ ), takže čekám akorát na to, jestli nějaká druhá větev bude a případně v čem bude dobrá :D
Mkok
Posts: 5
Joined: Tue 01. Aug 2017 19:10:05

Re: Buh - Crinis

Post by Mkok »

Co takhle přidat jí jako věrnostní bonus do 4. budky rekrut katapultů a balistů? Osobně crinis beru spíše jako větev lidí, a ne nějakých magických bytostí, tak by asi dalo rozum kdyby lidé mohli stavět nějaké ty válečné stroje. Samozřejmě nemám namysli ty těžké katapulty/balisty ale ty lehké (slabé) varianty, a jejich rekrut by měl být poněkud menší, např. jedna jednotka co deset kol, nebo nějak tak. Nebo možnost přestavět domobranu na dílnu na válečné stroje, to by se ale muselo vybalancovat, bo ztráta oveček na tankování by crinis asi celkem bolela (přece jen jsou lepší tanci jak svatí válečníci).
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Crinis

Post by nezmar »

Svetlonos ma teraz 2 magie svetla

otazka znie, ktora ma byt nastavena ako defaultna
Magia svetla 5 - posilenei svetla
Magia svetla 6 - zrusenie smrti

Je mi jasne, ze pri normalnej hre vacsina z vas bude pouzivat hlavne magiu svetla 5. V urcitych pripadoch ked pojdete na Dreada tak prepnete na 6-ku

ale pokial chceme stazit ziskavanie nekromantov pre Dreadda tak by potom 6-ka mala byt prva.

Dufam, ze svoj nazor napise co najviac ludi :roll:
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Buh - Crinis

Post by žrout »

Já moc nechápu, jak ta magie smrti funguje :D Přízraky to neoslabí? Duše budou vyvolány? Co tím vlastně získám za to, že ztratím magii 5? Nejsem z toho moc moudrý :D
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Crinis

Post by Hron »

žrout wrote:Já moc nechápu, jak ta magie smrti funguje :D Přízraky to neoslabí? Duše budou vyvolány? Co tím vlastně získám za to, že ztratím magii 5? Nejsem z toho moc moudrý :D
Tak nevím jak to Nezmar naprogramoval, ale jak jsem ji navrhoval, tak to mělo fungovat tak, že přízrak neposílí a soulkeeper nevyvolá...
Ono to mělo fungovat tak, že Světlonoš získá +2 do iniciativy (což mu Nezmar nedal i když o tom psal) a díky tomu pojede v prvním kole první a v tu chvíli zruší magii smrti a tak po něm jedoucí Přízraky a Soulkeepeři nezařvou ani nevyvolají.

A pokud je to tak, jak ty píšeš, tak je to bug ve fungování a ne chyba v myšlence...
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Buh - Crinis

Post by žrout »

To by bylo super, crinis by tím mohla slušně potrápit dreadda ;) Tohle se mi líbí ;)
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
Post Reply