
Mám návrh na nového démona, o kterém jste jistě všichni slyšeli. Zatím byl pouze jako mlhavé legenda, ale já jsem ho rozpracoval, včetně jakéhosi příběhu. Pročtěte si to a uvítám, jakékoliv připomínky. Jen mi to rovnou nezkritizujte, strávil jsem nad tím 8 hodin

Rah' Kalev Pravus
Démon, jehož pověst jej předchází. Démon, jenž je opředen legendami a zvěstmi. Pouhé vyslovení jeho jména vnáší děs do srdcí těch nejstatečnějších válečníků. A nyní má osobně kráčet po povrchu Land of Ice...
Už přes 5000 let bojují vojska démonů s lidmi o tento svět. Čím více se stupňuje tlak démonních vojevůdců pod vedením Křižáků temnoty, tím více se bohové snaží přizpůsobit jejich taktice. Neustále vymýšlejí nové způsoby, jak posílit své věrné a předat jim co nejvíce ze své moci a naučit je využívat moci přírodní magie. Z generace na generaci se předávají znalosti nezbytné k co nejrychlejšímu rozvoji klanů. Každý věk ihned po skončení bouře se jimi velitelé řídí a stále dříve dobývají města a stále častěji je osvobozují. A přestože démoni mají díky obsazování dalších světů ve svém vesmíru čím dál více zdrojů, nejsou schopni s nimi nad bohy získat převahu.
Dr' Ghor Re Thor byl každým dalším věkem čím dál více znechucen a nespokojen. Jeho pýcha mu nedovolovala si přiznat, že invaze je v podstatě neúspěšná. Vždyť za celou tu dobu nedokázali vůbec nic! Po tisících se však díky přemlouvání ze strany Rah' Ghor Pravuse a dalších rozhodl, že je čas vytáhnout tu nejsilnější zbraň. Sám se vrátil do vesmíru Diabolus, kde Rah' Kalev Pravus dobýval další svět, aby ho přemluvil k tažení na Land of Ice. Celé tři dny mu popisoval celý dosavadní průběh invaze a řeč zakončil otázkou, na kterou dostal stručnou odpověď: "Ano."
Rah' Kalen Pravus je, aspoň podle toho, co víme, jeden z nejstarších démonů. Musí mu být přes 13000 let. Už několik desítek let po svém narození se projevoval jako výborný stratég, jemuž naslouchali mnohem starší a zkušenější démoni. Své první armádě velel už v necelých sto letech a dokázal s ní velké věci. Pro bojování se v podstatě narodil. Nic jiného jej nezajímá, nemá žádné libůstky, kterými by ztrácel čas. Je málomluvný, strohý, úsečný a téměř bez citů, které se naučil skrývat. Na jeho tváři se nepohne ani sval, neustále si zachovává kamenný výraz. Každou volnou chvíli tráví studiem a praktickým cvičením. Jde příkladem svému vojsku a vždy stojí v čele útoku. Své nejvěrnější generály si vytrénoval tak dokonale, že jim stačí pouhý rozkaz a oni přesně vědí, co mají dělat. Jakékoliv podmínky dokáže využít ve svůj prospěch. Naprosto žádná situace jej nemůže překvapit. Svou armádu vyzbrojuje jen tím nejlepším, co je k dispozici.
Černý jestřáb ihned poslal do jeho tábora skupinu výborných špiónů, ale nikdo z nich se nevrátil. Poté poslal šest nejlepších. Našel je mrtvé. Nakonec se do něj vydal sám, vybaven těmi nejdokonalejšími maskovacími a únikovými prostředky, jaké kdy měl. Nikdy předtím je nemusel použít. Několikrát byl odhalen a dokonce i smrtelně zraněn. Díky svému vybavení ovšem přežil, utekl a vrátil se do cechu. Trvalo měsíc, než se vzpamatoval ze zranění a ze šoku nad tím, co spatřil. Nakonec ale sepsal zprávu a nechal ji poslat všem kmenům. Prohlásil, že jeho vlastní oběť je nicotná v porovnání s tou, kterou budou muset složit nešťastníci, kteří budou muset proti démonovi bojovat
Složení armády
6 x Démon Generál temnoty(Amulet velitele) – schopnost Démonní výcvik
66 x Démon Bojový Mág Temnoty
33 x Démon Bojový Arcimág Temnoty – magie ohně 6 nebo magie ledu 7 (multimagie 4)
33 x Démon Bojový Velemág Temnoty(Velemágova róba moci) – magie ohně 11
3300 x Démon Válečník Temnoty(Katana z temné ocele)
6600 x Démon Těžký Křižák(Drtič lebek)
13200 x Démon Křižák(Pláty z temné ocele)
Celková hodnota armády: 41,650,000
Hodnota armády existujících jednotek 32,340,000 + hodnota přidaných jednotek 9,210,000
Odměna (souhrn):
Zlato 16,66M až 40M
Lidi 40k až 100k
Runy sněhu – 50 až 120
Runy života – 40 až 100
Runy ohně – 25 až 60
Runy nebes – 15 až 40
Šance na zisk až šesti artefaktů od běžných po velmi vzácné s klesající pravděpodobností, např:
1. Běžné vybavení vyšší kvality/Gladius a jiné) 100%
2. Vybavení do kovárny (Ledová čepel atd.) 80%
3. Vzácnější vybavení "pro každého" (Tvrzené Ocelové pláty a jiné) 60%
4. Vzácné vybavení pro unikátní jednotky (Ohnivá róba a jiné) 35%
5. Využitelné jednou pro klan (Plány na naleziště a jiné) 20%
6. Nejvzácnější (Prapor krvavého šílenství apod.) 5-10%
+ Artefakty z poražených jednotek
Dodatky k novým jednotkám:
Démon bojový Velemág temnoty bude mít podobnou funkci jako Flamekeeper Lord, má být ale silnější a vyvolávat nižší ohnivé zplozence s pravděpodobností x/3 (x = počet jednotek)
Damage 500, Útok 20, Obrana 20, Iniciativa 12, Druh útoku 2, Životy 1000, Hodnota 150000, Schopnosti:
Magie ohně XI – Jednotka přivolává nižší ohnivé zplozence X/3
Magie smrti 3, Ohnivý štít 1000
Démon Bojový Arcimág Temnoty bude mít multimagii 4 šance 50/50
Damage 375, Útok 17, Obrana 17, Iniciativa 10, Druh útoku 2, Životy 750, Hodnota 120000, Schopnosti:
Multimagie 4 – jednotka si volí, zda bude sesílat magii ohně VI nebo magii ledu VII
Magie smrti 3, Ohnivý štít 750
Démon Generál Temnoty bude speciální jednotka, která by mohla posilovat démony podobně jako temné přízraky posilují nemrtvé
Damage 2000, Útok 30, Obrana 30, Iniciativa 15, Druh útoku 1, Životy 2000, Hodnota 50000, Schopnosti:
Démonní výcvik – jednotka zavelí a posílí démonní jednotky o X-3X% (X = počet sesilatelů) Multiútok 3x, Magie smrti 3, Slayer, Steč 2000
Na závěr bych podotkl, že je to jen návrh a jistě se může změnit. Démon by neměl chodit tak často.(přece jen jsou to zdlouhavé přesuny těch jednotek
