Rad by som aby ste napisali, ktore predmety su podla vas absolutne neuzitocne (alebo dostatocne nevyuzivane).
V nasledujucom update sa pokusim vam umoznit (skrz Koveren), taketo predmety pretvorit na nieco uzitocnejsie
neuzitocne predmety
Re: neuzitocne predmety
podla mna potrebuju tieto predmety dalsie vyuzitie (to nie je konecny zoznam):
* Dráp draka - Unikátní jednokta získá +100% do damage
* Druidský Rituál - Druidové vyvolávají o 50% více Entů
* Kostěná hůl - Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
* Plášť slabosti - Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
mozno s spravy nieco aj s tymito:
* Ohnivá zbroj - Unikátní jednotka získá +5 do obrany a ohnivý štít rovnající se 2 násobku jeho damage
* Boty rychlosti - Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
* Dráp draka - Unikátní jednokta získá +100% do damage
* Druidský Rituál - Druidové vyvolávají o 50% více Entů
* Kostěná hůl - Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
* Plášť slabosti - Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
mozno s spravy nieco aj s tymito:
* Ohnivá zbroj - Unikátní jednotka získá +5 do obrany a ohnivý štít rovnající se 2 násobku jeho damage
* Boty rychlosti - Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Re: neuzitocne predmety
kostěná hůl - je ůplně nanic. Dreadd si kostlivce vyvolá lichama či přízrakama v daleko větším počtu. Navíc kromě dreadda jsou kostlivci spíše přítěž kvůli jejich velmi vysoké hodnotě. Navíc omezení hole na unikátní jednotku znamená, že ta unikátka buď nebude dělat to, co má (světlonoš, dreaduv vyvoleny) nebo zhebne na ohnivem stitu = artefakt v podstate nanic.
Plášť slabosti - jen pro unikátku a všechny unikátky mají stejně tak málo životů, že je dále redukovat na 1 je úplně k ničemu.
Ohnivá zbroj - ohnivý štít a navýšení obrany na unikátní jednotce, kterou nikdy nikdo nedokáže použít na tankování, je na dvě věci. Tedy ohnivá zbroj má zhruba stejné využití jako popel padlých válečníků. Ochrana gen. starého impéria, aby nebylo třeba ho vyklikávat pořád z útoku (pokud má protivník ohnivý štít) než se najde pro něj ohnivá róba. Bez ní je totiž generál starého impéria přesně na 1 věc a sice stack navíc jako cíl pro prastarou hydru, aby byla menší šance, že půjde do šťavňatějších cílů.
Boty rychlosti - k čemu proboha ? unikátní jednotky už mají teď iniciativu větší než drtivá většina obyč. jednotek. Jakou má smysl ji ještě navýšit ? Aby gen. strého impéria prdnul těch svých 50dmg ještě dříve než ta nejrychlejší jednotka ?
Mám super jednoduchý návrh, jak udělat ze všech neužitečných věcí v tomto topicu něco užitečného = dovolit kovárně, aby se dali tyto věci předělat tak, že je budou moci používat i obyč. jednotky. +5 inic na obyč jednotce, dráp draka na krakekonovi, ohnivá zbroj, atd.. Všechny tyto artefakty tak získají úplně nový rozměr a už to nebude jen odpad pro obchodníka za 200k.
Samozřejmě je možná jejich drobná úprava. Přeci jen ohnivý štít rovnající se dvojnásobku dmg 80tis. stacku jednotek by byl krapet moc...
Plášť slabosti - jen pro unikátku a všechny unikátky mají stejně tak málo životů, že je dále redukovat na 1 je úplně k ničemu.
Ohnivá zbroj - ohnivý štít a navýšení obrany na unikátní jednotce, kterou nikdy nikdo nedokáže použít na tankování, je na dvě věci. Tedy ohnivá zbroj má zhruba stejné využití jako popel padlých válečníků. Ochrana gen. starého impéria, aby nebylo třeba ho vyklikávat pořád z útoku (pokud má protivník ohnivý štít) než se najde pro něj ohnivá róba. Bez ní je totiž generál starého impéria přesně na 1 věc a sice stack navíc jako cíl pro prastarou hydru, aby byla menší šance, že půjde do šťavňatějších cílů.
Boty rychlosti - k čemu proboha ? unikátní jednotky už mají teď iniciativu větší než drtivá většina obyč. jednotek. Jakou má smysl ji ještě navýšit ? Aby gen. strého impéria prdnul těch svých 50dmg ještě dříve než ta nejrychlejší jednotka ?
Mám super jednoduchý návrh, jak udělat ze všech neužitečných věcí v tomto topicu něco užitečného = dovolit kovárně, aby se dali tyto věci předělat tak, že je budou moci používat i obyč. jednotky. +5 inic na obyč jednotce, dráp draka na krakekonovi, ohnivá zbroj, atd.. Všechny tyto artefakty tak získají úplně nový rozměr a už to nebude jen odpad pro obchodníka za 200k.
Samozřejmě je možná jejich drobná úprava. Přeci jen ohnivý štít rovnající se dvojnásobku dmg 80tis. stacku jednotek by byl krapet moc...
Re: neuzitocne predmety
Nejdříve k těm, co tady zazněli
Dráp draka využije jen FL a Dreaddova vyvoleného, protože zbytek chcípá na ohnivém štítu a je otrava to pořád sundávat nebo tam neposílat unikátní jednotky.
Druidský rituál postrádá smysl u Dralgara, ale dá se využít u Dreadda (i když s malým efektem), takže bych ho asi nechal takhle. Maximálně v kovárně nějaké vylepšení, ale nemazat.
Kostěnou hůl nemá smysl používat, protože jednotka než se nastakují kostlivci do tísíců, tak to trvá celý věk.
Plášť slabosti je úplná blbost, protože se unikátní jednotka nikdy nestane štítem.
Ohnivá zbroj se využívá jen jako dočasná ochrana proti ohnivému štítu, ale žádné další využití nemá, opět nemá dost životů, aby využila ohnivý štít.
Boty rychlosti možná mají nějaké využití pro FL, pro Dreaddova vyvoleného určitě ne, už má dost velkou iniciativu a zbytek se určitě nevyužívá.
Rozhodně bych z tohoto nedělal sériovou výrobu pro jednotky. To je úplná blbost, bys narušil rovnováhu ještě víc než už je (ano po svatyních je až moc run ve hře, s novýma plátama je až moc věcí dává beze ztrát). Ripe, tvoje návrhy fakt stojí jenom na tom, aby ti to pomohlo dávat co nejlehčeji eventy, ale pro samotnou hru je to katastrofa.
Dále ještě dle mého názoru nevyužívané předměty
Pírko z anděla, tady si myslím, že snad už bronzové pláty jsou lepší než toto. Neznám nikoho, kdo by to používal
Hůl ohně se nevyužívá, protože opět nemá imunitu, ale zase nevím, jestli i nenechat takové některé nižší řády těch předmětů. Ty by se pak daly předělat i na jiné.
Ledová čepel opět jen pro FL nebo Dreaddova vyvoleného (pokud se to neruší s jeho magií smrti, u FL s magii ohně ne)
Pak tam jsou takové ledové róby atd.. ale to je součástí Ethrovy róby moci, tak to bych neměnil.
Dráp draka využije jen FL a Dreaddova vyvoleného, protože zbytek chcípá na ohnivém štítu a je otrava to pořád sundávat nebo tam neposílat unikátní jednotky.
Druidský rituál postrádá smysl u Dralgara, ale dá se využít u Dreadda (i když s malým efektem), takže bych ho asi nechal takhle. Maximálně v kovárně nějaké vylepšení, ale nemazat.
Kostěnou hůl nemá smysl používat, protože jednotka než se nastakují kostlivci do tísíců, tak to trvá celý věk.
Plášť slabosti je úplná blbost, protože se unikátní jednotka nikdy nestane štítem.
Ohnivá zbroj se využívá jen jako dočasná ochrana proti ohnivému štítu, ale žádné další využití nemá, opět nemá dost životů, aby využila ohnivý štít.
Boty rychlosti možná mají nějaké využití pro FL, pro Dreaddova vyvoleného určitě ne, už má dost velkou iniciativu a zbytek se určitě nevyužívá.
Rozhodně bych z tohoto nedělal sériovou výrobu pro jednotky. To je úplná blbost, bys narušil rovnováhu ještě víc než už je (ano po svatyních je až moc run ve hře, s novýma plátama je až moc věcí dává beze ztrát). Ripe, tvoje návrhy fakt stojí jenom na tom, aby ti to pomohlo dávat co nejlehčeji eventy, ale pro samotnou hru je to katastrofa.
Dále ještě dle mého názoru nevyužívané předměty
Pírko z anděla, tady si myslím, že snad už bronzové pláty jsou lepší než toto. Neznám nikoho, kdo by to používal
Hůl ohně se nevyužívá, protože opět nemá imunitu, ale zase nevím, jestli i nenechat takové některé nižší řády těch předmětů. Ty by se pak daly předělat i na jiné.
Ledová čepel opět jen pro FL nebo Dreaddova vyvoleného (pokud se to neruší s jeho magií smrti, u FL s magii ohně ne)
Pak tam jsou takové ledové róby atd.. ale to je součástí Ethrovy róby moci, tak to bych neměnil.
Re: neuzitocne predmety
tak já už jsem návrhy na vylepšení artefaktů, které jsou k ničemu dával sem:
viewtopic.php?f=10&t=194
Kde jsem pospal jejich případnou úpravu pro unikátní jednotku, aby byli k něčemu.
Než aby padali neužitečné krámy, to je pomalu lepší dát k eventě větší šanci že nepadne nic, a to, co padne bude k užitku než aktuální stav.
Návrhy od tebe jak ty artefakty upravit jsem od tebe nezaznamenal.
Porovnej si třeba artefakt jako dráp draka a dharovu nebo dreadovu standardu. Obtížnost (vzácnost) stejná, efekt/využitelnost naprosto jinde...
Aktuálně se generál starého impéria může přejmenovat na: "Sem nasaďte ohnivou róbu", protože k ničemu jinému teď není.
viewtopic.php?f=10&t=194
Kde jsem pospal jejich případnou úpravu pro unikátní jednotku, aby byli k něčemu.
Než aby padali neužitečné krámy, to je pomalu lepší dát k eventě větší šanci že nepadne nic, a to, co padne bude k užitku než aktuální stav.
Návrhy od tebe jak ty artefakty upravit jsem od tebe nezaznamenal.
Porovnej si třeba artefakt jako dráp draka a dharovu nebo dreadovu standardu. Obtížnost (vzácnost) stejná, efekt/využitelnost naprosto jinde...
Aktuálně se generál starého impéria může přejmenovat na: "Sem nasaďte ohnivou róbu", protože k ničemu jinému teď není.
Re: neuzitocne predmety
Dával jsi, ale některé z nich opět over boost.
Tady nejde o to, aby všechny itemy byly nejlepší. To pak můžeš chtít i vylepšit čepec vyvolávače počasí, protože padá minimálně a oproti novým zbraním na nic, ale tady to bude na hovno, jestli budou všechny itemy na stejné úrovni. Některé jsou prostě slabší a některé silnější, ale tím se nedá říct, že nejsou využitelné. To se pak může zrušit i ohnivý bič, protože se využívá spíš jako ochrana proti ohnivému štítu, ty koule jsou jen takový efekt oproti ohnivé róbě. Ty dáváš všechny itemy na stejnou úroveň a to je dle mého názoru špatně. Taky, aby jsi dal všechny předměty na "stejnou úroveň" budeš muset překopat všechny itemy. Včetně pks, za což tě tady hráči ukřižují.
Teď se jen Nezmar ptal, které itemy jsou nevyužitelné, možná má nějakou svou představu. Až bude chtít návrh, tak možná něco vymyslím, ale na to bych měl stejně čas až odpoledne.
Neříkám, že je nechce vylepšit, ale rozhodně z nich nedělat nic supr, ulta power... V podstatě všechno, co nemá imunitu proti ohnivému štítu bude mít minimální využití, pokud to neuděláš tak op, jako nejsilnější jednotky. Kdyby ohnivá róba neměla ohnivý štít, tak by taky byla méně užívaná než teď. Každopádně by tu jednotku nikdo neposílal všude.
Po pravdě, jejich vzácnost není stejná, protože dráp draka padá snad jen z trosek neznámého chrámu (nepamatuju si, že by mi padl někde jinde), kdežto standarta padá v 1/4 plenění.
To, že je generál skoro nevyužitelný je spíš chyba nového loi (ještě za Draga z classiku), protože tam měl využití (nehrál jsem bohužel, ale co jsem aspoň slyšel), to že je už asi 6 let jen na róbu, je jiný příběh.
Tady nejde o to, aby všechny itemy byly nejlepší. To pak můžeš chtít i vylepšit čepec vyvolávače počasí, protože padá minimálně a oproti novým zbraním na nic, ale tady to bude na hovno, jestli budou všechny itemy na stejné úrovni. Některé jsou prostě slabší a některé silnější, ale tím se nedá říct, že nejsou využitelné. To se pak může zrušit i ohnivý bič, protože se využívá spíš jako ochrana proti ohnivému štítu, ty koule jsou jen takový efekt oproti ohnivé róbě. Ty dáváš všechny itemy na stejnou úroveň a to je dle mého názoru špatně. Taky, aby jsi dal všechny předměty na "stejnou úroveň" budeš muset překopat všechny itemy. Včetně pks, za což tě tady hráči ukřižují.
Teď se jen Nezmar ptal, které itemy jsou nevyužitelné, možná má nějakou svou představu. Až bude chtít návrh, tak možná něco vymyslím, ale na to bych měl stejně čas až odpoledne.
Neříkám, že je nechce vylepšit, ale rozhodně z nich nedělat nic supr, ulta power... V podstatě všechno, co nemá imunitu proti ohnivému štítu bude mít minimální využití, pokud to neuděláš tak op, jako nejsilnější jednotky. Kdyby ohnivá róba neměla ohnivý štít, tak by taky byla méně užívaná než teď. Každopádně by tu jednotku nikdo neposílal všude.
Po pravdě, jejich vzácnost není stejná, protože dráp draka padá snad jen z trosek neznámého chrámu (nepamatuju si, že by mi padl někde jinde), kdežto standarta padá v 1/4 plenění.
To, že je generál skoro nevyužitelný je spíš chyba nového loi (ještě za Draga z classiku), protože tam měl využití (nehrál jsem bohužel, ale co jsem aspoň slyšel), to že je už asi 6 let jen na róbu, je jiný příběh.
Re: neuzitocne predmety
nemienim momentalne upravovat staty stavajucich predmetov (jedine tie, ktore su OT ako PKS - to sa necham ukecat )
ale mienim skrz kovaren (co som aj napisal v prvom topiku) spravit ich upgrade na iny predmet.
Napr.
Drap Draka + Ledova cepel = Ledova draci cepel (este uplne nemam premyslene co budete s nou moc robit)
Ale takymto stylom sa chcem uberat
ale mienim skrz kovaren (co som aj napisal v prvom topiku) spravit ich upgrade na iny predmet.
Napr.
Drap Draka + Ledova cepel = Ledova draci cepel (este uplne nemam premyslene co budete s nou moc robit)
Ale takymto stylom sa chcem uberat
Re: neuzitocne predmety
Tohle se mi líbí.
Re: neuzitocne predmety
Ledová róba
Kostěná hůl
Prokletá kouzelnická róba
Hůl ohně
Ohnivá zbroj
Posvěcené střeli
Měděné platy
Hole silového pole (toto som nikdy nevidel)
Boty rychlosti
Dráp draka
Drtivé střeli (10% je prilis malo aby som strelcom nedal racej brondzovy mec)
Jedovaté střely (10% je prilis malo aby som strelcom nedal racej brondzovy mec)
Plášť slabosti
Prapor berzekra (toto som tiez nikdy nevidel)
Prapor krve (toto som tiez nikdy nevidel)
Prsten strážce (blesky kde ???)
Řád bílé pacičky
Santova čepice
Srdce prokletého wurma Ragnarokka (toto asik tiez uz nieje mozne najst alebo sa mylim?)
Esence života - navrhoval by som s pouzitim esenci vzkriesit iste percento jednotiek (10% ), ktore padli v boji v prave odohratom kole napr sa ukliknem a poslem si na mucusa vsetko, tak za 10 esencii sa mi vratia jednotky...
Kostěná hůl
Prokletá kouzelnická róba
Hůl ohně
Ohnivá zbroj
Posvěcené střeli
Měděné platy
Hole silového pole (toto som nikdy nevidel)
Boty rychlosti
Dráp draka
Drtivé střeli (10% je prilis malo aby som strelcom nedal racej brondzovy mec)
Jedovaté střely (10% je prilis malo aby som strelcom nedal racej brondzovy mec)
Plášť slabosti
Prapor berzekra (toto som tiez nikdy nevidel)
Prapor krve (toto som tiez nikdy nevidel)
Prsten strážce (blesky kde ???)
Řád bílé pacičky
Santova čepice
Srdce prokletého wurma Ragnarokka (toto asik tiez uz nieje mozne najst alebo sa mylim?)
Esence života - navrhoval by som s pouzitim esenci vzkriesit iste percento jednotiek (10% ), ktore padli v boji v prave odohratom kole napr sa ukliknem a poslem si na mucusa vsetko, tak za 10 esencii sa mi vratia jednotky...
Re: neuzitocne predmety
VPx wrote: Esence života - navrhoval by som s pouzitim esenci vzkriesit iste percento jednotiek (10% ), ktore padli v boji v prave odohratom kole napr sa ukliknem a poslem si na mucusa vsetko, tak za 10 esencii sa mi vratia jednotky...
Jako že zaútočíš na palác a za 10 esencí budeš mít armádu zpátky ?