Page 5 of 7

Re: loi simulator rehosted

Posted: Fri 21. Aug 2015 20:44:31
by nezmar
nie kazdy generovany event je zavisli od prestize, niektore su zavisle od sily armady, ktoru tam posles

add 2: ako si zistil presne staty stinoveho draka?

Re: loi simulator rehosted

Posted: Fri 21. Aug 2015 21:16:57
by Ripperman
Napsal jsem to špatně, je to samozřejmě od síly armády. :) Vypočítal jsem to jako průměr na jednotku ze síly armády z 50 utoků na daný event (s různýma zemema a ruznou silou armady. tu jsem vzdy vydelil poctem dane jednotky a ziskal pro danou jednotku koeficient a ten pak zprumeroval).

add stínový drak - musel jsem sestavit ten prokletý prsten života a pak pořád útočit a útočit. Při utoku na osadu tam poslat jen toho velitele a 200 vesanu, aby zautocil nekdo na toho draka a behem dneska jsem to z asi 30 vypisu dal. :mrgreen: Hlavne ta jeho schopnost me nejdrive zamotala hlavu, protoze mi jeho dmg na ledovou hradbu porad nevychazela, az pak me to napadlo. Doufam ze ho mam spravne. Jedine, co muze haprovat je jeho hodnota, protoze tu jsem nebyl schopen dat dohromady, protoze je to sumonovana jednotka, ktera po boji zmizi, tak tu jsem spis odhadoval. :P

Re: loi simulator rehosted

Posted: Mon 24. Aug 2015 7:29:10
by nezmar
ved casom uz budes vidiet jeho realne staty, kedze sa bude dat kupit v poslednej budke.

A este sa bude mozno mierne upravovat. Minimalne ziskaju tieto jednotky novu schopnost (ktora este nie je naprogramovana)

Re: loi simulator rehosted

Posted: Thu 03. Sep 2015 17:58:18
by death
viem ze druhu vetvu u dreada hra malo kto ale privrzencov by si tam pridat mohol :D


Neznám jednotku Dreaddův přívrženec

Re: loi simulator rehosted

Posted: Thu 03. Sep 2015 20:10:54
by Kouji
Ta jednotka tam je, jen je tam (dle mého názoru) špatně z pohledu gramatiky :) . V simulátoru je "Dreadduv přívrženec" .

Re: loi simulator rehosted

Posted: Fri 04. Sep 2015 9:34:53
by Ripperman
Opraveno.
Ono obecně s názvy je takové nešťatsné. V názvu spousty jednotek jsou překlepy jako např.:
Posvatny jednorožec

Popř. uvedeny jiné nespisovné názvy oproti wiki:
Namísto železný orel je tak ve hře: železnej orel, apod.

Kdybyste narazili na nějaký další název, který neodpovídá hře, dejte vědět.

Re: loi simulator rehosted

Posted: Sat 05. Sep 2015 1:20:47
by Kouji
Taky je jedna věc, že Nezmar mi poslal dokument, kde jsou názvy, staty atd... , ale ty názvy můžou být mírně jiné :) .

Re: loi simulator rehosted

Posted: Sat 05. Sep 2015 19:11:57
by nezmar
Kouji wrote:Taky je jedna věc, že Nezmar mi poslal dokument, kde jsou názvy, staty atd... , ale ty názvy můžou být mírně jiné :) .
to co som ti posielal bolo generovane z hry. Cize tie nazvy sedia.

Lenze teraz je taky maly detail, ze hra bezi subezne na dvoch roznych systemoch. Polovica hry je v novom systeme a druha je v starom.
Kedze aj novy aj stary system pouzivaju jednotky (statistiky, boj, ...) tak sa moze stat, ze sa objavia 2 rozne nazvy, aj ked by sa nemalo

Re: loi simulator rehosted

Posted: Mon 14. Sep 2015 17:11:25
by Ripperman
doplněn goblin na vlkovi, medvědovi a zlobr (+ mám v plánu tento věk dodělat goblina, tj,ještě upgradované vzducholodě, hobgobliny a pány šelem).

Re: loi simulator rehosted

Posted: Thu 08. Oct 2015 16:28:00
by Ripperman
Upraven vulkánův ohnivý prapor. nyní přesně funguje tak jak ve hře (včetně přidávání dmg vulcánových jednotek do síly ohnivého štítu), tedy fenixove maji s vulcanovým ohnvým praporem ohnivý štít 301 přesně jako ve hře.
+ posiluje kouzla magie ohně, 1,5*, tj vyvolá v 50% dva ohnivé přízraky namísto jednoho na flamik lordovi