U dralgara jsou k ničemu pavouci.
Crinis by chtěla potunit paladiny, jsou použitelní akorát na stíny a obří kostlivce (a stíny jdou většinou něčím jiným na počet a obry zabijou svatí válečníci). Dal bych jim aspoň taky posílení útoku (stejně jako svatí válečníci), když už ne slayer. (U zasvěcenců (a jednotek používajících multimagii obecně) by bylo fajn někde si nastavit co za schopnost mají používat obecně-zrovna obrana je u nich nejméně využitelná a překlikávat si to při každém eventu je lehce opruz).
Různý počet tahů je fajn, když to teda není extrém(i když jednou za rok...). Ale bylo by lepší spíš určit rozmezí odsuď pocuď než jedna hodnota a ta nastálo. I tím se ty věky přecejen trochu odliší a je to změna (což se naštěstí dělo).drago wrote: je nutné si předem říct, kolik je ideální počet tahů a toho se do budoucna držet, žádných 500 jako je teď
Typycky chybí u crinis, dralgara bez bizonů (i když obři jsou stejně takoví k ničemu), aethra bez hvězd. A to by na ty splozence stačilo prostě zprovoznit masku medůzy a udělat nějaké dobývání, zpřístupňující jednotku schopnou to obléct.drago wrote:- u některých kombinací může dojít k situaci, že se hráč zasekne. Například i když má X krát větší armádu, tak mu chybí jednotka na dorazení většího množství různých jednotek. Takže by se hodila přidat nějaká bonusová jednorázová....
(nápad-případně najmou někde jednorázovou pomoc za ne úplně levno pro ten konkrétní boj-takovýho specialistu. třeba lovce draků (teda splozenců), ničitele opevnění (bonus do útoku proti neživým jednotkám čili zdem).