Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
žroutík
Posts: 7
Joined: Sat 24. Oct 2020 16:49:59

Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by žroutík »

Ahoj ahoj,

po delší době (cca 2 roky) jsem opět zahrál LOI a s obrovskou radostí jsem zjistil, že hra ještě neumřela, neboť jsou tu nové věci a občas sem Nezmar něco přidá. Systém zpráv, herní menu, vybavení do budov - všechno super změny usnadňující hraní, díky za ně. Během hraní tohoto věku mě také napadlo pár změn, které by mohly hru ještě více zpříjemnit (alespoň si to myslím, třeba mě v diskuzi přesvědčíte o opaku) a přineslo by to další možnosti do hry.

Bohužel absolutně nerozumím programování, takže netuším, jak mohou být některé věci náročné na vytvoření. Jedná se o pár návrhů/nápadů, které nejsou dotažené do detailu, neboť nemám schopnost eventy správně vybalancovat. Předně doufám, že jsem něco nepřehlédl, a že by návrhy skutečně hře pomohly. Pokud jsem něco nedomyslel, budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu, aby z toho třeba vzešlo nakonec něco smysluplného. U věcí, kde je třeba postavit obránce(armády) a odměny, jsem střílel zcela od boku, nejsem schopen najít vyvážené složení a odměny. Spíš jde o ten nápad jako takový. Třeba to tu píši zbytečně, myslím, že i Nezmar má v hlavě spoustu nápadů (podle toho, co jsem četl na fóru) a spíš jde o čas a chuť je zrealizovat. Kdyby třeba alespoň něco padlo na úrodnou půdu, budu rád.

1) Změna runového tržiště

Tento věk dochází k poměrně nepříjemné situaci - někteří hráči i v pokročilé fázi věku prodávají runy po 1. Pokud hrajete bohy, kteří jsou závislí na nákupu/prodeji run (téměř všichni díky žold systému), je to extrémně otravné. Na některých účtech kupuji třeba i 600 run denně, což odpovídá 600 kliknutím na trhu s průměrnou odezvou kolem 1 vteřiny NA JEDNOM ÚČTU! Denně trávím minuty (až desítky minut - opravdu bez přehánění, protože hraji 8 účtů) tím, že nakupuji runy po jedné, abych si mohl zahrát. Problém tedy je, že bezohlední hráči zaspamují trh levnými runami po jedné. Co s tím? Nevím přesně, zde je pár návrhů:

a) stanovit maximální možný prodej run denně (tj. můžete zadat například maximálně 20 nabídek na trh denně - je jedno, jestli prodáte 20 x 1 runa nebo 20 x 150, ale zkrátka maximálně 20 nabídek)
b) místo zobrazování pouze nejlevnějších run (tedy všech po 1 kuse) přidat i zobrazení pro nejlevnější balík run od počtu 10 a výš(takže by dole byla třeba nejlevnější nabídka od 10 run, nebo 30, nebo 50, ...)
c) podle počtu odklikaných tahů zakázat prodej run po určitém množství (např. pokud účet odehraje více než 1000 tahů, může prodat runy nejméně po 5 runách sněhu, 5 runách života, 3 runách ohně, 1 runy nebes; po 2000 tahů 10 RS, 10RŽ, 5 RO, 3RN, ...) a podobně

Osobně se přikláním k řešení B, protože to umožňuje největší svobodu jak prodeje, tak nákupu run a navíc řeší i problém s tím, že prodávat runy nebes minimálně po 100 je samozřejmě ptákovina. Ale opravdu moc prosím o nějaké řešení, trh je počínáním těchto dobráků, alias prodám stovky run po 1 naprosto zničen...


2) Změna tržiště s vybavením

Navrhuji to, co jsem kdysi myslím už navrhoval. Zvýšit limit trhu s předměty/vybavením. Maximální částka 20M funguje od pradávna, co si snad pamatuji. Za tu dobu LOI ušlo obrovský kus cesty a zlato je nyní oproti prahistorii zatíženo obrovskou inflací. :D Navíc s příchodem žold systému všechny účty točí mnohonásobně více zlata než dřív. 20 milionů je v současnosti nic, pro příklad: po pouhých 4000 odehraných tahů mi většina klanů bere žoldem okolo 500-600 TISÍC zlata za tah. Proto pokud investuji do kovárny, plením eventy a vycraftím složitější itemy (maska medúzy, aethrova róba moci a podobně) je nesmysl, že je mohu prodat za maximálně 20 milionů, což je opravdu nic. Na dralgarovi po 4000 tahů vydělávám průměrně 2,4 milionu zlata za tah minus žold. Co s tím?

a) navýšit fixně limit na určitou částku tak, aby se "nedalo" efektivně přelévat zlato (stejně se dá při malém počtu hráčů skrze runy, jiné vybavení a podobně) - například na 40 milionů
b) zavést progresivní zvyšování maximální částky podle odehraných tahů věku - po 2 000 tahů navýšení na 25M, po 3 tisících na 30M, ...

Nejlepší je podle mě progresivní zvýšení limitu, ale nevím, jak náročné by to bylo na naprogramování.

3) Zabránit zneužívání údolí stínů + jeho úprava

problém A) Opět poznatek ze současného věku. Nejmenovaný hráč (dělal to pouze 1) vyžene uměle hodnotu klanu, aby byl v TOP6 a když chce údolí stínů vyplenit s jiným účtem, propustí armádu na klanech v TOP6, ale nějak se mu podařilo, že se hodnota armády neaktualizuje a v TOP6 tak zůstanou oslabené klany. Netestoval jsem, nevím, jestli stačí pouze propustit část armády a neaktualizovat/respektive neodehrát tah, ale pokud ano, chce to fix. Pokud ne, tak je jiný způsob, jak toho docílit. Vedlo to k tomu, že údolí stínů bylo drancováno všemi hráči od začátku nonstop.

problém B) Od určité fáze věku se vůbec nevyplatí do údolí stínů jít. Odměna je příliš slabá za riziko zdevastování nebo značné poškození klanové armády a ztrátu předmětů. Co s tím?
1. upravit vzorec odměny - postupně ji navyšovat v průběhu věku - zlato, runy, předměty - aby se vyplatilo do údolí jít i s tím, že třeba přijdu o spoustu jednotek, ale když vyhraju, vrátí se mi velká část surovin a zlata na rekrut zpět.
2. aby se v údolí stínů neztrácely předměty - buď vůbec, i přes porážku by se opět objevily v inventáři NEBO daly se za poplatek zachránit - třeba něco jako: "Pane, tuhle bitvu jsme prohráli a přišli jsme o tvrzené ocelové pláty. Máme se pokusit najmout profesionální zloděje, aby je pro nás získali zpět? Pokud ano, bude nás to stát 15 000 000 zlatých a 30 000 předzvěsti."

4) Kovárna

Strašně se mi líbí koncept kovárny. Problém je, že momentálně se v ní dají vyrábět převážně věci pro unikátní jednotky. Bylo by super přidat další možnosti. S tím, že se v současném LOI dropuje více itemů (což je strašně super), by se mohlo najít strašně moc věcí, co se v kovárně dá vyrábět. Je mi jasné, že je to asi koncept, který Nezmar zamýšlel a proto kovárnu zavedl, ale asi z důvodu nedostatku času mnohé neuskutečnil. Abych tedy vysvětlil můj nápad:

Zavést mnoho receptů/návodů, které by se daly získávat v různých eventech - od klasické pustiny - bažin, chrámů, svatyní, ... po plenění. Tyto recepty umožnit prodávat na trhu (aby se skutečně dostaly k bohům, kteří je využijí). Příklad:
a) Z 15 bronzových mečů vyrobit s využitím 10 milionů zlata těžkou bojovou sekeru
b) Z 5 druidských rituálů, dralgarova totemu života a 2 praporů starého druidského cechu dokážeme vyrobit Bájný druidský prapor - Veledruidové přivolávají o 80% více Starodávných Entů.
c) Z 8 praporů stínů a dreaddova praporu smrti dokážeme vyrobit Bájný dreaddův prapor smrti - Jednotka získá +3 do útoku a obrany a pokud je Dreaddova, získá další +6.
d) Maska královny medúz, tvrzené ocelové pláty a 3x dralgarův totem života - dokážeme vyrobit Královský totem života - Jednotka ztratí 2 body z iniciativy, ale získá +8 k obraně, +10% života a je imunní vůči magii země 1 a exterminaci.
e) a tak dále a tak podobně.

Smyslem toho je přidat do hry předměty, které budou třeba řešit slabiny některých bohů (wurmové proti exterminaci), ale aby bylo opravdu obtížné a drahé takové předměty získat. Aby je hráč nemohl mít 8. den serveru, ale třeba až 25. a podobně :) Nemám dost zkušeností, abych dokázal dané věci vybalancovat, nahoře jsou pouze návrhy.

5) Nové návrhy na budovy/dobývání

Dobývání - Bláznovo tajemství

1. krok - Pane, po dobytí města jsme "přátelsky" vyslýchali jeho obránce a doslechli jsme se o jedné legendě. → třeba 5% šance na "vyslechnutí legendy" po dobytí města - otevře v dobývání nový úkol - Bláznovo tajemství

Podle prastaré legendy kdysi v tomto městě žil muž, který byl považován za blázna. Neustále pracoval, něco kreslil a čmáral, experimentoval. Byl to podivín a veškeré své pokusy prováděl raději stranou, v temných lesích za městem. Může to být past a vlastně ani nevíme, co cenného bychom mohli od blázna získat. Chcete přesto tyto lesy prozkoumat?
Obránce: 3x wurm, 15000 x elfí elitní lučištník, 10000 x veledruid, 3000 x lesní bizon (vůbec netuším, armády musí navrhnout někdo jiný)
Odměna: věhlas

2. krok - Prozkoumání lesa nám dalo zabrat, ale nalezli jsme místo, kde ten blázen experimentoval. Divné je, že ho obyvatelé lesa nechali, k nám přátelští nebyli... Chceme prozkoumat experimentální stanoviště?
Obrana: 3x elementární bublina, 1000 x trpasličí past, 1000 x těžká balista, 1000 x těžký katapult, 20000 x uvězněná duše (opět vůbec netuším, snaha vymyslet něco, co by blázen mohl sestrojit/uvěznit k obraně svého objektu)
Odměna: věhlas

3. krok - Jak mohl blázen sehnat takovou vojenskou sílu? Kde to vzal? Teď už je to jedno, při boji jsme jeho laboratoře nechtěně značně poškodili a část lehla popelem. Našli jsme pouze nějaké nákresy, kterým nerozumíme, navíc je část ohořelá a vypadá to, že blázen všechno nějak zašifroval. Chceme najmout nejlepší vědce, aby nákresy rozluštili a pochopili, co je jejich obsahem? Bude nás to stát 10M zlata, 30 run sněhu, života, ohně a nebes a jeden slonovinový luk. Proboha, co s tím chtějí dělat?
Odměna: podle vědců se jedná o nákresy strojů, které nám usnadní stavební práce. Tak to tedy opravdu stálo za to... Ostatní plánky prý obsahují nějaké náčrty a úvahy o magiích a kouzlech, ale nikomu se nepodařilo prolomit šifru, takže je to ve výsledku jen snůška blábolů... Díky nákresům jsme postavit lepší stroje a opravit města o 5 tahů rychleji (města se opravují 45 místo 50 tahů).

Stavby

Podle vzoru školy architektů mě napadly další budovy:

1. škola zvědů - o X % větší šance na nalezení chrámů, svatyní a dómů v pustině Cena a zisk: netuším
2. centrální velitelství - díky lepší organizaci armády jsme schopni ušetři X% žoldu Cena a zisk: netuším


Pokud jste došli až sem, máte můj obdiv. Jak říkám, jsem si vědom, že hlavním nedostatkem LOI není nedostatek nápadů, ale časová a další náročnost je realizovat. :D Ve své volné chvilce jsem ale sepsal tento sloh, jako formu relaxu. Ať už to tedy dopadne jakkoliv, já jsem se bavil :lol: :lol:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Hron »

Krátký komentář:

1) Kdysi se to už řešilo a Nezmar psal, že uvažuje nad jednou změnou, která mě ale přišla těžko proveditelná a zbytečně složitá. Psal něco o tom, že by se nabídky, které mají stejnou cenu slučovali do jednoho řádku. Myšlenku více nerozvedl a ani ji nezavedl.
Já osobně se jí bojím, protože mě s tím akorát napadá spousta problémů, které by se nějak museli řešit a nemyslím si, že by to bylo jednoduché...

Jinak s tebou samozřejmě souhlasím, že aktuální podoba je problém a že by se něco změnit mělo.
Osobně se mi nejvíce líbí ta možnost b) s tím, že by to vypadalo tak, že by byli 4 tlačítka (1, 5, 20, 50), kdy vždy by bylo právě jedno aktivní a hráč by mohl překlikávat které a to by určovalo minimální množství run v jednom balíčku, které se zobrazuje. Myslím si, že je nutné tyto hodnoty nastavit napevno, jinak by si hráč mohl lehce vyhledávat svoje balíčky run tím, že by zadával přesné počty run. Množství 1, 5, 20, 50 se ve hře objevuje už na více místech, tak bych se ho držel.
Nevýhoda je usnadnění přelévání, ale neusnadní se to zas o tolik jako o kolik se zpříjemní hra ostatním hráčům, a proto si myslím, že by se to zavést mělo.



2) I po tomhle se už několikrát volalo a jediný argument proti bylo právě přelévání, ale osobně si myslím, že přelévat zlato se dá tolika způsoby, že bych to neřešil a maximální cenu bych zvýšil.
A osobně bych nebyl ani tak moc při zemi jak ty a zvýšil bych to na 100M zlata.

Progresivní zvýšení bych nedělal. Chápu myšlenku za ním, ale nepřijde mi to zde vhodné už jen proto, že pokud by to mělo odpovídat změně příjmů klanů, tak by to chtělo aby to nebylo lineární a pak je ještě dost rozdíl mezi klany. Osobně si myslím, že když se nastaví konstantní částka, tak prostě na to ze začátku nebude zlato a tak se to prostě za tolik prodávat nebude a pak se to srovná.



3)
a) Ano, funguje to tak, že změna armády v globálním žebříčku se projeví až po odkliku tahu.
b) jo, to jsem už jednou podporoval a co jsem se tak podíval, tak to byl původně tvůj příspěvek, na který jsem reagoval...

Pokud by se nastavila progresivní odměna s tím, že by byla závislá na hodnotě poražené armády (což byl ten můj starý návrh), tak si myslím, že by pak bod a) nebyl tak velký problém, aby potřeboval nutně řešit (pokud by jeho řešení /okamžitá změna hodnoty/ byla problém).



4) Nezmar psal, že plánuje úplně předělat artefakty a s tím i kovárnu a proto se mu nechtějí dělat nějaké drobné "záplaty a vylepšení". Jenže dle toho, jak to popisoval, tak je to velký projekt, jehož příprava zabere mnoho hodin a osobně moc nevěřím tomu, že si na to někdy najde dostatek času... :(



5) Ano, armády mi připadají divné (ale to je možná jen můj pocit), ale jinak jinak se mi myšlenka líbí.



6) Jo, to zní dobře a klidně bych se držel školy a dal tomu stejné hodnoty -> 1M zlata a 10%.
Obecně všechny budovy, kde se shání plánek v pleněních jsou dělané tak, že jejich samotná cena není vysoká, alej de o to sehnat ten nákres...
žroutík
Posts: 7
Joined: Sat 24. Oct 2020 16:49:59

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by žroutík »

díky za zpětnou vazbu.

Máš pravdu, po odeslání příspěvku jsem si procházel celé fórum a drtivá většina věcí už byla někdy řešena (dokonce jsme se o nich spolu skutečně bavili :D ).

K tomu tržišti, našel jsem na foru příspěvek od nezmara, že zvýšil limit na 40 milionů na item - zkouším to teď otestovat, zda to je pravda a funguje to tak, nebo zda nakonec k té změně nedošlo.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Zajac »

Ad tržiště:

1) runy - v zásadě 2 problémy:
a) přelévání zlata skrz vykoupení trhu a poslání určitého množství run za vysokou cenu
b) prodávání run po 1 ks za levnou cenu v pokročilé části věku

Možná řešení:
a1) Tento postup se dá znepříjemnit naházením většího množství run na trh za vyšší než tržní cenu (tj. přelávač je koupit musí, ale normálním hráčům obvykle nezavazí).
a2) Dále se nabízí snížit maximální cenu runy: vzhledem ke standardním třním cenám se nabízí například limit 200k sníh (běžná tržní cena 30-60k), 500k život a oheň (běžně 60k-150k), 1M nebesa (běžně 300-600k), 2M věčnost (běžně 1M, pokud vůbec někdo kupuje).

b1) Může vyřešit sám trh - stačí runy po 1 prostě nekupovat a pokud prodávajíci bude chtít zlato, bude muset změnit strategii. Problém je, že prodávající nemusí to zlato chtít...
b2) Dále se nabízí omezit počet balíčků run na trhu a ve frontě na trh například na 50 na jeden klan. Vzhledem k tomu, že je možné prodávat balíčky až po 999 runách, i tak by mohl dát člověk na trh v podstatě vešekeré své zásoby run, jen by trh nebyl tak zahlcený. A pokud si i tak někdo neuváženou nabídkou zasekne trh, bude z něj muset něco stáhnout.

2) předměty - opět v zásadě 2 problémy:
a) přelévání zlata zejména pak přes dostupné spotřební zboží typu plány kněží, ingoty, kolečka
b) 20M jakožto nízký limit pro vzácné arty v pokročilé fázi věku

Možné řešení:
Oddělit trh pro "spotřební zboží" (plány železných kněží, ingoty, kolečka) a "artefakty" (vše ostatní, tj. nositelné artefakty, nebeský krystal, střípek naděje, esenci života a plány z plenění). Limit ceny rozdělit a pro "spotřební zboží" nastavit na 5M a pro "artefakty" na 50M. Dále umožnit prodávat "spotřební zboží" stejně jako runy v balíčcích po více než 1 kuse. A současně omezit počet balíčků zboží na trhu a ve frontě na trh například na 20 balíčků "spotřebního zboží" a 20 "artefaktů" na jeden klan. Pokud si někdo neuváženou nabídkou zasekne trh (třeba nabídnutím 20 měděných plátů), bude z něj muset něco stáhnout.
Last edited by Zajac on Sun 25. Oct 2020 11:12:00, edited 1 time in total.
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Zajac »

Ad odolnost vůči exterminaci a magii země 1:

Nabízí se velmi jednoduché řešení. Změnit exterminaci tak, že by nebyla schopností, ale kouzlem.

Tím by došlo k posílení nyní velmi málo hrané kombinace Dralgara s budovami na obry a wurmy.

Zároveň bych s touto úpravou upravil i jednotku Starodávná ledová hydra, které bych zvedl Imunitu proti kouzlům na 100% stejně jako to má Prastarý horský wurm. Pokud by to bylo příliš velké posílení, možná by se dalo uvažovat o provázání všech starodávných Aetherových věcí do jednoho rituálu, tj. zrušit možnou přeměnu hyder na starodávné a místo toho zavést starodávný ledový rituál (třeba za 200 run nebes), který by způsobil, že se budou rekrutovat rovnou starodávné jednotky (podmínka by byla budovy na přízraky, obry a hydry). Aether s hydrami se skoro nevidí...a Aethera s přízraky jsem neviděl ani nepamatuji.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Hron »

1) runy
- snížení maximální ceny mi přijde jako dobrá věc a mohla by se zavést bez ohledu na cokoliv jiného. Napsané maximální ceny jsou opravdu ceny za které se neobchoduje, pokud někdo nepřelévá...
(snad jen na Věčnost, kde to klasický vulkán, jako zoufalec, musí kupovat za jakoukoliv cenu, která tam je, protože sám si nemůže troufnout vyhlásit válku Eternanům, protože i kdyby armádu porážel, tak to, co způsobuje v kole kdy přijde si prostě nemůže dovolit... A klasický vulkán už není moc hraný a tak si myslím, že "posílení" tím, že se sníží maximální cena run věčnosti není problém...)

- maximum 50 nabídek na trhu run od jednoho klanu (nezávisle na tom, který den je tam dal) se mi hodně líbí jako řešení tohoto problému a líbí se mi to výrazně více, než ostatní návrhy.
(je to podobné jako žroutův návrh na počet nabídek za den, ale tam se mi nelíbilo to omezení "na den", omezení "na klan" mě nenapadlo a hodně sem i líbí)

2) předměty
Tvé řešení přelévání nezabrání, protože plánků v chrámu si můžeš udělat kvanta a relativně levně tak i těch 5M se ti hodně vyplatí, ale snížit ještě více je zase blbé, protože Stříbrná kolečka mají cenu minimálně 5M. Reálně dle mě je rozumná cena vše spotřebního pod 1M s výjimkou Stříbrných koleček, kde je nad 5M... Ale i tak to co navrhuješ by byl krok k lepšímu...
Ale rozdělit trh artefaktů na dva (kolečka, ingoty, plány železných kněží / zbytek) mi přijde jako dobrý nápad a možnost prodávat první skupinu po větších množstvích a/nebo udělat více nabídek zároveň, je něco, co mi ve hře opravdu hodně chybí...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Hron »

Chudák Ghoro přišel už o svou exkluzivitu v tom, že jako jediný měl exterminaci a teď je ještě snaha ji oslabit? No fuj!
(a to nemluvím o tom, že po té, co mu byla exterminace ukradená, tak mu byli ještě zdraženi exterminátoři na dvojnásobnou cenu celých 4M zlatých, kdy Aetherova hvězda stojí pouze 1 runu nebes a mimo exterminace je to ještě zabiják s velkým zraněním a zpomalováním...)

Návrh na Starodávný ledový rituál se mi líbí a jsem proto, aby se zavedl a aby po jeho zavedení se zvýšila imunita u hyder na 100%.

A teď zpět k exterminaci:
Myslím si, že by si Ghoro zasloužil získat zpět svou exkluzivitu a proto bych navrhoval, aby se z Exterminace stala magie (jak navrhoval Zajac) a mohla by to být třeba magie Života (když může něco život dát, může ho i vzít) i když uznávám, že je nelogické, aby byla exterminace magie, když je to fyzické zabití (i když bych chtěl vidět jak někdo podřezává Wurma, či dokonce Kamenného krakena...).
Ale zároveň s tím bych navrhoval, aby Gobliní exterminátoři měli exkluzivní novou schopnost a to "zabití ze zálohy", což bude fungovat tak, jak nyní funguje exterminace, ale bude to stále schopnost.
(už historicky byl Ghoro v late counter na Dralgara a myslím si, že si tuto roli zaslouží a byl bych rád, kdyby onu "pravou exterminaci" měl zase jen on...)
Zajac
Posts: 40
Joined: Sun 25. Oct 2020 9:47:47

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Zajac »

Zase na druhou stranu:

Starodávné ledové hydry nejsou v žádném plenění ani dobývání a prastarý horský wurm se vyskytuje pouze v Jeskyni života, druhá část.

Reálně by se tedy pro Ghora akorát ztížilo získání Zikkuratu. Pro Aethera s hvězdami o zásadní ztížení nejde, ten je nyní silný až moc.
Možné řešení by nicméně bylo - Ghoro má dvě jednotky, které jsou v podstatě k ničemu. Takže Gobliní sabotér by mohl snižovat i imunitu vůči kouzlům o počet sesilatelů...nebo by ji Gobliní hrdina mohl rušit kompletně.

Provnám-li hráčské armády, dle návrhu by se to týkalo dvou v podstatě nejslabších možných větví ve hře (tj. Aether něco-přízrak-obr-hydra a Dralgar něco-něco-obr-wurm), takže ve výsledku by to bylo posílení spíše žádoucí.
žroutík
Posts: 7
Joined: Sat 24. Oct 2020 16:49:59

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by žroutík »

Jsem rád, že se tu rozjela nějaká diskuze, ale dost jsme se odchýlili od původního tématu a hlavních problémů - zejména ten trh. :D Balancování exterminace (potažmo bohů a jednotek) bych nechal bokem, to není tak palčivý problém (můj názor).

S tím tržištěm se MUSÍ něco udělat, to fakt teď nejde hrát. Návrh zajace (50 nabídek na klan) je v podstatě to, co jsem navrhoval já ve variantě A cituji: "(tj. můžete zadat například maximálně 20 nabídek na trh denně - je jedno, jestli prodáte 20 x 1 runa nebo 20 x 150, ale zkrátka maximálně 20 nabídek)" akorát jste místo 20 dali 50. :D Možná jsme se jen nepochopili, ale to je jedno, hlavní je, že někde panuje shoda.

Co se týče přelévání a obavy z přelévání skrze runy.

1) pokud nějaký jantar chce přelévat zlato, v LOI si vždycky způsob najde. Na pravidla je ta hra děravá od začátku a upřímně, pokud někdo chce lejt zlato, vím o mnoho jednodušších způsobech než runy - tedy to bych tady vůbec neřešil. Na LOI se nepřelévá ne proto, že je to zakázané, ne proto, že by to nešlo, ale protože si CHCEŠ ZAHRÁT LOI a bez podvodů.

2) v současné době už se ani zlato přelévat nemusí - hru hraje tak málo lidí, že téměř kdykoliv můžu plenit co chci (sem tam výjimka, že to někdo dal) a z katakomb se dá natočit už v této fázi věku cca 200M denně, na jiných účtech z jiných plenění dropují předměty (v hodnotě dalších M zlata) a tak dále...

Zkrátka, řešit přelévání zlata na LOI v roce 2020 je úplně k ničemu. Neděláme to proto, protože si chceme zahrát. Kdo to bude chtít udělat, udělá to a nezabráníte tomu. Je jedno, jestli to bude přes runy nebo něco jiného...

A ještě reakce na zajace: trh s runami sám problém nevyřeší. Protože aby to trh sám vyřešil, musela by tu být alternativa získat runy jinak (třeba dražší, ale po větším množství) - a ta tu není. Tedy - chceš hrát, musíš koupit runy po 1. Nechceš koupit runy po 1? Pak si některé bohy nezahraješ = není tady alternativa a trh to nevyřeší. Prodejce se bez zlata za runy obejde, nákupčí se bez run neobejde → když to nekoupíš, pokřiví to celý trh a tím pádem všechny bohy → ceny dál padají uměle dolů a dolů...

Upřímně nevím, co tím dotyčný sleduje (teď na 100% vím, že runy po 1 prodává minimálně hráč nemrtvy - ten samý hráč, co využil bugu s hodnotou armády v údolí stínů). A jsme opět u toho - když někdo bude chtít hru zkazit (ať už runy, přelejvání zlata, nebo cokoliv dalšího) - udělá to. Dřív by ho Drago (nebo nevím, jestli to tak řešil i Nezmar) - smazal a byl by klid. Dneska ho nikdo nesmaže, nikdo mu nedá varování, nikdo mu nic neřekne...
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Pár nápadů - úpravy, vylepšení, nové eventy?

Post by Hron »

žroutík wrote:Návrh zajace (50 nabídek na klan) je v podstatě to, co jsem navrhoval já ve variantě A cituji: "(tj. můžete zadat například maximálně 20 nabídek na trh denně - je jedno, jestli prodáte 20 x 1 runa nebo 20 x 150, ale zkrátka maximálně 20 nabídek)" akorát jste místo 20 dali 50. :D Možná jsme se jen nepochopili, ale to je jedno, hlavní je, že někde panuje shoda.
Nevím jak Zajac, ale já jsem to pochopil tak, že je omezení jen na den a ne na klan. Aneb dle tebe mohu dát jeden den 20, druhý den 20 a třetí den 20, pokud nikdo nic nekoupil. Kdežto to co navrhl Zajac a co se líbí mě je to, že by to bylo 50 nabídek na klan a tak když jeden den dáš 50, tak dokud nějakou nestáhneš, nebo ji někdo nekoupí, tak nemůžeš dát další i když uběhl třeba měsíc.

Ale jinak máš pravdu, návrhy jsou podobně a všichni se shodujeme na tom, že něco takového by mohlo být řešením jednoho z velkých problémů, který nyní v LoI je...
Post Reply