Mam momentalne taku predstavu, ze by sa kompletne prerobil system predmetov.
Nebolo by rozdelenie -> jeden predmet = jedna jednotka
ale jednotky by sa rozdelili na skupiny a kazda skupina by mala dana, aky typ predmetu/predmetov moze nosit.
Napr.
1. skupina: brnenie, zbran (jednorucna, obojrucna), stit
2. skupina: zbran (jednorucna), brnenie
3. skupina: zbran (jednorucna)
....
n. skupina: vsetko (brnenie, zbran, stit, nahrdelnik, prilba, rukavice, plast, topanky, nohavice
samozrejme s tym, ze niektore predmety by stale mohli nosit len vynimocne jednotky: Mozno striktne rozdelit na predmety pre bohov, podla typu, pre "vynimocne" | "unikatne" | "lekendarne" jednotky atd
A teda by sa dali skladat rozne predmety na rozne jednotky. Cele by sa to samozrejme muselo kompletne prerobit
Napr. taky zombik by mohol patrit do 2. skupiny: zbran (jednorucna), brnenie
Nahodilo by sa na neho zelezne brnenie + remdich
co vy nato?
predmety - update
Re: predmety - update
Moc práce a přínos může být kontraproduktivní. Lepší by bylo více vyvážit stávající (aby se všichni nehnali jen za 4-5 arty a ostatní nevyhazovali) či přidat ty se speciálními účinky jen pro některé jednotky (viz např. druidský prapor) a do kovárny přidat větší rozmanitost pro skládání artefaktů: víc kombinací, s tím ale souvisí mít možnost v kovárně vybrat zda chci zkoumat novu jednotku/skládaný artefakt/to ostatní.
Vůbec bych se nebál mít namísto pár desítek artefaktů klidně 100-200, každý s nějakým zajímavým efektem . Artefakt by pak fakt byl arfefakt, protože by ten jeden konkrétní mělo jen pár lidí.
Vůbec bych se nebál mít namísto pár desítek artefaktů klidně 100-200, každý s nějakým zajímavým efektem . Artefakt by pak fakt byl arfefakt, protože by ten jeden konkrétní mělo jen pár lidí.
Re: predmety - update
skus to rozpisat co by si popridaval a pomenil.
Mne sa totiz stavajuce predmety momentalne moc nepacia a pridavat tam dalsie sa mi moc nechce. Ale pokial by sa islo do variability, tak by to mohlo byt zaujimave.
Napr. pridat do kovarne moznost upgradovat stavajuce predmety o "schopnosti, magiu, ..." pripadne dalsie kravinky
Mne sa totiz stavajuce predmety momentalne moc nepacia a pridavat tam dalsie sa mi moc nechce. Ale pokial by sa islo do variability, tak by to mohlo byt zaujimave.
Napr. pridat do kovarne moznost upgradovat stavajuce predmety o "schopnosti, magiu, ..." pripadne dalsie kravinky
Re: predmety - update
tak som si presiel par eventov a spisal som vam kde s co da najst
zatial prehladane:
- klasicke eventy z pustiny
- vojna -> mesto + eternani
- dobyvani
zatial prehladane:
- klasicke eventy z pustiny
- vojna -> mesto + eternani
- dobyvani
- Attachments
-
- predmety-vyskyt.xlsx.zip
- vyskyt predmetov a sanca na ich najdenie
- (12.77 KiB) Downloaded 168 times
Re: predmety - update
Souhlasím.Ripperman wrote:Moc práce a přínos může být kontraproduktivní.
Ono to zní velmi zajímavě a mohlo by z toho být něco úžasného, ale je velká šance, že to dopadne špatně a práce jk tomu bude opravdu hodně (zvláště k ladění síly).
Tohle by mohlo být zajímavé. Rozšířit kovárnu tak, že by tam šlo více kombinovat itemy a spojovat tam jejich schopnosti.nezmar wrote:pridat do kovarne moznost upgradovat stavajuce predmety o "schopnosti, magiu, ..."
Například:
Hůlka ledu + zbraň + suroviny + zlato -> zbrani se přidá magie ledu 1 a do názvu se přidá "ledová"
Ledová róba + zbroj + suroviny + zlato -> zbroji se přidá ledový štít a do názvu se přidá "ledová"
a pak mimo těchto základních věcí, pak tvořit i něco zajímavějšího
a ideálně to udělat tak, aby se teď málo využívané věci používali jako suroviny a tak o ně byl větší zájem a měli nějaký smysl