Úprava plenění

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Úprava plenění

Příspěvekod Hron » pát 25. kvě 2018 19:24:21

Aby se to neztratilo v ostatních textech, tak můj návrh (který vychází z nezmarova, jen mírně upravuje některé hodnoty) je následující:

Obrana spolku
- tak jak teď a k tomu navíc:
- kazdych 25 dobyti + 200 Magov Ledu (fungují alespoň jako štít před flamekeepery, kteří bolí nejvíce)
- kazdych 50 dobyti + 100 Stinovych magov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 75 dobyti + 50 Stinovych Arcimagov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 100 dobyti + 10 Velemagov Zeme
- kazdych 150 dobyti + 1 Velemag Ledu (v samostatných stacích)

Tato úprava nezaštítuje meteority. Mírně uškodí těm, kteří meteority zabíjí a výrazněji uškodí těm, kteří je nezabíjí.
Osobně si myslím, že takovéto posílení není dostačující, ale protože tu čtu spíše nelibost vůči změnám, natož vůči silnému posílení, které by si to dle mě zasloužilo, tak to navrhuji jen takto...

Odměna
(výpočet pro runy sněhu, zbytek se dopočítá z toho)
Posílení obrany by mělo snížit celkový počet dobytí spolku, tak budu vycházet z toho, že se za věk nedobyje 350x, ale třeba 300x. Třísté první (tedy už to bylo 300x dobyto a já to teď dobyju znovu) dobytí dá nyní 1500+5 run sněhu, to je moc a snížil bych to jen na 1200+5 (i tak je to nepředstavitelně velká odměna oproti čemukoliv jinému). Když zachovám nezmarův přístup 50% čas a 50% dobytí, tak mi z toho vychází toto:
- za každé dobytí 2 runy
- za tah (600 / max počet tahů ve věku) run (aktuálně by to bylo cca 0,083)
- základní odměna 5 runy (pro život 2, oheň 1 a nebes 0,5 -> to také určuje v jakých poměrech se bude dopočítávat zbytek)

Pak to vychází:
1. dobytie -> 2 run (cas) + 0 run (dobytie) + 5 (základ) -> povodne 5
5. dobytie -> 10 + 8 + 5-> povodne 25
10. dobytie -> 20 + 18 + 5 -> povodne 50
25. dobytie -> 50 + 48 + 5 -> povodne 125
50. dobytie -> 100 + 98 + 5 -> povodne 250
100. dobytie -> 200 + 198 + 5 -> povodne 500
150. dobytie -> 300 + 298 + 5 -> povodne 750
200. dobytie -> 400 + 398 + 5 -> povodne 1000
250. dobytie -> 500 + 498 + 5 -> povodne 1250
300. dobytie -> 600 + 598 + 5 -> povodne 1500

Odměna za čas by se ale navyšovala jednorázově každých 24 hodin dělené rychlostí hry. (já bych to nedělil, ale nezmar to chtěl)
Uživatelský avatar
Hron
 
Příspěvky: 210
Registrován: pon 08. úno 2016 18:16:11

Předchozí

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron