Rock Tomb wrote:Hej tak tohle bych rozhodně bral.. a rozhodně jsem pro.... bylo by to zajímavé... ale pokud to jde tak s tím posledním eventem na toho hrdinu.. bych to nedal aby byla konstantní síla a limit třeba 6M army... ale aby to bylo dostupné už od začátku a ten hrdina se scaloval postupně.... resp nějakou sílu která se bude postupně zvedat.. s tím že pokud máš hodně věhlasu a předzvěsti tak je tvůj velitel potom silnější
Zase jsem nechtěl jít do extrémů, jako 6M army, protože to už by byly milionové ztráty a to jen kvůli vylepšení velitele? A i kdyby, tak by tam byl ohnivý štít, toxicita nebo obojí (hrdina by musel přežít) No, tyhle armády jsem testoval na tom, jak zhruba jedu se svými účty a někteří bohové dali armádu pro 1M až s armádou 2M. Málo který bůh to dá dříve, než je to pro ně stavěné a aspoň trochu se tímhle dá omezit nevyváženost bohů. Být otevřená Ascena, tak by 4M armádu dala už třeba s 2-3M armádou, kde to dá Dralgar třeba v 6M. Poslední event by se i mohl dát hned po 4M, tam to už nijak nevadí.
Moc schopnosti zvedat nejde a magii Nezmar nechce. Co se týče věhlasu atd... tak to už je nastavené.
Kouji nechci ohledne velitele jakkoliv rýpat, ale nemělo by jeho dobrodružství být převážně o něm samém? tedy aby neměl žádnou armádu? a měl by to dobývat jen on sám? musel by si třeba pomoci artefakty? pak by to dávalo logiku, takhle je to mezi námi zase mimo ne?
Do určité části vede své armády. Ve finální bitvě je to opravdu jen o veliteli a bude bojovat sám proti jednotce, která měla být zapomenuta (původně jsem uvažoval o Anděli z temnoty, ale ten je moc slabý co se týče statů), jednotka by klidně mohla být z dob Impéria Orla nebo jejich vynález, to se dořeší kdyžtak potom. V poslední bitvě bude potřebovat artefakt, možná, že se využijí i takové, které zde nemají teď uplatnění (Dráp draka). Pokud vyhraje, získá titul legendární jednotka a bude šance na legendární předmět. Tohle byla moje myšlenka. Pokud jsem si někde protiřečil, tak mi ukaž kde. Já si to neuvědomuju.