Velitel klanu

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Velitel klanu

Post by Hron »

Vím, že velitel klanu posiluje, ale nevím jak přesně a tak jsem si řekl, co to udělat trochu tématičtěji a dynamičtěji a ještě ho chudáčka (který bez imunity na ohnivý štít je věčně usmažený) trochu posílit.

Nápad je založen na tom, že jeho statistiky se odvíjí od statistik klanu.

Damage
"Jsem tak silný, jak celá moje armáda."
Zranění se bude odvíjet od hodnoty armády, například: dmg = (hodnota armády) na (1/3)

Útok
"Bojuji za slávu a čest!"
Útok se bude odvíjet od věhlasu klanu, například: útok = (věhlas) na (1/3)

Obrana
"Mým nejsilnějším pancířem je strach v srdcích nepřátel."
Obrana se bude odvíjet od předzvěsti klanu, například: obrana = (předzvěst) na (1/3)
(reálně si nemyslím, že by byl problém, kdyby rychle měnila svoji velikost, přeci jen do velitele se až tak moc často neútočí...)

Iniciativa
"Doneste mi zbroj a meč, budu stát v čele mých vojsk!"
Iniciativa by měla být vždy vyšší, než nejvyšší iniciativa v armádě, aby velitel opravdu stál v čele armády, takže bych navrhoval: iniciativa = (nejvyšší iniciativa v armádě) + 1

Životy
"Za každého z vás svůj život rád položím!", případně "Každý z vás může být mnou."
Životy se bude odvíjet od počtu obyvatel klanu, například: životy = (počet obyvatel) na (1/2)
(tady tuším, že ve hře je to dle odehraných tahů a tento přepočet to občas dost zvyšuje, ale pořád se to drží v přijatelných hodnotách)



A teď přichází to hlavní posílení a to takové, že by dostával odměny za Dobývání:

Trpasličí zlato
"V pokladnici jsem mimo zlata nalezl také jejich konstrukční plány, nyní vím, jak proti nim bojovat."
Velitel získá schopnost Drtivý útok (100%).

Chrám Ohně
"V chrámu jsem objevil tajemství ohně a ten mi již vícekrát neublíží."
Velitel získá schopnost Imunita proti ohnivému štítu.

Neznámá indicie
"V dole jsem objevil posvátnou svatyni, jež ukrývala tajemství jak pomocí runové esence provést ve Studni rituál, který mi umožní načerpat její sílu."
Velitel získá schopnosti Imunita led (100%), Ledový štít (10%) a pak kouzlo Magie Ledu I.
(přeci jen je to nejtěžší dobývání, tak toho může mít více, zvláště pak, když většinu až na Magii ledu nevyužije a tu dost pravděpodobně přepíše nějakým předmětem)

Tábor otrokářů
"V mučírně otrokářů jsem objevil pozoruhodnou sbírku jedů, ty se mohou hodit..."
Velitel získá schopnost Otrávený útok (10%).

Obchodní/Královská cesta
"Kolem cest jsem vybudoval několik kapliček, aby se pocestní mohli modlit. Kněží mi za to posvětili mé zbraně."
Velitel získá schopnost Svatý útok (10%/30%).

Jeskyně v šedých horách
"Po té, co jsem stál tváří v tvář těmto obrům už mě nikdy nic nevyděsí. Když jsem dokázal porazit je, dokáži již porazit cokoliv!"
Velitel získá imunitu proti Magii smrti 3 a schopnost Slayer.
(Imunita proti Magii smrti 3 je celkem k ničemu, ale hodí se tématicky. Slayer je tu v podstatě i jakoby titul, který za to získá.)

Krystal Moci
"Objevil jsem tajemství věčného života..."
Velitel získá schopnost Vzkříšení.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

Vypocet sily "velitel klanu"

utok = predzvest ^ 0.3
obrana = vehlas ^ 0.3
damage = (predzvest+vehlas) ^ 0.4
zivoty = (tahu_celkem/20) + 1;
inic = tahu_celkem ^ 0.35

Tam si nedal az take rozdielne hodnoty.

Ale s tymi odmenami za vykonanie jednotlivych uloh (dobyvani) nie je zly napad.
Napadlo ma ale, ze by za dokoncenie uloh v dobyvani (alebo za kazy boj v dobyvani) ziskal 1bod do talentov a tie talenty by si kazdy mohol rozhodit podla toho ako by chcel
Boli by dve vetvy -> Bojova, Magicka

Inak tato myslienka talentov vobec nie je zla. To by sa dala aplikovat na vsetky jednotky v hre, ze by pocas bojov ziskavali skesnosti a tie by potom mohli pretavit do talentovych bodov, ktorymi by sa dali vylepsit (staty, posilnenie existujucej magie -> podla typu jednotky)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Ano, talenty by byli super, jen je to něco, co je pracnější vymyslet, udělat a pak hlavně vyladit a já bych byl radši, aby se čas věnoval spíše tomu "kolečku mezi bohy" a můj návrh je jednodušší a ozvláštní velitele rovnou a ne až někdy v budoucnu, až se systém talentu dodělá.

Jinak ano, jak jsem psal na začátku, talenty jsou super a budu moc rád, pokud se zavedou.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

napriek tomu, ze sme sa bavili o tom, ze talenty su na dlho, tak som na nich aj tak zacal pracovat :D proste mi to nedalo a tak na 70% ich mam hotove.

Velitel klanu uz moze ziskavat XP-cka. Ked dosiahne level tak ziska 1 talent. Potom tie talenty uz moze investovat do jednotlivych "schopnosti". Zatial mam iba "bojovu" vetvu. neskor chcem pridat aj magicku

Este musim dorobit, aby tieto talenty bral do uvahy aj v subojovom skripte a zobrazovali sa v zozname klanovej armady

Zatial je to takto:
pri bojoch ziskava velitel klanu 10% z poskodenia ktore sposobil do XP. Tieto XP ziska iba ak vyhra.
Dalsi level urobi velitel klanu ked dosiahne uroven 2000 XP, na dalsi level potom ceil( pow( 1.5 , level ) * 2000 )

Bojovy strom talentov vyzera nasledujuco:
  • 1.uroven - Mistr Boje (+20% do utoku, obrany, poskodenia za kazdy bod) - max 5 bodov
    • 2. uroven - Mistr Útoku (+50% do utoku za kazdy bod) - vyzaduje Mistr Boje lvl 1 - max 3 body
      • 3. uroven - Multy útok ( po vlozeni 3 bodov ziska jednotka +1 do poctu utokov) - vyzaduje Mistr Utoku lvl 1
        • 4. uroven - Exterminace ( po vlozeni 5 bodov ziska jednotka schopnost Exterminace ) - vyzaduje Multy Utok lvl 3
    • 2. uroven - Mistr Obrany (+50% do obrany za kazdy bod) - vyzaduje Mistr Boje lvl 1 - max 3 body
      • 3. uroven - Léčení ( +20% liecenie po obdrzani poskodenia za kazdy bod) - vyzaduje Mistr Obrany lvl 1 - max 3 body
      • 3. uroven - Mistr Života ( +50% do zivota za kazdy bod ) - vyzaduje Mistr Obrany lvl 1 - max 3 body
    • 2. uroven - Mistr Poskozeni (+50% do poskozeni za kazdy bod) - vyzaduje Mistr Boje lvl 1 - max 3 body
      • 3. uroven - Mistr Strelec ( po vlozeni 3 bodov sa jednotke zmeni typ utoku na 2 ) - vyzaduje Mistr Poskozeni lvl 1
        • 4. uroven - Mistr Bojovnik ( po vlozeni 5 bodov sa zmeni typ utoku na 4 ) - vyzaduje Mistr Strelec lvl 3
ak sa mate lepsiu predstavu tak ju napiste. Je to stale otvorene :)
Teraz idem robit aby sa to aj prejavovalo v subojovom skripte :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

To je super!
(jen vysvětlení: tím, že by to bylo na dlouho jsem myslel, to tvoje prohlášení, že by byli talenty pro všechny jednotky, pro velitele je to také výrazně na dýl, než to co jsem navrhoval já, ale je to udělatelné v reálném čase a pokud to bude, tak to bude úžasný!)


K talentům:
1) Mohu rozvíjet více stromů zároveň?

2) Přijdu o talenty a zkušenosti, když zemř?

3) Exterminace - připadá mi to až moc silná schopnost pro velitele, zvláště pak v kombinaci s multiútokem a v late game s druhem útoku 4
(a pak jeden osobní důvod: to že schopnost, která byla původně speciálka Ghora šíří dál /jako například k Aetherovi/ mi přišlo trochu líto, ale tohle je už moc)

4) V obrané větvi má smysl jen počet životů a i to je slabší.
Obrana je na nic, protože velitel je v podstatě vždy až poslední jednotkou do které se útočí.
Léčení se hodí jen v případě boje proti ohnivému štítu a v tom případě je lepší si vylepšit druh útoku (což dá i další výhody).
Životy jsou jediná věc, která se může hodit, ale to jen v případě kombinace s předměty, kdy ale v podstatě jakýkoliv jiný talent z jakékoliv jiné větve se mu vyplatí více...
Chápu, že tématicky se tam ta větev hodí, ale je prakticky k ničemu. Smysl by měla, kdyby Talenty posilující statistiky (zranění, útok, obrana, životy) u velitele fungovali tak, že by byli třeba 1/10, ale aplikují se na celou armádu a Léčení by fungovalo jak u Jednorožce.

5) Když píšeš jako podmínku Multy Utok lvl 3 a Mistr Strelec lvl 3, tak tím je myšleno vložení 3 bodů, nebo 3x 3 body (tedy zisk tří bonusů), což by u multiútoku smysl dávalo, ale u Mistra Strelce nevím, jak to pochopit.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

je to myslene tak, ze az ked ho hodis na max tak sa ti zaktivuje ta schopnost.

A v dalsej urovni musis mat vrazene 3 talenty do Mistr Strelec aby si mohol dat daky talent do Mistr Bojovnik.

Proste sa ti postupne odomykaju.

Ono je to iba taky nastrel "schopnosti", ktore by mohli ziskavat. Ak je nieco prilis, tak sa to moze vyhodit a dat nieco ine. Pripadne tam hodit inevsticiu 20 talentov aby sa ta schopnost aktivovala :D a pod.

Do tej obrany som chcel dat este dalsie. Mozu sa kludne doplnit a dat tam ine kurozity, pripadne to rovno previazat s magiami a nerozlisovat "magicku" a "bojovu" vetvu. Proste je to na nas ako sa to spravi. Cize namiesto liecenia sameho seba (regeneracia) tam moze byt magia zivota, ktora lieci ostatne jednotky. Aj ked to je tiez uz dost silne na velitela

Namiesto exterminacie sa moze dat slayer a prehodit s multy utokom
k obrane sa moze pridat schopnosti "dezorientace", pripadne nieco co poskodzuje obranu nepriatelom (ked uz je na nu expert)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

takze uz mi to vsetko funguje:

kolo 2 (skry)

1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 1,000 x Černý lesní pavouk
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (3,213) 32 x Černý lesní pavouk(94,787)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass chladnokrevně zabila ze zálohy 1 x Černý lesní pavouk! Zůstává 967 x Černý lesní pavouk

1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass útočí na 967 x Černý lesní pavouk
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass zmasakroval (2,999) 31 x Černý lesní pavouk(91,690)
1 x Nezmar velitel klanu Tlan Imass chladnokrevně zabila ze zálohy 1 x Černý lesní pavouk! Zůstává 935 x Černý lesní pavouk


Utoci v druhom kole, ma aj exterminaciu - samozrejme po tom co su splnene podmienky pre ziskanie danych schopnosti. Takze ked sa dohodneme na vyzore talentoveho stromu tak mozem nahodit update

+ navrhnite z ktoreho PLENENI | DOBYVANI | TAZENI by mohol ziskavat velitel klanu talenty (bonusove)

a este k tvojej otazke: po smrti jednotky talenty zostavaju. Su nezavisle a su viazane na typ jednotky. Teraz je to tak, ze vlastne aj ked budes mat 2 generalov tak sa to aplikuje na oboch. Blbo sa to oddeluje. Ale pokial by sa to prerobilo na cisto "jednotku" tak by mohli byt generali oddeleny ale potom by to spolu so smrtou jednotky bolo vsetko odstranene (bolo by narocne to osetrovat ked ti zomrie jeden general a druhy zostane, ...)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Zkusím sepsat návrh (bude inspirovaný tvým), ale než se k tomu dostanu, tak se chci ještě podělit o jeden nápad, dokud ho mám:

Navrhuji, aby kdyby velitel zemřel, tak aby měl hráč 2 možnosti:
1) Opět klikne na "Doneste mi můj meč a zbroj...". Tím si ale vše zresetuje (přijde o všechny talenty a zkušenosti).
2) Použije Esenci života a oživí velitele se všemi talenty a zkušenostmi.

A případně zavést třetí možnost (je takový náhlý nápad):
3) Provést rituál oživení v Zikkuratu.
(potřeba aby byl postaven a rituál by stál zlato a runy života)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Velitel klanu

Post by nezmar »

postupne planujem zaviest talenty aj na dalsie "bezne" jednotky.

Napr. aj taky ozbrojeny vesnican by mohol mat vylepsenie utoku/obrany/zivota. Samozrejme u neho by bolo ziskanie 1 talentu narocnejsie (kedze ich pocet neustale rastie :D )

zatial by som to mozno nekomplikoval a nechal ich vecne. Skor mozno za RUNY reset talentoveho stromu (aby si si ich mohol prehadzat na iny typ ak sa ti stary nepozdava)
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Velitel klanu

Post by Hron »

Tady je můj návrh (vycházející z tvého):

legenda:
(úroveň schopnosti) název schopnosti
předpoklady pro možnost si si schopnost vybrat
počet stupňů schopnosti (kolikrát si ji může hráč vzít)
kolik talentových bodů stojí si schopnost vzít
jaký má efekt za každý stupeň

Cesta bojovníka

(I) Mistr boje
předpoklady: nic
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: +20% do útoku, obrany, poškození

(II) Výcvik v útoku
předpoklady: Mistr boje
počet stupňů: 3
cena stupně: 1
efekt: +50% do útoku

(III) Výcvik Tajných operací
předpoklady: Výcvik v útoku
počet stupňů: 1
cena stupně: 3
efekt: schopnost Slayer

(IV) Bersekr
předpoklady: Výcvik Tajných operací
počet stupňů: 4
cena stupně: 10
efekt: +1 do počtu útoků

(II) Výcvik v obraně
předpoklady: Mistr boje
počet stupňů: 5
cena stupně: 1
efekt: +10% šance vyhnout se zranění (platí i na schopnosti, jako ohnivý štít, ...)

(III) Výcvik v odolnosti
předpoklady: Výcvik v obraně
počet stupňů: 5
cena stupně: 2
efekt: +100% do životů

(IV) Klamné pohyby
předpoklady: Výcvik v odolnosti lvl 5, Výcvik v obraně lvl 5
počet stupňů: 3
cena stupně: 10
efekt: schopnost Dezorientace (10%)

(II) Výcvik v síle
předpoklady: Mistr boje
počet stupňů: 3
cena stupně: 1
efekt: +50% do poškození

(III) Výcvik s lukem
předpoklady: Výcvik v síle
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: změna druhu útoku na 2

(IV) Výcvik s magickým lukem
předpoklady: Výcvik s lukem
počet stupňů: 1
cena stupně: 10
efekt: změna druhu útoku na 4


nové závěrečné schopnosti:
(posílené v závislosti na síle magické cesty)

(V) Atentátník
předpoklady: utraceno 50 talentů v cestě bojovníka
počet stupňů: 1
cena stupně: 20
efekt: Exterminace

(VI) Mistr stínů
předpoklady: Atentátník
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Nepředvídatelnost
(pravý mistr stínů dokáže zaútočit kdekoliv chce)

(VI) Ochromení
předpoklady: Atentátník
počet stupňů: 1
cena stupně: 5
efekt: Síť

(VI) Jezdectví
předpoklady: Atentátník
počet stupňů: 5
cena stupně: 3
efekt: Steč (o síle 100% aktuálního zranění)
(konečně mu dali koně... :D )
Last edited by Hron on Mon 14. May 2018 10:28:22, edited 2 times in total.
Post Reply