Page 1 of 13

Buh - Crinis

Posted: Wed 15. Jul 2015 14:37:37
by nezmar
Sem prosim piste vsetky navrh na vylepsie boha Crinis

- zmena hodnoty stavajucich jednotiek
- vylepsenia budov
- nove budovy
- nove jednotky
- ...

Prosim uvedte aj preco by sa to malo zmenit

Re: Buh - Crinis

Posted: Thu 30. Jul 2015 12:31:34
by Ingr.T
Já tu opět zmíním jednu věc stále dokola pokud se náhodou tento věk nezměnila, Crinis má obyčejné paladiny. a z uprchlického tábor chodí pladinové světla? Za věrnost a nějaký ten obnos, runy věčnosti, runy nebes či ohně či spíše třeba za 5M, předělat paladiny na paladiny světla. Jde mi o to aby prostě měli slayer i steč a hlavně imunitu proti ohnivéhu štítu. Současně s tím bych zednul jejich hodnotu o 100% na 1000.

Re: Buh - Crinis

Posted: Mon 10. Aug 2015 8:22:59
by nezmar
crinis moc moznosti nema ako zmenit svoj rekrut.
Vlastne spolu s Ascendancy je to bohyna, ktora ma iba 4 budovy a nic viac. Cize rad sa dozviem nove napady pre nove jednotky/budovy

Ale poprosim, stavajuce jednotky nechajte tak (napr. ako je paladin z uprchlickeho tabora) a skuste sa zamerat na nieco nove, netipicke, alebo nieco co by mohlo byt pre Crinis charakteristicke

Re: Buh - Crinis

Posted: Thu 17. Sep 2015 10:55:11
by death
Trosku som o Crinis rozmyslal. Celkovo ju chapem ako boha ktory ma byt urcitym counterom voci nemrtvym co avšak bohuzial nesplna (v PvP) preto som rozmyslal o urcitom booste prave voci nemrtvym a preto navrhujem nasledovne:

20x Runa vecnosti -> Premeni domobranu na chram svetla -> Chram svetla produkuje Knazov svetla

Knaz svetla - Dgm:3 U:5 O:8 Z:10 I:2 DU:1 H:11 + Magie Svetla 6 - Nemrtve jednotky posobia tejto jednotke o 70% mensie zranenia - rekrut zavisi od vehlasu

Novy predmet: Crinisin postavny prapor svetla - Ak jednotka s magiou svetla utoci na nemrtvu jednotku tak dostane + 20 do dgm a + 10 do utoku ak utoci na inu jednotku dostane + 8 dgm a + 4 do utoku

Re: Buh - Crinis

Posted: Fri 18. Sep 2015 7:39:55
by nezmar
ja skor rozmyslam nad celou vetvou.

Tzv. Anjelska vetva. Co presne by robila a ako by bola postavena to neviem.

A ona nie je proti nemrtvym. Ona prisla (mam pocit) hlavne kvoli Ascendancy ako jej protipol. Nemrtvi su len taky detail, ktory jej stoji v ceste

Re: Buh - Crinis

Posted: Fri 18. Sep 2015 15:03:32
by Vrty
Ta větev by byla super ale věrnostní bonusy také :D

Re: Buh - Crinis

Posted: Sat 19. Sep 2015 19:54:54
by Rethon
Mně se teda ty další větve nelíbí a zrovna u Crinis se mi líbí, jak je udělaná - funguje uplně jinak než všechno ostatní a to je dobře, že tu něco takového je. Bohužel všichni ostatní byli posíleni, a tak z toho crinis vychází jako chudá příbuzná. Já bych vylepšil světlonoše a k jeho současnému bonusu pro všechny jednotky bych přidal i ono zabíjení nemrtvých - něco jako má paladin sám od sebe. Ať je to pro dreada peklo, když narazí na crinis. A mohly by se ty bonusy týkat i eterňanů ...
Andělská větev teda ale zní parádně, to se zase musí nechat. A kdyby pak na ni na něco byly potřeba runy věčnosti (s tím bonusem proti eterňanům ...) no jen tak si sním :)

Re: Buh - Crinis

Posted: Sun 20. Sep 2015 21:09:12
by Vrty
Ale proč nepřidat novou větev zrovna ta andělská zní good :D byla by ochuzená :D

Re: Buh - Crinis

Posted: Mon 12. Oct 2015 23:27:02
by evilpyro
Do nové větve bych se nepouštěl.. jak už tady zaznělo crisa je pěkná tak jak je..

1) když už anděly, tak udělat jako 3 vývojový stupeň budov.. (válečník - svatý válečník - anděl bojovník)

2) celkem hodně pěkný taktický prvek by byla magie světla X - svatyně, její schopností by bylo, že v náhodném rozsahu sníží poškození vlastních jednotek v jednom předem vybraném kole.

například by to mohl mít světlonoš jako multimagii - před bojem na světlonoši vybereš kolo, ve kterém sešle svatyni a ta sníží na dané kolo poškození vl. jednotek o dejme tomu 30-70% (nebo 50 - 90%).

krása téhle magie je v tom, že v PVE dostane Crisa pěkný buff, ale v údolí ji to tolik nepomůže, protože nikdy neví proti komu jde.. tzn. vulkán když přijde o druhé kolo, tak se tolik neděje, jako když přijde o první. Ale třeba ascena, která by ve druhém kole dávala jen 1/3 dmg.. to by hru docela balancovalo (když už má být Crisa protipól Asceny.)

Re: Buh - Crinis

Posted: Tue 13. Oct 2015 10:37:24
by Ripperman
Takže by si to každý nastavil na třetí kolo a eliminoval by tím meteority (víceméně jediný útočný potenciál vulcana) a veškerou dmg ze zteče, která přijde taky přesně ve třetím kole. :P