Itemy
Itemy
Co takhle přeměnit některé k ničemu itemy popr udelat nové a vytvorit novy typ predmetu - takove vice ekmonomicke a "buffovaci". Prevazne jsem si rikal ze by to bylo pro unikatni jednotky ale neco by se asi teoreticky mohlo dat i na normalni. Veci jako snizi zold jednotky/jednotek o X, zvedne prijem z obyvatelstva o X(treba i zakomponovat vehlas do toho), poskytne +X stat vsem/nejzivotnejsi jednotce a podobne veci. Pak treba +X% sance na nalezeni itemu z pleneni. Zvyseni rekruitu z X budovy o Y a podobne
Re: Itemy
1) Tohle by mělo být v "Hlavní diskuze" a ne v pokecu, protože cílem tohohle je návrh na změnu hry a ne jen popovídání si.
2) Tak jak jsi to nadnesl se mi to zrovna nezamlouvá (bojím se dopadu na balanc hry), ale třeba když budou konkrétní návrhy, tak názor změním.
PS: Návrhy stylem: "Co udělat tohle a tohle? Ale čísla netuším, tak to nechám na ostatních." Se mi nelíbí, protože ty konkrétní hodnoty hrají velký význam a často určují, zda má vůbec daný nápad smysl. A právě způsob návrhů stylem, že člověk vysype vše co ho napadne bez nějakého promyšlení a pak nechá na jiných aby hodiny testovali, zda je to proveditelný a má to smysl, je prostě špatný způsob u hry, kterou vyvíjí jeden člověk (Nezmar) ve svém volném čase...
PPS: A jestli jde jen o brainstorming, kde stačí jen reakce "na základě pocitu se mi to nelíbí", pak se omlouvám za "PS" a že jsem těm návrhům přikládal větší význam než měli.
2) Tak jak jsi to nadnesl se mi to zrovna nezamlouvá (bojím se dopadu na balanc hry), ale třeba když budou konkrétní návrhy, tak názor změním.
PS: Návrhy stylem: "Co udělat tohle a tohle? Ale čísla netuším, tak to nechám na ostatních." Se mi nelíbí, protože ty konkrétní hodnoty hrají velký význam a často určují, zda má vůbec daný nápad smysl. A právě způsob návrhů stylem, že člověk vysype vše co ho napadne bez nějakého promyšlení a pak nechá na jiných aby hodiny testovali, zda je to proveditelný a má to smysl, je prostě špatný způsob u hry, kterou vyvíjí jeden člověk (Nezmar) ve svém volném čase...
PPS: A jestli jde jen o brainstorming, kde stačí jen reakce "na základě pocitu se mi to nelíbí", pak se omlouvám za "PS" a že jsem těm návrhům přikládal větší význam než měli.
Re: Itemy
chápem Hrona, pretože to väčšinou hodíme (aj JA) na neho aby sa piplal s tými číslami.
Na druhú stranu som za každý nápad aby sa sem hodil. Niekedy pri čítaní týchto nápadov dostanem úplne iný, ktorý mám potrebu hneď aj zrealizovať. Prípadne sa nájdu ľudia, ktorí to dokážu rozviesť a dotiahnuť do konca.
K téme: Predmety takého typu skôr nie ako áno. Ja osobne som skôr zato aby sa takéto veci bolo možné získať u velitela klanu (ala HoMaM pri hrdinoch) skrz talenty
Predmety ale potrebujú zmenu:
1. úprava existujúcich
a - mierne zmeny aby boli zaujímavejšie/viac použiteľné
b - smerom cez kováreň (zmena na iné, lepšie/použiteľnejšie)
2. zmena spôsobu akým sa nosia predmety (viac kustomizácia, kde každá jednotka môže mať viac ako jeden predmet. PRičom by bolo určené/pre každú aký typ predmetu môžu mať (napr. hlavná zbraň + brnenie). Umožnilo by to nahádzať viac predmetov na unikátne jednotky (tie by mohli mať možnosť nosiť možno 7 predmetov)
Na druhú stranu som za každý nápad aby sa sem hodil. Niekedy pri čítaní týchto nápadov dostanem úplne iný, ktorý mám potrebu hneď aj zrealizovať. Prípadne sa nájdu ľudia, ktorí to dokážu rozviesť a dotiahnuť do konca.
K téme: Predmety takého typu skôr nie ako áno. Ja osobne som skôr zato aby sa takéto veci bolo možné získať u velitela klanu (ala HoMaM pri hrdinoch) skrz talenty
Predmety ale potrebujú zmenu:
1. úprava existujúcich
a - mierne zmeny aby boli zaujímavejšie/viac použiteľné
b - smerom cez kováreň (zmena na iné, lepšie/použiteľnejšie)
2. zmena spôsobu akým sa nosia predmety (viac kustomizácia, kde každá jednotka môže mať viac ako jeden predmet. PRičom by bolo určené/pre každú aký typ predmetu môžu mať (napr. hlavná zbraň + brnenie). Umožnilo by to nahádzať viac predmetov na unikátne jednotky (tie by mohli mať možnosť nosiť možno 7 predmetov)