Moje chrámy měli sice vysokou hodnotu, ale měli nízkou sílu. To co jsi nevrhl ty má nižší hodnotu, ale větší sílu. Takže moc nevím jak moc sis pomohl.
Enti a druidi totiž mají vysokou hodnotu, ale jinak jsou slabí -> tvoří jen štít, ale pokud tam není za ním něco, co by dalo velké dmg, tak je k ničemu. Ale ty jsi je nahradil jednotkami jako jsou hraničáři, či prastaří obři, což jsou jednotky, které něco dělají...
A pak, proč chceš zachovat kontinuitu, která je z logického hlediska špatná? Ano, chrámy životy vždy byli nejslabší, ale proč je neposílit tak, aby zapadli na své logické místo, tedy mezi Led a Oheň. Přijde mi totiž logické, aby jejich síla byla dle toho, kdy se poprvé objeví. Nejslabší by byl Led, který je od 50k, pak Život, který je od 100k, pak Oheň který je od 150k, pak Aether, který je od 500k a nakonec Země, která je od 1M. Tohle mi přijde jako logická posloupnost nastavenou hrou, která by byla správná, kdyby platila pořád pořád...
A k tomu, jaké jednotky jsi tak přidal ty. Na to se tě zeptám, jakou máš představu o vyšších stupních Chrámu země?
Jde mi o to, že jak chrámy Života, tak Země mají druidy a enty, ale liší se v tom, že Zem má wurmy a elfy a Život má obry. Proto bych rád tohle zachoval a snažil se co nejvíce prohlubovat rozdíly mezi chrámy, aby se co nejvíce lišili.
Takže chrám Země by měl podle mě být o wurmech, elfech, mázích země a kamenných jednotkách. A chrám Života by měl být o druidech, obrech a lesních zvířatech.
Takže v chrámu Života by měli být enti, druidi, pavouci, bizoni, jednorožci (a možná trolové). A neměli by být wurmové a elfové.
(pavouci sice mají vlastní event, ale ten je na nic a odměna je taky na nic, takže ho beru spíše jako "easter egg" -> dá ti vajíčko... )