Nad niecim podobnym som rozmyslal, ze by sa zaviedlo uz po cas hry. Mozno dokonca viac krat. ALE stale som rozmyslal ako to spravit bez toho aby hrac neprisiel o prilis vela armady (uplne sa rozbil).Hron wrote:Spíše bych uvítal, kdyby vzniklo třeba něco, že nový Imperátor vyhlásil turnaj.
- každý klan by měl možnost se do něj přihlásit
- každý klan by mohl dát "útok v turnaji" a to by mu hodilo náhodný klan někoho jiného v turnaji (náhodný proto, aby se to lišilo od boje o IP, kde se můžeš připravit na svůj cíl a ten kdo bránit je tak velmi znevýhodněn)
- po třeba "10 dnech*rychlost světa" by byl konec turnaje a klan s největší armádou by se stal Šampionem světa LoI a stejně jako Imperátor by byl zapsaný do tabulky
A i Imperátor by se mohl přihlásit do turnaje (pokud by chtěl) a pokud by vyhrál on, tak by v síni hrdinou byl ještě zvýrazněn, jako "hrdina věků", či něco podobného, že on je ten top.
V mojich myslienkach/predstavach to skor bolo iba otestovanie sa voci ostatnym hracom s tym, ze by sa neprislo o armady (boj iba "tienovymi" armadami) ale iba o vstupny poplatok - poplatok za zucastnenie v turnaji a vitaz by dostal polovicu z tychto poplatkov - cize by tam bola aj urcita motivacia sa ho zucastnit.
Hrac by zvolil na zaciatku ake jednotky chce poslat a v akych poctoch (podobne ako utok na event). Tato army by uz bola nemenna pocas celeho turnaja.
Superov by volil system automaticky (podobne ako v ostatnych turnajoch - rozdelenie do 4. kosov podla sily a nasledny random do dvojich). Kazdy by mohol zautocit 2 krat na supera. Na utok by v kazdom kole bol iba urcity cas, ak by hrac nezautocil tak ma smolu. Ak nezautocia obaja tak vypadnu obaja. Na zaklade vyhier (pripadne percent znizenych armad pri rovnosti) by sa urcil vitaz