Page 4 of 6

Re: LoI simulátor

Posted: Tue 29. May 2018 14:48:57
by Hron
K tvému výpočtu přidám jen potvrzení, že útok 174 mi ukazuje i hra.
A jsem proto, aby se svatý útok počítal do všeho.


A druhá věc:
Démon Bojový Mág Temnoty v Obětišti démonů v simulátoru jen vyvolává meteority, ale ve skutečnosti má mimo Magie Ohně III i Magii smrti III:

5 x Démon Bojový Mág Temnoty útočí na 1 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)
5 x Démon Bojový Mág Temnoty zmasakroval (1) 0 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)(215,410)
Obrovský strach a beznaděj doslova zmrazil zasaženou jednotku. Její iniciativa byla sníženo o 5

Re: LoI simulátor

Posted: Wed 30. May 2018 7:49:34
by nezmar
podla toho co vidim v kode by to malo byt nasledujuco:

1. predmety (este pred 1 kolom)
2. magie svetla 5 (to sa robi v 1 kole)
3. stec
4. otravene sipy, svate sipy, drtive sipy
5. vypocet damage
Ripperman wrote:$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
Este podotknem ze samotny vypocet je mierne iny ako pocitas ty :)
$damage = ceil((( $jednotka[$a]['damage'] + $bonus_damage ) * ( 1 + ( $rozdil / 100 * 4 ))) * $jednotka[$a]['pocet'] * $random );

STEC a drtivy/svaty/otraveny utok sa moze prehodit. To nie je az taky problem v kode zmenit :)

Re: LoI simulátor

Posted: Wed 30. May 2018 10:40:13
by Ripperman
Ha, díky, ten jiný výpočet je důvod, proč mi to vychází jinak. /20 a /25 dělá ten rozdíl. Rozlišuješ u výpočtu dmg, když má útočník větší a když menší útok nebo se to dává všechno do tohoto vzorce a jen když vyjde 0 dmg, tak se dává ta jednotková ? :)
Když je totiž útok menší než obrana, tak empiricky zjištěný vzorec mám:
$dmg = $this->pocet * $damage*(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/50);

PS: Já osobně bych byl určitě pro, aby se v rámci steče uplaťnoval i svatý/drtivý/jedovatý útok...

Re: LoI simulátor

Posted: Wed 30. May 2018 12:47:33
by Ripperman
Démon bojový má temnoty opraven a přidána magie smrti 3 + jsem upravil výpočet dmg a namísto dělení 20, dělím 25. Takže teď to odpovídá víc.
to Hron: Každopádně ty si dle mého názoru prohrál proto, že světlonoš nepoužil magii světla 5, ale magii světla 6.

Re: LoI simulátor

Posted: Wed 30. May 2018 13:10:18
by Hron
Že by to bylo v té době, kdy nefungovala Magie světla 5? Magii světla 6 jsem zatím nepoužil (a asi před bojem o IP ani nepoužiji).
Jinak vím, že jsem měl dle simulátoru vyhrát jen se ztrátou ve svatých válečnících a místo toho jsem přišel o 50% armády a Katakomby jsem tak tak nedobyl.

Re: LoI simulátor

Posted: Wed 30. May 2018 14:12:10
by Ripperman
jop, podle mě to bylo v té době. Však si ten rozdíl můžeš v reálu zkusit i ted, kolik ti budou pladini s fungujici magii svetla 5 delat dmg do stinu... :)

Re: LoI simulátor

Posted: Thu 31. May 2018 8:50:40
by nezmar
nemas nahodou na paladinovi daky predmet kvoli ktoremu pouziva magiu uz v provom kole?

Pretoze momentalne je to tak nastavene, ze v prvom kole dokaze jednotka pouzit IBA JEDNU MAGIU

pre 1 kolo je to nastavene: ifelse magia1 ifelse magia2 ifelse magia3 .... else boj

Re: LoI simulátor

Posted: Thu 31. May 2018 9:06:03
by Hron
Na Paladinech jsem měl ten Prapor světla (viz co jsem psal).

Předpokládám, že jsi myslel Světlonoše a na nich mám jen Boty rychlosti (protože ty by škodit neměli a jiné využití pro ně nemám a mám strach dát na Světlonoše něco s efektem, protože nechci, aby to náhodou zrušilo Magii světla).
To, že Ohnivá róba ruší magii světla jsem totiž zjistil již dříve, když jsem se kvůli tomu rozbil o Temný les... (ještě že se crinis obnovuje tak rychle, protože tento věk jsem se s ní už 3x rozbil...)

Re: LoI simulátor

Posted: Thu 31. May 2018 9:59:59
by žrout
EDIT: omlouvám se, fórum je očividně nějaké zvláštní (nebo já jsem zvláštní), když ho má člověk otevřeno na více záložkách. Byl bych přísahal, že jsem to psal do správného topicu :o Ale asi jsem se jenom překouknul, pardon :oops:

Re: LoI simulátor

Posted: Thu 31. May 2018 10:04:40
by nezmar
skus to napisat do spravneho topiku ;-)

PS: Hlavna / CRINIS