Křižáci mají titul dobyvatel, čili mají schopnost dobývat vesnice, osady a dokonce i města, které neobléhá. Taky se mi zdálo, že mají větší šanci přijít, než ostatní démoni, takže chodí velmi často a způsob na odvrácení není snad žádný.
Etherovi šamani jsou opravdu slabí (nebo aspoň si to taky myslím) a co se týče hvězdy, tak ta není slabá a proti ohnivému štítu existují předměty, které hvězdy ochrání, obdobně jako u Dhara.
Ladenie bohov - Dhar
Re: Ladenie bohov - Dhar
Na athaa prosim zalozte samostatny topik nech sa mi to nemiesa dakujem
Ps: kazdemu navrhu sa venujem a budem sa venovat aj kamenozrutom
Co sa tyka krakena - je to asi najsilnejsia jednotka v hre a myslim, ze cena je primerana inak by ho nikdo nerobil
Ps: kazdemu navrhu sa venujem a budem sa venovat aj kamenozrutom
Co sa tyka krakena - je to asi najsilnejsia jednotka v hre a myslim, ze cena je primerana inak by ho nikdo nerobil
Re: Ladenie bohov - Dhar
Suhlasim ... cena je adekvatna ...nezmar wrote:...Co sa tyka krakena - je to asi najsilnejsia jednotka v hre a myslim, ze cena je primerana inak by ho nikdo nerobil
S dharom si proste katakomby zadarmo nedas bez vesnicanov ti tie dusicky narobia krasnu paseku ....
Re: Ladenie bohov - Dhar
Nevíš kolik přesně vesničanu potřebuju ?
Re: Ladenie bohov - Dhar
Ja viem ze sa to tu uz niekde objavilo ale na jakom zaklade sa dava ten bonus na rekrut bahna? akoze po 6700 tahoch mam rekrut 58. Totalne netusim jak to pridava bonus.. mestami to nieje, lebo sa mi to zmenilo z 27 na 28 a do dostavania mesta som mal este 7 tahov ...
a halvne je to strasna otrava clovek potrebuje iba 172 tahov na 10k jednotiek .... mam momentalne 1,6M bahna na mucusa napr potrebujem 2.5M a to mame do konca veku 20 dni ....
a halvne je to strasna otrava clovek potrebuje iba 172 tahov na 10k jednotiek .... mam momentalne 1,6M bahna na mucusa napr potrebujem 2.5M a to mame do konca veku 20 dni ....
Re: Ladenie bohov - Dhar
http://landofice.com/wiki/index.php?title=Dhar tu máš rekrut bahna.
Na mucuse ti stačí i 180k bahna a když o ně nepřicházíš kvůli blbosti, tak je to možné dávat 20-30 dnů před koncem. Samozřejmě první dobytí jsou poměrně nákladné a je celkem problém tak dlouho hrát bez zbytečných ztrát na bahnu. Jinak mírně zvednout rekrut by to chtělo, ale ne zas o moc.
Na mucuse ti stačí i 180k bahna a když o ně nepřicházíš kvůli blbosti, tak je to možné dávat 20-30 dnů před koncem. Samozřejmě první dobytí jsou poměrně nákladné a je celkem problém tak dlouho hrát bez zbytečných ztrát na bahnu. Jinak mírně zvednout rekrut by to chtělo, ale ne zas o moc.
Re: Ladenie bohov - Dhar
Tak co nezmárku pracuješ na vylepšení Dhara ?
Re: Ladenie bohov - Dhar
momentalne robim jazykovu mutiaciu jedneho webu. Cize zakazka vola
co sa tyka update tak v prvom rade dokoncim "denonie" eventy a mozno pridam novych demonov + 8. pevnost. Nech aj HELL ma poriadne vylepsenie
potom sa znova vratim k bohom. Pozriem pripojenky, doladim stavajucich (ghoro, dralgar) a uvidime co sa bude moct pridat
co sa tyka update tak v prvom rade dokoncim "denonie" eventy a mozno pridam novych demonov + 8. pevnost. Nech aj HELL ma poriadne vylepsenie
potom sa znova vratim k bohom. Pozriem pripojenky, doladim stavajucich (ghoro, dralgar) a uvidime co sa bude moct pridat
Re: Ladenie bohov - Dhar
Dobrá já zatím hold budu dál klikat a čekat jako poslušné dítě.
Re: Ladenie bohov - Dhar
s těma kamenožroutama je pravda že by je to chtělo vylepšít... ale nemuselo by se jednat např o obří žrouti a etc... ale co takhle za 100run života změnit kamenolom na hloubkový kamenolom... a z kamenožroutů udělat vrhače kamene? nechat hodnotu... a přidat třeba utok v 1. a 2. kole jako katapult... s tím že když se nepřítel dostane blízko 3. kolo tak se prostě rozběhnou a prolítnou skrz nepřátelské linie, kde začnou mlátit kolem sebe.... a jiank by to fakt hodně moc chtělo zvednout rekrut bahna.. ne o moc.. třeba o 1-2*počet měst ale prostě to zvednout... a s tím obřím chrámem... co třeba pak přidělat další bonus krakenovi že za třeba 20run věčnosti by se kraken naučil nějakou schopnost.. s tím že by se náhodně vybíralo třeba mezi 6-ti
1. lavina (jednotka vyvolá silnou lavinu kamení která zabije x-xx% nepřátelské armády) čím větší poměr jednotek v armádě tím větší ztráty s tím že by to zabíjelo z každýho statu něco... ale např flm lord kterej je tam jenom 1x tak tomu by se prostě nic nestalo)
2. popraskaná zem (všem nepřátelským jednotkám se sniží iniciativa o 5)
3. obří prašná bouře (25% že ve 3tím kole kdy jednotky vletí do sebe tak kvůli prachu nepoznají kdo je kdo a zautočí na sebe navzájem nefunguje proti neživým a nemrtvým jednotkám
4. drtivý nápor (jednotka ma o xx% zvednutý útok proti jednotkám menším než aa) např. dá větší poškození vesničanům které prostě rozháže všude kolem, než třeba vurmovi kterej má taky slabejch 150m...
5. projevení síly (kraken začne řvát, při zaslechnutí tohoto řevu přepadne lidi primitivní strach kdy mají pocit že stojí proti samotnému bohu kamene. x-xx% jednotek uteče z bojiště, nefunguje na jednotky 5. úrovně a na nemrtvé a neživé kteří nic necítí., po skončení bitvy tyto jednotky čekají v armádě... takže i při naprosté porážce zůstanou nějaké jednotky.
a pak třeba za dalších 20run věčnosti se dá ta schopnost restartovat.. např když s ní nejsi spokojenej... nebo jdete do války s něčím kde by vám ta schopnost byla k ničemu.. např u dreada...
1. lavina (jednotka vyvolá silnou lavinu kamení která zabije x-xx% nepřátelské armády) čím větší poměr jednotek v armádě tím větší ztráty s tím že by to zabíjelo z každýho statu něco... ale např flm lord kterej je tam jenom 1x tak tomu by se prostě nic nestalo)
2. popraskaná zem (všem nepřátelským jednotkám se sniží iniciativa o 5)
3. obří prašná bouře (25% že ve 3tím kole kdy jednotky vletí do sebe tak kvůli prachu nepoznají kdo je kdo a zautočí na sebe navzájem nefunguje proti neživým a nemrtvým jednotkám
4. drtivý nápor (jednotka ma o xx% zvednutý útok proti jednotkám menším než aa) např. dá větší poškození vesničanům které prostě rozháže všude kolem, než třeba vurmovi kterej má taky slabejch 150m...
5. projevení síly (kraken začne řvát, při zaslechnutí tohoto řevu přepadne lidi primitivní strach kdy mají pocit že stojí proti samotnému bohu kamene. x-xx% jednotek uteče z bojiště, nefunguje na jednotky 5. úrovně a na nemrtvé a neživé kteří nic necítí., po skončení bitvy tyto jednotky čekají v armádě... takže i při naprosté porážce zůstanou nějaké jednotky.
a pak třeba za dalších 20run věčnosti se dá ta schopnost restartovat.. např když s ní nejsi spokojenej... nebo jdete do války s něčím kde by vám ta schopnost byla k ničemu.. např u dreada...