Rah' Kalev pravus

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Post Reply
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Rah' Kalev pravus

Post by Daerwok »

Zdravím všechny příznivce loi :)

Mám návrh na nového démona, o kterém jste jistě všichni slyšeli. Zatím byl pouze jako mlhavé legenda, ale já jsem ho rozpracoval, včetně jakéhosi příběhu. Pročtěte si to a uvítám, jakékoliv připomínky. Jen mi to rovnou nezkritizujte, strávil jsem nad tím 8 hodin :D

Rah' Kalev Pravus

Démon, jehož pověst jej předchází. Démon, jenž je opředen legendami a zvěstmi. Pouhé vyslovení jeho jména vnáší děs do srdcí těch nejstatečnějších válečníků. A nyní má osobně kráčet po povrchu Land of Ice...

Už přes 5000 let bojují vojska démonů s lidmi o tento svět. Čím více se stupňuje tlak démonních vojevůdců pod vedením Křižáků temnoty, tím více se bohové snaží přizpůsobit jejich taktice. Neustále vymýšlejí nové způsoby, jak posílit své věrné a předat jim co nejvíce ze své moci a naučit je využívat moci přírodní magie. Z generace na generaci se předávají znalosti nezbytné k co nejrychlejšímu rozvoji klanů. Každý věk ihned po skončení bouře se jimi velitelé řídí a stále dříve dobývají města a stále častěji je osvobozují. A přestože démoni mají díky obsazování dalších světů ve svém vesmíru čím dál více zdrojů, nejsou schopni s nimi nad bohy získat převahu.

Dr' Ghor Re Thor byl každým dalším věkem čím dál více znechucen a nespokojen. Jeho pýcha mu nedovolovala si přiznat, že invaze je v podstatě neúspěšná. Vždyť za celou tu dobu nedokázali vůbec nic! Po tisících se však díky přemlouvání ze strany Rah' Ghor Pravuse a dalších rozhodl, že je čas vytáhnout tu nejsilnější zbraň. Sám se vrátil do vesmíru Diabolus, kde Rah' Kalev Pravus dobýval další svět, aby ho přemluvil k tažení na Land of Ice. Celé tři dny mu popisoval celý dosavadní průběh invaze a řeč zakončil otázkou, na kterou dostal stručnou odpověď: "Ano."

Rah' Kalen Pravus je, aspoň podle toho, co víme, jeden z nejstarších démonů. Musí mu být přes 13000 let. Už několik desítek let po svém narození se projevoval jako výborný stratég, jemuž naslouchali mnohem starší a zkušenější démoni. Své první armádě velel už v necelých sto letech a dokázal s ní velké věci. Pro bojování se v podstatě narodil. Nic jiného jej nezajímá, nemá žádné libůstky, kterými by ztrácel čas. Je málomluvný, strohý, úsečný a téměř bez citů, které se naučil skrývat. Na jeho tváři se nepohne ani sval, neustále si zachovává kamenný výraz. Každou volnou chvíli tráví studiem a praktickým cvičením. Jde příkladem svému vojsku a vždy stojí v čele útoku. Své nejvěrnější generály si vytrénoval tak dokonale, že jim stačí pouhý rozkaz a oni přesně vědí, co mají dělat. Jakékoliv podmínky dokáže využít ve svůj prospěch. Naprosto žádná situace jej nemůže překvapit. Svou armádu vyzbrojuje jen tím nejlepším, co je k dispozici.

Černý jestřáb ihned poslal do jeho tábora skupinu výborných špiónů, ale nikdo z nich se nevrátil. Poté poslal šest nejlepších. Našel je mrtvé. Nakonec se do něj vydal sám, vybaven těmi nejdokonalejšími maskovacími a únikovými prostředky, jaké kdy měl. Nikdy předtím je nemusel použít. Několikrát byl odhalen a dokonce i smrtelně zraněn. Díky svému vybavení ovšem přežil, utekl a vrátil se do cechu. Trvalo měsíc, než se vzpamatoval ze zranění a ze šoku nad tím, co spatřil. Nakonec ale sepsal zprávu a nechal ji poslat všem kmenům. Prohlásil, že jeho vlastní oběť je nicotná v porovnání s tou, kterou budou muset složit nešťastníci, kteří budou muset proti démonovi bojovat

Složení armády
6 x Démon Generál temnoty(Amulet velitele) – schopnost Démonní výcvik
66 x Démon Bojový Mág Temnoty
33 x Démon Bojový Arcimág Temnoty – magie ohně 6 nebo magie ledu 7 (multimagie 4)
33 x Démon Bojový Velemág Temnoty(Velemágova róba moci) – magie ohně 11
3300 x Démon Válečník Temnoty(Katana z temné ocele)
6600 x Démon Těžký Křižák(Drtič lebek)
13200 x Démon Křižák(Pláty z temné ocele)

Celková hodnota armády: 41,650,000
Hodnota armády existujících jednotek 32,340,000 + hodnota přidaných jednotek 9,210,000

Odměna (souhrn):

Zlato 16,66M až 40M
Lidi 40k až 100k

Runy sněhu – 50 až 120
Runy života – 40 až 100
Runy ohně – 25 až 60
Runy nebes – 15 až 40

Šance na zisk až šesti artefaktů od běžných po velmi vzácné s klesající pravděpodobností, např:

1. Běžné vybavení vyšší kvality/Gladius a jiné) 100%
2. Vybavení do kovárny (Ledová čepel atd.) 80%
3. Vzácnější vybavení "pro každého" (Tvrzené Ocelové pláty a jiné) 60%
4. Vzácné vybavení pro unikátní jednotky (Ohnivá róba a jiné) 35%
5. Využitelné jednou pro klan (Plány na naleziště a jiné) 20%
6. Nejvzácnější (Prapor krvavého šílenství apod.) 5-10%
+ Artefakty z poražených jednotek

Dodatky k novým jednotkám:

Démon bojový Velemág temnoty bude mít podobnou funkci jako Flamekeeper Lord, má být ale silnější a vyvolávat nižší ohnivé zplozence s pravděpodobností x/3 (x = počet jednotek)

Damage 500, Útok 20, Obrana 20, Iniciativa 12, Druh útoku 2, Životy 1000, Hodnota 150000, Schopnosti:
Magie ohně XI – Jednotka přivolává nižší ohnivé zplozence X/3
Magie smrti 3, Ohnivý štít 1000

Démon Bojový Arcimág Temnoty bude mít multimagii 4 šance 50/50

Damage 375, Útok 17, Obrana 17, Iniciativa 10, Druh útoku 2, Životy 750, Hodnota 120000, Schopnosti:
Multimagie 4 – jednotka si volí, zda bude sesílat magii ohně VI nebo magii ledu VII
Magie smrti 3, Ohnivý štít 750

Démon Generál Temnoty bude speciální jednotka, která by mohla posilovat démony podobně jako temné přízraky posilují nemrtvé

Damage 2000, Útok 30, Obrana 30, Iniciativa 15, Druh útoku 1, Životy 2000, Hodnota 50000, Schopnosti:
Démonní výcvik – jednotka zavelí a posílí démonní jednotky o X-3X% (X = počet sesilatelů) Multiútok 3x, Magie smrti 3, Slayer, Steč 2000

Na závěr bych podotkl, že je to jen návrh a jistě se může změnit. Démon by neměl chodit tak často.(přece jen jsou to zdlouhavé přesuny těch jednotek :D). Ale nový démon už tady dlouho nebyl, tak jsem to chtěl osvěžit a přispět něčím zajímavým.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Hron »

Zdravím,
psal jsi, že chceš slyšet názory, ale ne rovnou kritiku. To je trochu problém, no uvidíme, co z toho vyleze...
PS: Jo a 8 hodin není až tak moc.

Začnu asi od závěrečného prohlášení:
Ale nový démon už tady dlouho nebyl, tak jsem to chtěl osvěžit a přispět něčím zajímavým.
Před dvěma roky přibili čtyři nový démoni. To je z pohledu LoI skoro jako včera...

A co zajímavostí se týče, tak před rokem se pustilo expení velitele, kdy v té době se Nezmar tvářil, že je to jen první krok, který bude následovat více schopnostmi pro velitele a pak dokonce expením všech jednotek. Kdy to dopadlo tak, že ani ten první krok neskončil vyladěn. Jen se spustila první verze a konec.
Tím jsem chtěl říci, že se zaváděním "zajímavých" je problém. Ovšem nový démon je něco, co by nemuselo být příliš složité, tak v tom máš pravdu, to by to mohlo trochu oživit (i když by to chtělo, aby pak následující věk až dva by Nezmar přítomen na případné úpravy démona, kdyby se přišlo na to, že je nějaký problém).
Celková hodnota armády: 41,650,000
Osroxas (teoreticky aktuálně nejsilnější démon) má hodnotu armády 4M a má slabost na nemrtvého dreadda, který si ho rychle a lehce podá.
Nejsilnější démon na hodnotu je Ghor Pravus, který má hodnotu 7M a který nedělá nic moc zajímavého a asi největší nebezpečí u něj je 7 Meteoritů, což v pozdější fázi věku je skoro nic.
Takže démon s hodnotou 40M je opravdu výrazně více, než jsou aktuální démoni.

Navíc hodnot kolem 10M hráč může dosáhnout aniž by chodil Katakomby, přeléval zlato přes tržiště, či byl podporován alianční pokladnicí. Dosáhnout hodnoty 40M je pro ně skoro nemožné.
Takže zavedením takhle silného démona bude znamenat, že bude po LoI chodit démon neporazitelný velkou částí hráčů. Nejsem si jist za je to dobře.
Pak hodnost RAH značí, že likviduje vesnice, osady a města (což na heavenu je méně otravné, než plenění pokladnice a obyvatel), ale zase u hráčů pro který je to neporazitelný démon může být velmi otravné a může jím tu hru hodně znechutit. (už teď je pro některé problém Osroxas a tento je řádově někde jinde...)

Zde bych možná navrhl zavést novinku u démonů a to takovou, že tento démon může přijít jen k někomu v alianci a nemůže přijít ke klanu mimo alianci.
Tímto odpadne mnoho problému pro hráče, co hře nevěnují tolik času a zůstane to výzva pro zkušené silné hráče (kteří také jako jediní mají šanci jej porazit.
"Démon se stal již natolik mocným, že ho už nezajímají malé potyčky a hledá v boji skutečnou výzvu a proto útočí na nejsilnější aliance, které drtí a dokazuje tak, že mu nic a nikdo není roven..."
33 x Démon Bojový Velemág Temnoty(Velemágova róba moci) – magie ohně 11
Jestli to chápu dobře, tak vyvolají 16-17 Nižších ohnivých spolezenců? To je docela dost, ale asi u takhle silného démona to jde.
(Prokletý chrám ohně pro tuto hodnotu má cca 30 NOS, takže je to představitelné množství)
6 x Démon Generál temnoty(Amulet velitele) – schopnost Démonní výcvik
Posílení o 6-18% na mě působí spěšně v porovnání s ostatními super silnými schopnostmi, ale zase je fakt, nějak moc posilovat tu armádu je dost nebezpečné, aby se to nevymklo kontrole (násobí to sílu ostatních a to více, než lineárně).
33 x Démon Bojový Arcimág Temnoty – magie ohně 6 nebo magie ledu 7 (multimagie 4)
Tohle je problém. Magie ledu VII je schopnost unikátní jednotky a já si nejsem jist jak by to fungovalo v případě, že by to bylo na jednotce s vyšším počtem.
V případě Magie ohně VI to funguje jako Magmatický obr (který má mimochodem hodnotu 250k) a mít 33 Magmatických obrů je něco neskutečně silného a rozhodně by to tu být nemělo!
Příklad toho, co to může vyvolat: Sopka vrhla k nebesům 3,215 x Rozžhavené magma, 151 x Meteorit, 23,024 x Ohnivá koule
(reálně takhle jen tito démoni sami o sobě jsou silní asi jako Obětiště démonů pro 80M armádu...)

Zda navrhuji, aby byl Arcimág jen jeden, nebo aby měl jiné schopnosti.
Pokud bude jen jeden, tak odpadne problém s Magií ledu a Magie ohně bude oproti Velemágům temnoty dost slabá, ale nemyslím, že by to měl být takový problém.
Zlato 16,66M až 40M
Lidi 40k až 100k

Runy sněhu – 50 až 120
Runy života – 40 až 100
Runy ohně – 25 až 60
Runy nebes – 15 až 40
Lidi jsou v pohodě (Auster dává myslím v průměru více), jen možná jsou nelogičtí. Nemám pocit, že by takovýto démon bral zajatce (alespoň tak, jak si ho já představuji) a proto není kde ty lidi vzít.
Zlata je mnoho (démoni dávají do 3M, tažení orla /kde jsou zase zbraně/ dává 15M), ale zase je démon silný, ale taky dává i jiné věci.
Runy sněhu a života dávají slabí démoni a po málo, run ohně se do kasy dostane od démonů hodně (a tak nejsou vázcné a pro démony jsou "běžné"), runy nebes nedává žádný démon. Odměna v podobě velkého počtu run se mi líbí.
Protože démon je vzácný, tak bych nerad aby byl příliš velký rozptyl.
Navrhuji toto: Zlato 20-25M, bez lidí, runy postupně 50-70, 40-60, 100-150, 20-30.
1. Běžné vybavení vyšší kvality/Gladius a jiné) 100%
2. Vybavení do kovárny (Ledová čepel atd.) 80%
3. Vzácnější vybavení "pro každého" (Tvrzené Ocelové pláty a jiné) 60%
4. Vzácné vybavení pro unikátní jednotky (Ohnivá róba a jiné) 35%
5. Využitelné jednou pro klan (Plány na naleziště a jiné) 20%
6. Nejvzácnější (Prapor krvavého šílenství apod.) 5-10%
+ Artefakty z poražených jednotek
Vybavení do kovárny by měly být ingoty a ne Ledová čepel (která je artefakt pro hrdinu).
A tento věk se tržiště chová divně, obvykle Ohnivá róba/bič jsou výrazně méně ceněné, než Tvrzené pláty a podobně, ale asi není důvod proč by se kvůli tomu měnila pravděpodobnost, omlouvám se.
A hlavně NENECHAT PADAT PKS!!! PKS rozbíjí hru. Když se někde objeví tak razantně mění poměr sil. Jsem velmi VELMI důrazně proti tomu, aby mohlo padnout z démona...

Osobně bych to viděl takto:
1. Běžné vybavení vyšší kvality/Gladius a jiné) 0% -> u profesionální armády to nemá co dělat
2. Vybavení do kovárny (několik různých ingotů) 100% -> mají je pro opravy vybavení
3. Vzácnější vybavení "pro každého" (Tvrzené ocelové pláty, Těžká bojová sekera, Kalich ohně) 80% na jedno ze jmenovaných
3,5. Prapory poražených (Vůlkánův prapor, Dharova standarta, ...) 60% na jedno ze jmenovaných
4. Vzácné vybavení pro unikátní jednotky (Ohnivá róba, Kopí hlupáků, Helma ledového válečníka, Dráp draka) 35% na jedno ze jmenovaných
5. Využitelné jednou pro klan (Plány na naleziště a jiné) 20% na jedno ze jmenovaných
6. Nejvzácnější (Obranná palisáda, Hůlka ohně, Plán bojiště, Pírko z anděla, Nebeský krystal, Souleaterův zápisník) 10% na jedno ze jmenovaných
+ Artefakty z poražených jednotek

Uznávám, že v bodě 6 nejsou nějaké supersilné věci, ale jsou to věci, které se nachází málo často...
Démon by neměl chodit tak často.
S tímto absolutně souhlasím a proto by bylo vhodné, aby měl svou vlastní hodnost. (aktuálně četnost démonů během věku je dána jejich hodností a osobně bych řekl, že by měl chodit méně často než třeba Cosmo Pravus, který je oproti němu absolutně nic...)

Navrhoval bych u něj toto:
- vlastní hodnost (například Prime Rah?) s tím, že by chodil méně často, než RAH
- může přijít jen k někomu, kdo je v alianci
- přichází až od 70 měst (Cosmo pravus chodí od 60)
- má o jedna posunuté jak škodí (vesnice u Rah -> osada zde; osada u Rah -> město zde; město u Rah -> 3 města zde)


Shrnutí
Je to zajímavý nápad tento démon a kdyby se realizoval, tak to bude rozhodně zajímavé mít nějakou větší výzvu i ke konci věku.


PS: Tohle je jen to první co mě napadlo, když jsem si to přečetl. Některé věci by možná chtěli více promyslet, či prodiskutovat...
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Daerwok »

Díky za odpověď, tak jak jsi to napsal, to bylo dobře :)

Je pravda, že z pohledu trvání hry nejsou dva roky tak dlouhá doba a ti čtyři démoni jsou něčím zajímaví, ale mě to prostě lákala, nechtěl jsem si to nechat pro sebe :D
Co se složení armády týče, vycházel jsem z rozhovoru Dra' Ghottana a Dr' Ratu řečený posel ohně, kde ji částečně nastínil
Jestli to chápu dobře, tak vyvolají 16-17 Nižších ohnivých spolezenců? To je docela dost, ale asi u takhle silného démona to jde.
(Prokletý chrám ohně pro tuto hodnotu má cca 30 NOS, takže je to představitelné množství)
Ano, takhle jsem to myslel. Jednak je to posila navíc pro démona (nezapočítaná do hodnoty armády) a jednak možnost dostat se k cennému artefaktu
Posílení o 6-18% na mě působí spěšně v porovnání s ostatními super silnými schopnostmi, ale zase je fakt, nějak moc posilovat tu armádu je dost nebezpečné, aby se to nevymklo kontrole (násobí to sílu ostatních a to více, než lineárně).
Bohužel nemáme možnost posoudit, jak velký vliv to bude mít na armádu, dokud není jednotka napsaná v simulátoru. A Po naprogramování by se jí dala upravit vlastnost (třeba posílit) nebo zvednout počet generálů. Ostatně, je to jejich zdaleka nejvýznamnější vlastnost, tolik poškození by v porovnání s ostatními nedělali
33 x Démon Bojový Arcimág Temnoty – magie ohně 6 nebo magie ledu 7 (multimagie 4)
Opět jsem se inspiroval zmíněným rozhovorem, kde těch elementálních kouzelníků bylo víc. Možná by to šlo zařídit novou magií ledu s podobnými vlastnostmi. Ale je pravda, že důsledky těch 33 sopek jsem nedomyslel...
Zda navrhuji, aby byl Arcimág jen jeden, nebo aby měl jiné schopnosti.
Buď by to šlo zařídit takhle, nebo jejich počet omezit na symbolických 6
Zde bych možná navrhl zavést novinku u démonů a to takovou, že tento démon může přijít jen k někomu v alianci a nemůže přijít ke klanu mimo alianci.
To mi přijde jako dobrý nápad a kdyby to bylo možné, tak by měli vyšší prioritu klany s vyšší hodnotou armády.
Zlato 16,66M až 40M
Lidi 40k až 100k

Runy sněhu – 50 až 120
Runy života – 40 až 100
Runy ohně – 25 až 60
Runy nebes – 15 až 40
Přítomnost lidí má dva důvody: zaprvé jsem chtěl dát všechny druhy odměn, které existují, snad s výjimkou střípků naděje a za druhé... kdo mluví o zajatcích? Něčím se přece ti démoni musí živit... :)
Množství zlata a run byl takový nástřel, ale takový Rah' Cosmo Pravus, který se podle mého soudu dá celkem snadno porazit, taky dává i několik mega. Pravda, jiné věci z něj příliš nepadají.
Jinak s úpravou množství zlata a run podle tvého návrhu problém nemám :)
Vybavení do kovárny by měly být ingoty a ne Ledová čepel (která je artefakt pro hrdinu).
A tento věk se tržiště chová divně, obvykle Ohnivá róba/bič jsou výrazně méně ceněné, než Tvrzené pláty a podobně, ale asi není důvod proč by se kvůli tomu měnila pravděpodobnost, omlouvám se.
A hlavně NENECHAT PADAT PKS!!! PKS rozbíjí hru. Když se někde objeví tak razantně mění poměr sil. Jsem velmi VELMI důrazně proti tomu, aby mohlo padnout z démona...

Osobně bych to viděl takto:
1. Běžné vybavení vyšší kvality/Gladius a jiné) 0% -> u profesionální armády to nemá co dělat
2. Vybavení do kovárny (několik různých ingotů) 100% -> mají je pro opravy vybavení
3. Vzácnější vybavení "pro každého" (Tvrzené ocelové pláty, Těžká bojová sekera, Kalich ohně) 80% na jedno ze jmenovaných
3,5. Prapory poražených (Vůlkánův prapor, Dharova standarta, ...) 60% na jedno ze jmenovaných
4. Vzácné vybavení pro unikátní jednotky (Ohnivá róba, Kopí hlupáků, Helma ledového válečníka, Dráp draka) 35% na jedno ze jmenovaných
5. Využitelné jednou pro klan (Plány na naleziště a jiné) 20% na jedno ze jmenovaných
6. Nejvzácnější (Obranná palisáda, Hůlka ohně, Plán bojiště, Pírko z anděla, Nebeský krystal, Souleaterův zápisník) 10% na jedno ze jmenovaných
+ Artefakty z poražených jednotek
Uznávám, že v bodě 6 nejsou nějaké supersilné věci, ale jsou to věci, které se nachází málo často...
Tady se asi nejvíc projevila skutečnost že Loi nehraju do takové hloubky jako ti nejskalnější fandové, ač se za dobrého fandu považuji také :D
U všech typů artefaktů by to mělo být na jednu z jmenovaných, ačkoliv jsem to explicitně nenapsal.
Tvé řazení artefaktů mi přišlo v pohodě. Na PKS nijak netrvám, ačkoliv to měl být jen jeden z mnoha v kategorii 6, které měla padat s pravděpodobností 5-10%, takže se jich ani tak nemělo dostat mezi lidi mnoho. Jestli by to byl problém pro víc lidí, tak se ale nezařadí vůbec.
Démon by neměl chodit tak často.
S tímto absolutně souhlasím a proto by bylo vhodné, aby měl svou vlastní hodnost. (aktuálně četnost démonů během věku je dána jejich hodností a osobně bych řekl, že by měl chodit méně často než třeba Cosmo Pravus, který je oproti němu absolutně nic...)

Navrhoval bych u něj toto:
- vlastní hodnost (například Prime Rah?) s tím, že by chodil méně často, než RAH
- může přijít jen k někomu, kdo je v alianci
- přichází až od 70 měst (Cosmo pravus chodí od 60)
- má o jedna posunuté jak škodí (vesnice u Rah -> osada zde; osada u Rah -> město zde; město u Rah -> 3 města zde)
Tyto návrhy zní logicky, ale u vlastní hodnosti bych váhal, protože nemá oporu v legendách, to by se nicméně dalo domyslet. A 3 města mi přijde jako příliš moc. Podle mých soukromých poznatků démoni kasty Rah' zničí průměrně dvě osady a čtyři vesnice za dobu obléhání. Když se k tomu náhodou přihodí město (v tomhle případě 3), je výsledek 5 měst a to je hodně. Jasně, není to démon pro slabochy, tak bych navrhoval zvýšit šance na zboření osad a měst tak, aby za dobu obléhání zničil 1-2 města a tak 4-5 osad.
Že by přicházel jen ke klanům v alianci a až od 70 měst... jo, to by bylo vhodné.
Shrnutí
Je to zajímavý nápad tento démon a kdyby se realizoval, tak to bude rozhodně zajímavé mít nějakou větší výzvu i ke konci věku.
Díky za shrnutí i postřehy, budu jen rád, když se to dotáhne do konce. Už abych na něj začal vymýšlet, čím ho porazit... :D
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Hron »

Mám v plánu se k tomu vyjádřit důkladněji, ale teď nemám čas a tak napíši jen o PKS, což je místo, kde jsme se asi nejvíce rozcházíme.

PKS obecně dělá to, že ze slabé jednotky dělá jednotku, která zabíjí vše na ránu. Tzn.: Je neskutečnou posilou armády, která se vymyká všemu ostatnímu.

Pokud by PKS bylo ve věku hodně, vše ostatní by ztratilo význam.
Pokud by PKS bylo ve věku málo, tak by tvořilo velkou propast mezi těmi šťastlivci, co ho našli a ostatními.
Takže z tohohle pohledu je PKS špatný artefakt, který by ve hře neměl být -> narušuje ji.

Ovšem tak, jak je to nyní nastavené to dle mě funguje (až na Obchodníka). Aktuálně potkávám v průměru 1 PKS za 6 věků (tedy cca rok), takže je to opravdu jen zajímavost, která většinu věků nenaruší a ten jeden, kdy se objeví trochu rozhodí, ale zase tím ten věk trochu okoření. (a pro mě stále zůstává sen, že mi někdy padne a zkusím si hru s ním)
Když se PKS objevil posledně to tak u mě vyvolalo nutkání se pokusit ten klan překonat i bez PKS (a to bylo PKS na Crinisce, tedy na střeleckém multiútoku). Ale mělo to i negativa například v tom, že kamarád se kterým jsem byl v alianci na to zareagoval obráceně a pro ten věk skončil.

Takže jak jsem psal, PKS by dle mě mělo zůstat jen v legendách a nemělo by padat z démona.

PS: To, že se k němu dá dostat přes obchodníka (nebo alespoň ještě před rokem dalo), je dle mě taky chyba. Naštěstí ji málo kdo využívá a cena v miliardách zlata (záleží na štěstí) je také vysoká, ale kdyby někdo chtěl, tak je mít může (viz hráč Wurm, které měl před rokem na svém Dralgarovi 6 PKS -> nepočítám do průměru potkávání PKS).
Já bych chtěl aby bylo PKS omezenější a možnost ho získat přes obchodníka aby zmizela a ne aby bylo PKS dostupnější například tím, že by začalo padat z démona (i když s nízkou šancí).
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Daerwok »

Ano, PKS je příšerně silný, o tom nelze pochybovat. Je pravda, že mi nikdy nedošlo, jak moc tu hru ovlivňuje, sám jsem ho měl asi jen jednou nebo dvakrát. Pamatuji si co dokázal udělat s mými "jen" 70000 ozbrojenými vesničany.
V tom případě se do odměn nezařadí. Jak už jsem psal, netrvám na něm.
User avatar
Hron
Posts: 1130
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Hron »

kdo mluví o zajatcích? Něčím se přece ti démoni musí živit...
To je dobrý postřeh! Námitku stahuji.
Buď by to šlo zařídit takhle, nebo jejich počet omezit na symbolických 6.
S těmi 6 je stále otázka, jak bude fungovat Magie Ledu (je určitá šance, že by to fungovalo tak, že by to snížilo iniciativu o 120%...). Pro Sopky je to už rozumný počet.
A 3 města mi přijde jako příliš moc. Podle mých soukromých poznatků démoni kasty Rah' zničí průměrně dvě osady a čtyři vesnice za dobu obléhání. Když se k tomu náhodou přihodí město (v tomhle případě 3), je výsledek 5 měst a to je hodně. Jasně, není to démon pro slabochy, tak bych navrhoval zvýšit šance na zboření osad a měst tak, aby za dobu obléhání zničil 1-2 města a tak 4-5 osad.
Přeci jen je několikanásobně silnější než ostatní RAH, ale ode mě to byl taky jen nástřel a klidně to může být jak říkáš, i to mi zní rozumně.
u vlastní hodnosti bych váhal, protože nemá oporu v legendách, to by se nicméně dalo domyslet.
To máš pravdu, to je problém nové hodnosti. Ale zase já nevím, jak přesně je skript napsaný, ale zatím tento věk přišlo 273 Ghor Pravusů a 161 Cosmíků a vím, že každá hodnost má vlastní šanci na přijití a pak se nějak (myslím, že náhodně) určuje, kdo z tou hodností přijde. U takhle silného démona bych touhle dobou viděl přijetí max 50x, spíše tak 10-20 (nad tím by se chtělo ještě zamyslet) a pokud není nějaké vnitřní dělení v kastě na to, jak který chodí, tak si si myslím, že ta hodnost bude potřeba. Pokud ale je nějaké vnitřní rozdělení v hodnosti a šlo by tam nastavit, že by tento démon chodil méně často jak Cosmík, či Ghor Pravus, pak jsem rozhodně pro zachování toho, jak jsi to napsal (právě kvůli legendám).


Jinak ve zbytku (pokud jsem něco nepřehlédl) se shodujeme, takže super! :)
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Rah' Kalev pravus

Post by Daerwok »

Takže aktuálně nás asi nejvíc trápí otázka fungování magie ledu a četnost příchodu démona. Teď bude dobré, když se k tomu vyjádří Drago nebo Nezmar, ať víme, na čem jsme. :)
Jinak díky za postřehy, vážím si toho. :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Rah' Kalev pravus

Post by nezmar »

super napad, ale skor nez bude on chodit sa niekam usadi (na zaciatok) a bude mozne na neho zautocit (pleneni -> staticke) - pokial bude 10x silnejsi ako existujuci demoni.

Je mytologicky dane, ze najvyssia kasta je RAH, aj ked aj tam mozu byt roziely v hodnotach armad (nova hodnost ale nie).
Preto som aj zaradil (v minulosti) prave tychto novych demonov, pretoze ich "sef" ide mimo tieto kasty a teda moze mat lubovolnu armadu :)

ja som vdacny za kazdy napad a ked raz budem mat cas tak sa pokusim implementovat co najviac (teraz som si nasiel chvilku na bugi - aspon par z nich)
Post Reply