Page 2 of 6

Re: kovarna

Posted: Fri 25. Jul 2014 9:36:18
by VPx
Pridal som jedenasty :P

Re: kovarna

Posted: Fri 25. Jul 2014 17:47:03
by Vocas
Už jich tu má 12 tak jsem na něj zvědavý. :D

Re: kovarna

Posted: Mon 28. Jul 2014 21:27:33
by nezmar
okej, takže v najbližsom update (už mam len posledný týždeň dovolenku) nahodím 2x väčšiu šancu na získanie plánov ako doteraz. To aby ste nepovedali, že niesom ústretový :D

Re: kovarna

Posted: Mon 28. Jul 2014 22:40:59
by linux
tak ještě zdesetinásob počet vyrobených jednotek a kovárna bude mít smysl :D

Re: kovarna

Posted: Tue 29. Jul 2014 21:24:52
by nezmar
aj nato mam dat anketu? :lol:

Re: kovarna

Posted: Wed 30. Jul 2014 9:49:14
by Ripperman
nezmar wrote:aj nato mam dat anketu? :lol:
Ne, to je třeba rovnou nahrát s tím updatem :P

Re: kovarna

Posted: Wed 30. Jul 2014 10:09:54
by VPx
jj Nezmarku je to tak :P

Re: kovarna

Posted: Wed 30. Jul 2014 20:30:10
by John-ka
Nešla by přidat do kovárny funkce, že předmět co už mám ve skladě by se jen obšlehnul podle originálu? Čili když si někde seženu ocelové platy, tak bych je nemusel zkoumat za horentní sumy ale podstatně levněji, protože už víme jak to má vypadat. (případně za cenu že původní artefakt bude zničený).

Re: kovarna

Posted: Fri 01. Aug 2014 20:56:06
by nezmar
To s tym nicenim artefaktov nie je az taky zly napad, nad tym porozmyslam

Ps: to ze nieco mas este neznamena, ze vies ako to vyrobit a zvlast pri vyrobe ocele (dal si dost zly priklad)

Re: kovarna

Posted: Fri 01. Aug 2014 21:46:44
by John-ka
Tak reverzní inženýrství fungovalo za dob SSSR hezky. Ocel máš, jde o to , jak maj vypadat ty pláty.