loi simulator rehosted

Môžete kecať o čom len chcete ... :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: loi simulator rehosted

Post by nezmar »

Ripperman wrote:Opravil jsem konečně toho mucuse a přidal toxického elementála utočníka. Upozorňuji, že jsem měl k dispozici jen jeden výpis a v něm jeden jediný útok, kdy ta jednotka útočila na jinou, takže útok a dmg jednotky se z toho odhadovala čistě na základě toho, aby to sedělo s tím jediným vpisem a jak si myslím, že to asi nezmar nastavil... :mrgreen:
Každopádně si myslím, že jsem to trefil když ne úplně přesně, tak skoro přesně.
s toxicitou nemam nic spolocne, to je este dragovo dielo ;)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Za dralgara přidán elfí elitní lučištník, elfí hraničář, všichni pavouci i obří pavouci. Za dralgara aktuálně zbývá dodělat už jen jednorožce (obyč. a posvátného) a pak se vrhnout na druhou větev ghora a mělo by to být vše. :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: loi simulator rehosted

Post by Kouji »

Šlo by zase zprovoznit ID v simulátoru? Jen by se dalo ID a armáda by naskočila sama (bez artefaktů, ty samozřejmě nezjistíš :) )
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Kouji wrote:Šlo by zase zprovoznit ID v simulátoru? Jen by se dalo ID a armáda by naskočila sama (bez artefaktů, ty samozřejmě nezjistíš :) )
Problém je, že bez přihlášení se už nedá dostat do detailu země. Abych si zobrazil armadu nejake zeme, tak musim být přihlášen... Kdyby to šlo bez přihlášení, tak je to relativně easy. S přihlášením to už tak easy není, resp. nejsem si jist, zda je to vůbec možné.
Nejlepší máš absolovat nějaký jednoduchý boj v eventu a zespodu výpisu zkopírovat svojí armádu (zkopíruje se ti tak včetně artefaktů). Ctrl+v do simulátoru a je to. Ony ty artefakty dělají při boji poměrně hodně, takže v evýsledku pokud bys chtěl relevantní výstup ze simulátoru na který by ses chtěl spolehnout bys tam ty artefakty stejně musel ručně dopsat.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: loi simulator rehosted

Post by Kouji »

No, možné to je, právě, že to tam bylo. Jako není to nějak extra důležité, ale jen nápad :) . Artefakty dost často neřeším, protože když to dělám s artefakty, tak mi to stejně pak vyjde docela jinak, takže si raději dělám rezervu.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Tak nasadil jsem ty obyc jednorozce do simulatoru (delal jsem na nich skoro dva dny :P ) Odladoval jsem to fakt dukladne (aby nelecili mrtvou jednotku, aby lecili jen vlastni jedntku, aby lecili jednotku, ktera prisla o nejvic zivotu,atd.). Oproti klasickému výpisu na loi u nich vypisuji kromě počtu oživených jednotek i konkrétní počet životů, který oživili (pro zajímavost/kontrolu). Takže vidíte i to, jak postupně léčí např. zraněného wurma.
Pripadne chyby hlaste idealne tady. Posvatneho jednorozce dodelam zitra behem dne v praci. :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

tak a je to ! Zprovoznil jsem i posvátného jednorožce. Plus jsem ještě opravil, že jednotka s léčením nemůže léčit sama sebe + jsem upravil výpis o počtu oživených jednotek tak, aby byl vždy správně (před tím mohlo haprovat o 1čku, teď už to reg. počítám z celkového počtu životů jednotky a ne z počtu životů, které byly oživeny). ;)
+ jsem upravil zobrazování, aby bylo stejné jako ve hře, tj. když jednotka útočí, tak nejdřív zaútočí a až pak léčí a pokud nemá cíle pro útok tak nejdřív léčí a až pak se napíše že už nemá na koho útočit.
Jinak info navíc o tom, kolik přesně životů bylo vyléčeno jsem tam nechal. :)
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Doplněny nové jednotky dralgara, upraven zlatý pavouk (v brzku dopíšu tu jeho schopnost síť, i když je stejně k prdu :P ).

V plánu je:
Démoní eventy, zjistit nějak čísla u zmutovaného wurma, který je ve 4. části laboratoře, správně spočítat aktuální navyšování síly u temné jeskyně.
Trpaslíky (nejdřív odhalit jejich staty a poté udělat i jejich eventy a plenění).
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Upraveno chování meteoritu, aby odpovídalo hře, tj. když meteorit zabije všechny fenixe a ti se ozivi, utoci dal a nezničí se.
Přidal jsem kompletně všechny démoní eventy včetně demoni karavany a obetiste. Po kliknuti na karavanu nebo obetiste zadate svoji aktuální silu armady a simulator vám vypočte sílu eventu, které budete čelit.
Mám v plánu takto předělat i prokletý chrám a trosky neznámého chrámu, hned jak získám dostatečný počet výpisů, ze kterých to vypočtu. :)
Last edited by Ripperman on Fri 21. Aug 2015 21:19:02, edited 1 time in total.
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: loi simulator rehosted

Post by Ripperman »

Dodělána ohnivá dračí zbroj včetně sumonování stínových draků s jejich přesnými staty a schopnostmi. :mrgreen:

edited:
tak jsem dodělal úplně všechny artefakty. Už by žádný neměl chybět.

edited2:
Dodělal jsem schopnost imunity proti magii u prastarých jednotek. Pokud jsem dobře pochopil (a otestoval), tak se ta imunita týká, magie ledu 1,2,4,5,7?, magie země 1, magie smrti 3,4 a proti zakouzlení bojeschopnosti od ethernanskeho prevora - magie smrti 8.
Exterminace působí beze změny (je to schopnost).
Post Reply