loi simulator rehosted

Môžete kecať o čom len chcete ... :D

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod nezmar » pát 21. srp 2015 21:44:31

nie kazdy generovany event je zavisli od prestize, niektore su zavisle od sily armady, ktoru tam posles

add 2: ako si zistil presne staty stinoveho draka?
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Ripperman » pát 21. srp 2015 22:16:57

Napsal jsem to špatně, je to samozřejmě od síly armády. :) Vypočítal jsem to jako průměr na jednotku ze síly armády z 50 utoků na daný event (s různýma zemema a ruznou silou armady. tu jsem vzdy vydelil poctem dane jednotky a ziskal pro danou jednotku koeficient a ten pak zprumeroval).

add stínový drak - musel jsem sestavit ten prokletý prsten života a pak pořád útočit a útočit. Při utoku na osadu tam poslat jen toho velitele a 200 vesanu, aby zautocil nekdo na toho draka a behem dneska jsem to z asi 30 vypisu dal. :mrgreen: Hlavne ta jeho schopnost me nejdrive zamotala hlavu, protoze mi jeho dmg na ledovou hradbu porad nevychazela, az pak me to napadlo. Doufam ze ho mam spravne. Jedine, co muze haprovat je jeho hodnota, protoze tu jsem nebyl schopen dat dohromady, protoze je to sumonovana jednotka, ktera po boji zmizi, tak tu jsem spis odhadoval. :P
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod nezmar » pon 24. srp 2015 8:29:10

ved casom uz budes vidiet jeho realne staty, kedze sa bude dat kupit v poslednej budke.

A este sa bude mozno mierne upravovat. Minimalne ziskaju tieto jednotky novu schopnost (ktora este nie je naprogramovana)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod death » čtv 03. zář 2015 18:58:18

viem ze druhu vetvu u dreada hra malo kto ale privrzencov by si tam pridat mohol :D


Neznám jednotku Dreaddův přívrženec
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Kouji » čtv 03. zář 2015 21:10:54

Ta jednotka tam je, jen je tam (dle mého názoru) špatně z pohledu gramatiky :) . V simulátoru je "Dreadduv přívrženec" .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Ripperman » pát 04. zář 2015 10:34:53

Opraveno.
Ono obecně s názvy je takové nešťatsné. V názvu spousty jednotek jsou překlepy jako např.:
Posvatny jednorožec

Popř. uvedeny jiné nespisovné názvy oproti wiki:
Namísto železný orel je tak ve hře: železnej orel, apod.

Kdybyste narazili na nějaký další název, který neodpovídá hře, dejte vědět.
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Kouji » sob 05. zář 2015 2:20:47

Taky je jedna věc, že Nezmar mi poslal dokument, kde jsou názvy, staty atd... , ale ty názvy můžou být mírně jiné :) .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod nezmar » sob 05. zář 2015 20:11:57

Kouji píše:Taky je jedna věc, že Nezmar mi poslal dokument, kde jsou názvy, staty atd... , ale ty názvy můžou být mírně jiné :) .


to co som ti posielal bolo generovane z hry. Cize tie nazvy sedia.

Lenze teraz je taky maly detail, ze hra bezi subezne na dvoch roznych systemoch. Polovica hry je v novom systeme a druha je v starom.
Kedze aj novy aj stary system pouzivaju jednotky (statistiky, boj, ...) tak sa moze stat, ze sa objavia 2 rozne nazvy, aj ked by sa nemalo
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 992
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Ripperman » pon 14. zář 2015 18:11:25

doplněn goblin na vlkovi, medvědovi a zlobr (+ mám v plánu tento věk dodělat goblina, tj,ještě upgradované vzducholodě, hobgobliny a pány šelem).
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: loi simulator rehosted

Příspěvekod Ripperman » čtv 08. říj 2015 17:28:00

Upraven vulkánův ohnivý prapor. nyní přesně funguje tak jak ve hře (včetně přidávání dmg vulcánových jednotek do síly ohnivého štítu), tedy fenixove maji s vulcanovým ohnvým praporem ohnivý štít 301 přesně jako ve hře.
+ posiluje kouzla magie ohně, 1,5*, tj vyvolá v 50% dva ohnivé přízraky namísto jednoho na flamik lordovi
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

PředchozíDalší

Zpět na Pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron