Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

navrhujem, aby vsetkym nemrtvym jednotkam sposoboval aspekt ohna vacsi damage.

Napr. ohnivy stit by daval vacsi damage, pokial je jednotka nemrtva. Pripadne jednotky, ktore su zlozene z ohna (ohniva gula, ohnivy elemental) davali tiez vacsi damage.

Predsa len ty nemrtvi su taki vysuseny, ze nie je tazke ich zapalit :twisted:
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Dreadd

Post by Ripperman »

Takže když jsou tak vysušení, tak by o to odolnější měli být proti mrazu aspoň a ten by jim nemusel ani snižovat iniciativu. :P

Jako já stejně musím dávat pomalu na každou jednotku předmět s imkou proti ohnivému štítu, protože ohnivý štít tu má kdeco, takže je to skoro až jedno...

Ale jinak jsem samozřejmě proti tomu. :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

jednalo by sa vlastne o urcite oslabene nemrtvej vetvy na urcity typ. Hlavne proti demonom a vulkanovi

ked som teraz utocil na stare stoky tak vlastne iba vdaka efreetom a ich ohnivemu stitu som vyhral (hoci som mal 5x vacsiu armadu), pretoze posilene stiny som nedokazal prerazit (ani meteorit) :(

netvrdim, ze teraz nahodime vsetko co ma ohne da dvojnasobny damage/utok na nemrtve.

Ale keby ohnivy stit posoboval dajme tomu o 25-50% vacsi damage tak by to bolo podla mna fajn :). Bola by to vlastne taka dreaddova slabina
Ripperman
Posts: 522
Joined: Fri 04. Jul 2014 15:29:00

Re: Buh - Dreadd

Post by Ripperman »

Návrhy na vylepšení dreadda:

Nekromanti budou ze zabitých stínových jednotek oživovat stíny.
Nekromanti budou ze zabitých jednotek s prastarou magií oživovat Mohrgy:
nazev: Mohrg
damage:5
<utok>5
<obrana>3
<zivoty>10
<iniciativa>3
<hodnota>1000
<typUtoku>4
<pocetUtoku>1
<schopnosti>: nemrtvý, Magie smrti 8
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Mohla by se udělat taková malá úprava Města přízraků?

Aktuálně za 1 město dá 10 vybavení do budovy, kdy jeden TP stojí 1 vybavení.
Já bych navrhoval, aby 1 město dávalo 50 vybavení do budovy a jeden TP stál 5 vybavení.

Výsledek: Cena zůstane stejná, ale eventy a hlavně pak tažení budou dávat méně TP.
Důvod: TP jsou jedny z nejsilnějších (a nejdražších) posledních jednotek a přitom za Tažení jich člověk dostane nejvíce. Teď dá jedno tažení 10 TP, ale jen 1/2 Wurma, 1/2 Mága země, 2/3 Bahenního hada, 1 Soulkeepera, 2 Jednorožce, ...


PS: A obecně mám pocit, že by se hodilo nějaké lepší vyvážení potřebné množství vybavení v posledních jednotkách v závislosti na ceně jednotky a na síle. Před démoními karavanami a Tažením to nehrálo až tak velkou roli, ale nyní (hlavně Tažení) může hrát velkou roli a zbytečně moc některé bohy posilovat a jiným pomáhat jen zanedbatelně. Osobně si myslím, že by bylo fajn, kdyby cena posledních jednotek byla 1-5 vybavení (přinejhorším 1-10, ale rozhodně ne 1-20). Neznám ale ceny všech posledních jednotek, tak nemohu dát ucelený návrh.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Moje opětovné bojování za oslabení dreadda.

Uznávám, že za poslední rok Dreadd nebyl Imperátorem příliš často, ale nepamatuji si věk, kdy by dreadd nebyl nejsilnější a nevyhrál by boj o IP.
V každém věku co jsem hrál proběhl minimálně jeden (počet závisel délce boje o IP) útok dreadda na klan v IP, kdy dreadd utrpěl malé ztráty a způsobil ztráty 99-100% klanu, který měl několikánásobně vyšší hodnotu a který nebyl porazitelným nikým jiným v alianci.

Silný argument proti oslabení dreadda (že dreadd armádu těžko obnoví) uznávám, ale nepovažuji ho za tak extrémně významný, jak se mu přisuzuje, protože jednak je dreadd tak silný, že často obnova po bojích není nutná a pak ani ostatní silní bozi se jen tak neobnoví (výjimkou je ascena, která sice taky jednoznačně souboj prohraje, ale pak se obnoví, i když bez své nejsilnější jednotky-> a za svou sílu je zabanovaná).

Druhý argument, je, že je dreadd nejtěžší a stojí nejvíce času a tak si zaslouží být nejsilnější. Ano, to taky uznávám. Jenže on není až tak těžký a časově náročný aby si zasloužil takovou sílu. Oproti ostatním bohů jsou tu dvě hlavní odlišnosti. Za prvé je to, že přicházením o města (stavbou přízraků) se lehce krachuje, za druhé je tu to, že když hráč přizpůsobuje útočnou armádu cíli útoku, tak se posiluje. Jenže krachnout se dá za kohokoliv a pokud hráč není úplný nováček tak se naučí jak hrát a pro zkušeného hráče je v podsatě jedno, zda hraje dreadda, nebo dralgara. A co útočení se týče, tak kdyby chtěl hráč dostatet ze hry maximum, tak by to dělal u všech bohů (expy pro hrdinu), jenže na rozdíl od dreadda se expy hru neotočí (a jak jsou nyní nastaveny to ani nemá cenu dělat -> ale to je na jinou diskuzi). Co jsem chtěl k dreaddovi je to, že je to sice pravda, ale prakticky stačí chodit s kombinací "velitel (pro expy,), zombie (tvrenky), přízraky, nekromanti" a hráč se farmí skoro maximálně -> tzn.: není to těžké, je to jen otravné/nudné to stále nastavovat -> co jsem četl, tak někteří si k tomu naprogramovali prográmek a tak jedinou velkou nevýhodu dreadda (otravnost) eliminovali. (já jsem lenoch a místo toho abych se naučil si prográmek udělat taky, tak jen brečím jak je dreadd silný a každý věk, co hraji a tak se otravuji s klanem navíc (dreaddem) jen abych měl jistotu, že se mohu pomýšlet na vítězství, protože bez něj proti jinému dreaddovi šanci nemám)

A i kdyby se s výše zmíněným nesouhlasilo, tak stejně si TP zaslouží oslabení, protože jsou neúměrně silní oproti čemukoliv jinému ve hře. TP zdaleka nemají nejvyšší hodnotu a síle jejich schopnosti se nic neblíží.
Jsou celkem tři jednotky, které posilují - Temný přízrak, Velemág země, Pán šelem. Velemág země a Pán šelem posilují jeden stat a o 1%, Temný přízrak všechny staty a to o 1-3%.
Můj rekord je mít 287 Pánů šelem, 676 Velemágů země a 3511 Temných přízraků. (počty zároveň naznačují i rychlost rekrutu / obnovy daných jednotek)
S dreaddem mívám pokaždé přes 2k TP a co potkávám jiné silné dreaddy, tak mají minimálně kolem 1k, ale častěji více. Což je stále více, než je můj rekord u Velemágů, či Pánů šelem, kteří jsou ale výrazně slabší.
Je argument, že dreadd bez TP je k ničemu, ale Ghoro, či Dhar bez svých posilovaček nejsou. Ano, to je nejspíše pravda, ale dreaddovi stačí 300 TP a s minimálním zařváním udělá ze zombií (s tvrzenkami) Wurmy, což je už silné dost a umožní to nekromantův v klidu farmit a dreadd je v pohodě a silný (582 TP s minimálním zařváním na ustání meteoritů zombiemi s tvrzenkami, což nikdo jiný mimo krakena nedá). Tzn.: I s minimálním zařváním dreadovi stačí výrazně méně TP, než kolik jich běžné má na to, aby byl mohl plně využívat svůj potenciál a byl silnější než ostatní ve hře. Tak proč by měl mít možnost řvát více???

Proto si myslím, že oslabení přízraků na to, že budou řvát jen za 1% místo rozsahu 1-3% je oslabení, které mu nevezme jeho pozici nejsilnějšího boha, zároveň to odebere velký prvek náhody (hra je v boji až na výjimky dost nenáhodná, což se mi líbí a hodnotím to jako velké plus) a hlavně to alespoň trochu přiblíží dreadda ostatním.
Dle mého názoru bude dreadd stále nejsilnější a ostatní mu nebudou schopni konkurovat a ve hře se až tak moc nezmění, ale stále to bude krok správným směr, stále to bude krok k přiblížení dreadda k ostatním. A snad posilováním ostatních se někdy v budoucnu stane i někdo další konkurence schopný... (i když zavedení upírů /obří dmg dealera s vysokou inic/ a ghúlů /další štít před přízraky/ dreaddovi hodně pomohlo...)

Navrhuji oslabit zařvání z 1-3% na 1%.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

prizraci budu mat upravene posilovanie systemom podobnym ako navrhol hron v inom prispevku. Zvyssim poctom sa bude znizovat kolko budu posilovat
10 -> 25% - 32% (predtym 10-30)
20 -> 36% - 55% (predtym 20-60)
30 -> 44% - 76% (predtym 30-90)
50 -> 57% - 114% (predtym 50-150)
80 -> 72% - 167% (predtym 80-240)
100 -> 80% - 199% (predtym 100-300)
150 -> 98% - 275% (predtym 150-450)
200 -> 113% - 347% (predtym 200-600)
500 -> 179% - 721% (predtym 500-1500)
1000 -> 253% - 1256% (predtym 1000-3000)
2000 -> 358% - 2187% (predtym 2000-6000)

ak ich dokazete vyrobit 2000 tak aj potom priemernych 1272% (resp. 12,72 nasobok statov) je brutalne posilenie

pre tych co maju radi vzorce, tak som vychadzal z Hronovho ale mierne upravil a tak budu vyvolavat
8*(pocet)^0.5 az 5*(pocet)^0.8

zo zaciatku budu posilovat viac ako bolo zvyknute. Pri 10tich je to priemerne narast o 8% ale uz pri 50tich to bude menej ako ste zvyknuty v priemere o 15%

a teraz som nasral vsetkych co mali pripravene svoje dokonale vypisy pre vyrobu jednotiek s pomocou stinov a nekromantov :geek:
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

Je super, že došlo ke snížení a jsem za to nesmírně rád, ale jak mě upozornil Zajac, tak je čím dál větší rozsah zařvání a to je dle špatně. Na LoI se mi líbí, že je to "spočítatelná hra", kdy se dá odhadnout výsledek. Už rozsah 1-3 mě u Dreadda vadil a přišel mi velký a teď je to od 200 TP ještě horší...

Pokud by nevadilo, že by se v průběhu prohodilo minimum a maximum tak bych navrhl tento rozsah (což zvýší spodní hranici a tak to dreaddovi myslím pomůže i když se průměrné zařvání sníží)
12*(pocet)^0.5 az 5*(pocet)^0.7

Pokud vadí prohazování, pak bych navrhl snížit u tebe horní hranici (minimálně můj herní styl, když plánuji, tak počítám s minimálním zařváním a tak by mě tohle moc v podstatě neomezilo)
8*(pocet)^0.5 az 5*(pocet)^0.7
(zde bude rozsah 1-3 až na 2000 TP)


Ale pokud to zůstane tak, jak jsi psal (8*(pocet)^0.5 az 5*(pocet)^0.8), tak za to budu nadále velmi šťasten a dominaci Dreadda by to mělo zastavit.

PS: I když jsem dost anit-Dreadd, tak stejně mám strach, že tvůj návrh dreadda omezuje až moc, protože spodní hranice zařvání je hodně nízko a když nastane situace, že někdo s 1000 TP přijde o 80% armády jen proto, že zařval za 253 místo potřebných 310, kdy by nepřišel o nic, tak s tím možná dost lidí sekne...

PPS: Po omezení tažení a střípků bych čekal maximální hodnoty TP kolem 1500 s podporou aliance.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Buh - Dreadd

Post by nezmar »

prehodenie nevadi, tam musi byt uz pri mojom navrhu (do 10 kusov tam dojde k prehodeniu)

ak je rozumny navrh, vzdy sa to da upravit :)

ak je teda "dobre" znizit rozsah v akom vyvolavaju, tak potom mi vychadza toto celkom dobre:
5*(pocet^0.7) az 4.5*(pocet^0.8)
pocet || stare || nove
10 || 10% - 30% p 20% || 25% - 28% p 27%
20 || 20% - 60% p 40% || 41% - 49% p 45%
30 || 30% - 90% p 60% || 54% - 68% p 61%
50 || 50% - 150% p 100% || 77% - 103% p 90%
80 || 80% - 240% p 160% || 107% - 150% p 129%
100 || 100% - 300% p 200% || 126% - 179% p 152%
150 || 150% - 450% p 300% || 167% - 248% p 207%
200 || 200% - 600% p 400% || 204% - 312% p 258%
300 || 300% - 900% p 600% || 271% - 431% p 351%
500 || 500% - 1500% p 1000% || 387% - 649% p 518%
600 || 600% - 1800% p 1200% || 440% - 751% p 596%
700 || 700% - 2100% p 1400% || 490% - 850% p 670%
800 || 800% - 2400% p 1600% || 538% - 946% p 742%
900 || 900% - 2700% p 1800% || 585% - 1039% p 812%
1000 || 1000% - 3000% p 2000% || 629% - 1130% p 880%
1500 || 1500% - 4500% p 3000% || 836% - 1563% p 1200%
2000 || 2000% - 6000% p 4000% || 1023% - 1968% p 1495%
2500 || 2500% - 7500% p 5000% || 1195% - 2353% p 1774%
3000 || 3000% - 9000% p 6000% || 1358% - 2722% p 2040%
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Buh - Dreadd

Post by Hron »

nezmar wrote:5*(pocet^0.7) az 4.5*(pocet^0.8)
Tohohle nového vzorce jsem si všiml až dnes a líbí se mi. Děkuji!
(tento věk dreadda zkouším, tak i uvidím jak to vypadá v praxi)
Post Reply