Eventy:
* v pusine už môžete naraziť na armádu démonov. Ak máte predsunutú hliadku tak tiež môžete zistiť o akého démona sa jedná.
* démon
* skupinka démonov
* ozbrojená skupinka démonov
* predsunutá hliadka armády démonov
* elitná prieskumná jednotka armády démonov
* hliadka zradcov
* démoní karavana - premenný event
* obetište - premenný event
Plenenie:
* časy pre jednotlivé plenenia boli výrazne zredukované.
Prichod demonov:
* sanca na prichod demonov Rah Pravus - 28%
* sanca na prichod demonov Tel - 24%
* sanca na prichod demonov Dra - 20%
* sanca na prichod demonov Dr - 16%
* sanca na prichod demonov Dh - 12%
Uprava jednotiek, predmetov a magii
* jednorozci ziskavaju schopnost davu
* dralgarov totem pre bezne jednotky +15%, pre dralgarove + dalsich 35%
* druidsky ritual by mal fungovat uz aj na nemrtvych druidov
* magie ohne I - bola upravena tak, ze pokial je jednotka unikatna na zosiela pocet_zivotov/2 ohnivych kouli
* magie ledu III - to iste co pre ohna I
* magie ledu IV - uz nezvisuje obranu, ale naopak znizuje
Zmeny v systeme
* pri prepustani jednotiek odovzdavaju predmety az ked ich vyhodite vsetkych
* par bugov vyriesenych
* v kovarni boli znizene naroky na niektore crafty
* v kovarni bol zvyseni pocet jednotiek pre niektore crafty
Pozn: Démonie eventy sú prístupné iba na svete s povolenými démonmi.
update v2.5.7 Demoni vrací úder III
Re: update v2.5.7 Demoni vrací úder I
Příchod démonů platí pro ten event (armáda démonů)? Jinak jsou to chvilkama psycho eventy .
Re: update v2.5.7 Demoni vrací úder I
prichod demonov (tie sance) platia pre demonov, ktory prichadzaju v 25 tahu aby dobyli vase mesta
niektory sa tu strasne stazovali, ze chodi iba pravus a ghotan, tak som to troska zjemnil
niektory sa tu strasne stazovali, ze chodi iba pravus a ghotan, tak som to troska zjemnil
Re: update v2.5.7 Demoni vrací úder I
Tak teď když už se dávaj všichni beze ztrát, tak už je to jedno.nezmar wrote: niektory sa tu strasne stazovali, ze chodi iba pravus a ghotan, tak som to troska zjemnil
Re: update v2.5.7 Demoni vrací úder I
Add démoní eventy:
Nejprve pozitiva. Jedním slovem super a dobrá práce. (akorát se teď všichni přesunou na hell a bude tam narváno :/)
A pár drobných připomínek:
* démon
* skupinka démonov
* ozbrojená skupinka démonov
* predsunutá hliadka armády démonov
* elitná prieskumná jednotka armády démonov
Tyto eventy bych udělal jen do síly armády 1M, jinak je to celkem zbytečné. Odměna pár tisícovek a to je vše. Buď zvyšovat postupně jejich sílu s odehranými tahy (podobně jako např. v trosk. starodávného chrámu) a zvedat postupně i odměnu, nebo omezit celkovou silou armády.
K eventu armáda démonů. Tak nějak jsem si nemohl nevšimnou, že odměna za její porážku je stejná jako když daný démon obléhá město... Jenomže, když démon obléhá město, tak: každý ihned vidí, co je to za démona, v alianci ho může sundat země, která má na něj ideální složení armády - stíny na ghora pravuse, crinis na cosmo pravuse, dralgar s druidama na zbytek.
Navrhoval bych podstatně zvednout odměnu za porážku daného démona. Samozřejmě s ohledem na to, jak je náročný. Ale sejmout v pustině např. ghor pravuse a nemít z toho vůbec nic je tak trošku k nas****í. U těch vyšších by měla být odměna minimálně taková jako při porážce démoní karavany.
Add snížení časovače u plěnění:
super. sice pořád nedám to co chci, ale teď už aspoň můžu plenit něco, co tam zbylo a není to věčně komplet vybrané.
Všechno ostatní rovněž super. Jen jediná připomínka. Dralgarův totem života je pořád k ničemu. Nikdo si nebude dobrovlně zvyšovat životy druidů, aby vyvolávali stejně entů jako s praporem druidského cechu a druidi pak byli díky vysokým životům na ráně. Wurmům je pořád lepší dát tvrzené ocelové pláty. S tím souvisí to, že člověk buď štítuje druidama+wurmové nebo má jednorožce a jednotky léčí. Obyč jednorožci léči v závilosti na absolutním počtu životů, takže v jejich případě je lepší na cíl dát pláty.
Jediné k čemu nyní tedy je totem života dobrý je to, že posvátný jednorožec vyléčí v jednotce s totemem "15% života" namísto 10%. A i v tomto případě je ale otázka, zda by pořád bylo lepší mít na jednotce pláty a ztrácet jich tak míň a oživovat "pouze" 10%.....
Jinými slovy totem dralgara má smysl pouze pro větev s posvátným jednorožcem a to ještě tak trošku diskutabilní....
Opravdu není šance na to, že by se ten totem přenavrhl na něco jiného ? Dralgar je totiž zrovna jeden z mála bohů (snad jediný), který opravdu nepotřebuje zvedat počet životů jednotkám...
Nejprve pozitiva. Jedním slovem super a dobrá práce. (akorát se teď všichni přesunou na hell a bude tam narváno :/)
A pár drobných připomínek:
* démon
* skupinka démonov
* ozbrojená skupinka démonov
* predsunutá hliadka armády démonov
* elitná prieskumná jednotka armády démonov
Tyto eventy bych udělal jen do síly armády 1M, jinak je to celkem zbytečné. Odměna pár tisícovek a to je vše. Buď zvyšovat postupně jejich sílu s odehranými tahy (podobně jako např. v trosk. starodávného chrámu) a zvedat postupně i odměnu, nebo omezit celkovou silou armády.
K eventu armáda démonů. Tak nějak jsem si nemohl nevšimnou, že odměna za její porážku je stejná jako když daný démon obléhá město... Jenomže, když démon obléhá město, tak: každý ihned vidí, co je to za démona, v alianci ho může sundat země, která má na něj ideální složení armády - stíny na ghora pravuse, crinis na cosmo pravuse, dralgar s druidama na zbytek.
Navrhoval bych podstatně zvednout odměnu za porážku daného démona. Samozřejmě s ohledem na to, jak je náročný. Ale sejmout v pustině např. ghor pravuse a nemít z toho vůbec nic je tak trošku k nas****í. U těch vyšších by měla být odměna minimálně taková jako při porážce démoní karavany.
Add snížení časovače u plěnění:
super. sice pořád nedám to co chci, ale teď už aspoň můžu plenit něco, co tam zbylo a není to věčně komplet vybrané.
Všechno ostatní rovněž super. Jen jediná připomínka. Dralgarův totem života je pořád k ničemu. Nikdo si nebude dobrovlně zvyšovat životy druidů, aby vyvolávali stejně entů jako s praporem druidského cechu a druidi pak byli díky vysokým životům na ráně. Wurmům je pořád lepší dát tvrzené ocelové pláty. S tím souvisí to, že člověk buď štítuje druidama+wurmové nebo má jednorožce a jednotky léčí. Obyč jednorožci léči v závilosti na absolutním počtu životů, takže v jejich případě je lepší na cíl dát pláty.
Jediné k čemu nyní tedy je totem života dobrý je to, že posvátný jednorožec vyléčí v jednotce s totemem "15% života" namísto 10%. A i v tomto případě je ale otázka, zda by pořád bylo lepší mít na jednotce pláty a ztrácet jich tak míň a oživovat "pouze" 10%.....
Jinými slovy totem dralgara má smysl pouze pro větev s posvátným jednorožcem a to ještě tak trošku diskutabilní....
Opravdu není šance na to, že by se ten totem přenavrhl na něco jiného ? Dralgar je totiž zrovna jeden z mála bohů (snad jediný), který opravdu nepotřebuje zvedat počet životů jednotkám...