mierne to upresnim.
Slayer neznamena, ze obranu nastavi na 0 a utocnik ide z utokom 18 (ten temny rytier).
Znamena:
- ak ma utocnik vyssi utok ako je obrana vykona sa klasicky vypocet
- ak ma utocnik nizzsi utok tak sa zbehne vypocet ako keby boli tieto dve hodnoty rovnake (obrana, utok) -> cize sa viac menej ignoruje obrana a utok jednotiek.
Cize ak mas vyssi utok tak davas vzdy vacsi damage ako ked sa uplatnuje slayer.
Samozrejme s tou vynimkou, ze ti akurat preskakuje zle random. So slayerom +5%, bez slayeru -5% a mozes dat teoreticky mensi damage
===========================
Kedze vidim do zdrojaka, tak tam vidim kod, ze sa kedysi slayer spraval tak ako hovoris. Proste sa vzdy hodila obrana na 0 a potom sa ratalo dalej. Mam pocit, ze sa niektore slayerove jednotky dostavali do strasneho boostu. Nepamatam si to uz presne, ale asi to nerobilo dobrotu ked to drago zmenil na tento novy system
