Priestor pre armadu - hlasovanie

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Ako sa ma uschovavat armada

tak ako doteraz
4
20%
armada, ktora sa nema kde ubytovat bude vyhodena
0
No votes
armada, ktora sa nema kde ubytovat bude spoplatnena
3
15%
vsetka armada bude spoplatnena a nebude zaberat miesto
13
65%
je mi to jedno
0
No votes
 
Total votes: 20

Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Priestor pre armadu - hlasovanie

Post by Ripperman »

k obema tvym navrhum rikam ano.
Navi si myslim, ze prirustek lidi za kolo by měl být tak 10x větší....

Mam 220tis. lidi a za měsíc mi jich pribude 67. Zřejmě samí mniši... :cry:
Přírůstek by měl být odvozen alespoň částečně od celkového počtu lidí.
Celkově bych to viděl jako 0,1*počet vesnic + 1*počet osad + 5*počet měst + 1% z aktuálního počtu lidí.
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Priestor pre armadu - hlasovanie

Post by Ingr.T »

Kouji wrote:No, i když to jde trochu proti logice, tak chceš říct, že takový Dhar a Dreadd nemají v podstatě platit za armádu nebo naprosté minimum? Trochu to musí být pro všechny.
Ne myslel jsem to v pripade prevazne Dreadda a to tak že by někteří nemrtví se živili i lidmi. Tedy snížila by se jim hodnota aby nebyli tak závislí na penězích, ale současně by třeba každých 10 kol sežrali nějaké to obyvatelstvo. Třeba Temný přízrak by měl hodnotu menší ale každých 10 kol sežral 1 člověka. Je to jen nápad (za žold nemrtvých se třeba dají chápat tak že kupuješ otroky na porážku). Ale byl to nápad.

A přitom mě napadá jedna věc nevím jestli to byla chybka či ne, ale když nezaplatím žold jelikož mi chybí 1 zlaťák dezertuje mi fénix, golem, mágové ohně a ozborjení vesničini... . Nevím jestli ten žold jsi nastavil tak aby dezertovali jen ti (tolik) co nejsou placeni a ne úplně všichni. Mimo to pokud by sis chtěl hrát ještě tak by mohlo jít nastavit důležitost armády, tedy komu se přednostně platí žold a kdo popř. dezertuje

Pěkný den
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Priestor pre armadu - hlasovanie

Post by nezmar »

Ripperman wrote:k obema tvym navrhum rikam ano.
Navi si myslim, ze prirustek lidi za kolo by měl být tak 10x větší....

Mam 220tis. lidi a za měsíc mi jich pribude 67. Zřejmě samí mniši... :cry:
Přírůstek by měl být odvozen alespoň částečně od celkového počtu lidí.
Celkově bych to viděl jako 0,1*počet vesnic + 1*počet osad + 5*počet měst + 1% z aktuálního počtu lidí.
neuveris, ale tz si skoro trafil vzorec, ktory sa prave pouziva, lenye je tam este dost velky random ktory potom robi, ze raz ti pride 67 a inokedy 800 :)

Vo vseobecnosti (ked nepocitam random) tak je to 10 + 0.5*vesnic + 1.5*osada + 2.5*mesto

a pokial su nizke dane tak sa toto cislo zdvojnasobi
Ingr.T wrote:Ne myslel jsem to v pripade prevazne Dreadda a to tak že by někteří nemrtví se živili i lidmi. Tedy snížila by se jim hodnota aby nebyli tak závislí na penězích, ale současně by třeba každých 10 kol sežrali nějaké to obyvatelstvo. Třeba Temný přízrak by měl hodnotu menší ale každých 10 kol sežral 1 člověka. Je to jen nápad (za žold nemrtvých se třeba dají chápat tak že kupuješ otroky na porážku). Ale byl to nápad.

A přitom mě napadá jedna věc nevím jestli to byla chybka či ne, ale když nezaplatím žold jelikož mi chybí 1 zlaťák dezertuje mi fénix, golem, mágové ohně a ozborjení vesničini... . Nevím jestli ten žold jsi nastavil tak aby dezertovali jen ti (tolik) co nejsou placeni a ne úplně všichni. Mimo to pokud by sis chtěl hrát ještě tak by mohlo jít nastavit důležitost armády, tedy komu se přednostně platí žold a kdo popř. dezertuje
To ze ma niekto nemrtvych alebo nezivych este neznamena, ze za nich nemusi platit. Ono to nie je iba ZOLD, ktory na konci mesiaca kazdemu treba vyplatit na ruku aby bol spokojny.
Su to veskere penazne prostriedky, ktore je nutne vynalozit na udrziavanie jednotiek:
* ubytovanie
* jedlo
* zbrane a zbroje
* udrzba materialu (nezive jednotky?)
* obnova a udrziavanie magie/magickych ritualov - si myslite, ze staci len povedat kostlivec povstan a vsetko je ok? Treba neustale vynakladat energiu nato aby ste mu mohli stale prikazovat a to nieco stoji - teraz to mate vycislene v penaznej hodnote :)

k tomu druhemu. Je to spravene nasledovne (napisem je to jednoduchsie, uz je to niekde napisane podrobnejsie):
chyba mi zaplatit XY goldakov -> vypocita sa hodnota kolko by sa mala prepustit.

Zoberie sa najhodnotnotnejsia jednotka a zisti sa aky je jej pomer k celkovej hodnote armady. Ak mate 1 wurma v 10M armade tak jeho pomer je 1:100 (kedze ma hodnotu 100k).
Zoberie sa hodnota ktora nam chyba a vynasobi sa tymto pomerom. Cize ak mi chyba zaplatit 100k hodnoty (co je jeden wurm) tak sa mi ukaze, ze mi to ma odobrat 0.01 wurma -> zaokruhlime na 0 a ziadny wurm sa neodoberie.

Zoberie sa nasledujuca jednotka s druhou najvyssou hodnotou a pocita sa dalej. Takto sa postupuje pre vsetky jednotky.

Je to podla mna najvhodnejsi sposob. Nielenze sa to percentualne rozpocita na vsetky jednotky, ale dokonca aj na zaklade toho kolko jednotiek z daneho typu vlastni -> je to aj mierna ochrana toho aby Vam neodchazali unikatne jednotky ale hlavne tie, co maju najvacsie zastupenie vo vasej armade

Druhy priklad. Ked budete mat v armade 10 wurmov a 1 ozbr. vesnicana tak je tu vysoka pravdepodobnost, ze Vam odide ten wurm a nie vesnican.
Ked budete dlzit iba par drobnych tak je dost mozne ze Vam neodide nikto, lebo vam vyjde ze ma odist 0.4 wurma a 0.4 vesnicana -> cize zaokruhlenim nikto :)
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Priestor pre armadu - hlasovanie

Post by Ingr.T »

aha promin nezmare, tak to u me byla chybka asi jen. Kdyby se to omylem objevilo znovu tak to poslu znovu.
Mimo to nastala mi tu taková zajímavá situace a tedy víš že vzkříšení likviduje ten "multi útok" meteoritu ohnivých koulí a tak?
Pokud se fénix vzkřísí tak meteority nepokračují v porážce nepřátel. To je schvalne ci bug, jestli jsem pochopil spravne ze to tak ma byt tak chapu to tak ze mych 1 000 flamínku vytvori cca 500 meteoritu a jeden ohnivy fenix je umi vsechny zablokovat s 66% sanci? :lol:
Ingr.T
Posts: 65
Joined: Thu 03. Jul 2014 14:34:33

Re: Priestor pre armadu - hlasovanie

Post by Ingr.T »

Měl bych otázku, pořád o tom přemýšlím a řeším to. Když hrajete za nemrtvé a ted musíte platit žold a musíte obětovávat 50k lidí a k tomu dokonce i 1 město a pak platit žold za 100k hodnoty, není "tošku" takto nemrtvý znevýhodněn? Nechtělo by to zlevnit jednu ze dvou věcí (místo města zlato, nebo snížit hodnotu?)
Post Reply