Buh - Crinis

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Ripperman » sob 26. kvě 2018 13:02:41

Ono jde o to, že bisony rekrutíš 20 za kolo hned postavení zikkuratu. Kdežto těch 500k věhlasu budeš mít až v posledních dnech věku....
Pokud by měl být se zikkuratem rekrut paladinů 20 kusů za kolo, je to fajn. Problém je, že reálně mít lidi 500k věhlasu nebudou..
Když už teda, tak raději udělat rekrut paladinu nezávislý na věhlasu (i když je to takové divné) a rekrut 5 paladinů/kolo , pokud budou všechny budovy crinis, tak 15 paladinů/kolo, se zikkuratem to tak bude 20/kolo.
I tak si myslím, že nikd paladiny touhle rychlostí rekrutit nezvládne, protože na to prostě nebude mít prachy. Jde mi jen o to, aby rekrut paladinů nebyl po většinu věku 2-3 kusy za kolo....
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Hron » sob 26. kvě 2018 13:25:23

Nějak mám pocit, že ignoruješ moje důvody, proč počítám s 500k věhlasu, které jsem psal ze začátku příspěvku.

Ano, bizony můžeš takhle rekrutit hned, což paladiny ne, ale jak již bylo jinde řečeno, ty jich nepotřebuješ mít nekonečno a zároveň jsou drazí, takže jich ani tolik dělat nechceš a pak je živit. Takže to, že vysoký rekrut budeš mít až na konci věku a ne v průběhu není problém. Hlavní věc je závěr hry. Na začátku závěru budou mít všichni silnou armádu (spousta bizonů a paladinů, které v průběhu věku nabrali a dostatečný počet by nabrali i kdyby lezli rychlostí 2 za tah -> přeháním, ale mají na to skoro celý věk) a pak nastanou boje, kdy se budou armády o sebe rozbíjet. A ano crinis je dělaná, aby rychle obnovovala, ale dav je moc silný na to, aby byla schopná každých 10 tahů útočit se zabijáckou jednotkou paladinů...

A jinak teď není ani polovina věku a Crinis bez údolí a tažení se Světlonošem kupovaným za věhlas, má teď 120k věhlasu - to je nějakých 67 paladinů (neznám přesný rekrut) a pokud se sníží na 1/10 tak to bude 7 a jak jsem psal, není ani polovina věku, takže to nebude většinu věku 2-3 kusů za kolo...

Ale pokud ti to tak moc vadí, tak co to udělat takto:
(aktuální_rekrut / 10) + 5 / kolo

Tím to bude stále závislé na věhlasu a pomůže to ze začátku a v late to nezpůsobí, že by ten rekrut zdrhl někam daleko.
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 207
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Ripperman » sob 26. kvě 2018 14:01:05

jop, to zní dobře
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Hron » čtv 31. kvě 2018 11:11:03

žrout píše:Jednotka Paladin (Hůlka ohně) se v plné rychlosti prošla skrz nepřátelskou lini (v tomto kole získala +650,000 do poškození)
Jednotka Paladin (Hůlka ohně) použíla posvěcené zbraně a získala +100% do poškození
2,500 x Paladin (Hůlka ohně) útočí na 15,419 x Stín
2,500 x Paladin (Hůlka ohně) zmasakroval (17,208,828) 15,419 x Stín(-14,556,849)

Paladinové jsou teď trochu.. no.. imba? :D Vím, že to bude vypadat, že jsme věčně nespokojeni, ale tohle je docela brutal :) Co je trošku uzemnit (snížit staty)? :D



Tak to, že bude stačit 2k paladinů na zabití stacku se psalo už při navrhování té změny.
(což je taky hlavní důvod, proč bojuji za snížení jejich rekrutu...)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 207
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Momaro » čtv 31. kvě 2018 11:33:03

Spíš jde o to kombo se stečí, ve čtvrtém kole už dávají o dost míň
Momaro
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon 08. úno 2016 19:39:18

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Ripperman » čtv 31. kvě 2018 16:14:42

Mě to naopak přijde fajn. Flamekeepeři mají za meteority, které jsou ve 3. kole taky imba.
Navíc je si třeba uvědomit, že paladinové mají v tu chvíli obranu přesně 0 a počet životů nemalý ...

konečně je criniska silnější než dccd. Jak jsem napsal, ač příznivce dreadda, tak jsem rozhodně za tuto změnu a posílení crinis ... Kdyř už nemá žádný štít, tak má aspoň jednu jednotku pro pořádný dmg.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod Hron » čtv 31. kvě 2018 16:33:14

I mně to u ní přijde v pohodě.
(jen bych snížil ten rekrut, tak jak jsem psal, aby je neobnovovala příliš rychle během PvP bojů a pohoda <- žádné jiné silné jednotky taky neobnovíš během pár kol)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 207
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Re: Buh - Crinis

Příspěvekod nezmar » pát 01. čer 2018 9:04:25

tak rekrut bude znizeni. Pohladam ako sa to navrhovalo s tou fixnou a pohyblivou zmenov
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron