Již na 9. talent potřebuje cca 50k zkušeností a v té době není možné aby měl útok od prvního kola (na to je třeba 17 talentů).Momaro wrote:Ty expy by se měly pořešit spíš až na konci věku, až bude možné podat lepší feedback.davidus wrote:Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice.
Zatím mi přijdou ty první lvly tragické, protože velitel útočí až ve třetím kole a nemá žádnou dmg (dnes jsem šel katakomby s 1,7M armádou a dal jsem 5,7M armádu a velitel dostal +7XP, jen kvůli tomu, že si bouchl jednou a ještě do stínů ).
Na vyšším lvlu, kdy velitel útočí už od prvního kola, má daleko větší dmg a ještě multiútok nebo slayer se bude levlit zase moc rychle.
Možná by se mělo začínat na lvlech v řádu stovek XP a navyšovat geometrickou řadou místo aritmetické. Později se nejspíš stane, že je potřeba 50k XP na lvl a vojevůdce dostane za jeden boj +10k (4x multi útok od prvního kola se slayerem a třeba +300% dmg výbava).
Osobně si myslím, že to chce změnu co nejrychleji, protože bez artefaktů nevěřím, že je reálné dosáhnout 20 talentů (a s nimi možná taky ne), přičemž aktuálně mít všechno co je ve stromu odpovídá cca 100 talentům.
(ono to nikde není vidět, ale vyšší schopnosti stojí více jak jeden talent - například ve střelecké větvi je Výcvik s lukem za 5 talentů a Výcvik s magickým lukem dokonce za 10 talentů -> což oboje je v pohodě a v pořádku, ale jen za předpokladu, že velitel je schopen ty talenty nějak rozumně získávat = má rozumný zisk zkušeností...)
/informace o hodnotách lze nalézt dříve v tomto vláknu/
Taky jsem proto, aby to bylo zavedeno co nejdříve.davidus wrote:Hlavně to už chce zavést ty XP z hodnoty poražené armády, a je skoro jedno jak Teď má hrdina stejně XP při porážce 6M armády ve stínech jako za solo vyčištění silnější vesnice.