aktuální staty jednotek budu vždy dávat i do prvního příspěvku, aby to tu nezapadlo a upravovat je podle dohody..
Arcimág iluze
dmg 150 (100 mi přijde prostě málo a těch 300 by bylo moc, tak navrhuji toto zvýšení), útok 10, obrana 8,
inic 40 (to by mělo stačit aby hrál první), životy
10, druh útoku 4, hodnota 25k
- ty životy že už je tou magií sám, tak pohlcen, že se začíná rozplývat a aby sedělo, že zemře jako poslední
Schopnosti: Slayer
nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
znejistění protivníka - jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1%
(zaokrouhledno nahoru)
Ještě bych mu přidal buď létání, pokud se do budoucna zavede, jak nezmar psal
A udělal bych z něj Legendární jednotku, s tím že by mohl mít nějaký artefakt, jako má královna medůz, který by mohl padnout a předělat v kovárně na slabší verzi, ale nemusí to tak být, artefakty zatím řešit nechci..
Magie: Vyvolání iluzí 2 - jednotka vyvolá iluzionární bojovníky, počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 15,
životy 15,
druh útoku 4, hodnota 12,5k
- aby z něj nemohla reálně vzniknout ˇštítovací jednotka" jak jsi se bál Hrone.. Ikdyž po tom tvém návrhu v jiném tématu myslím, že by žádnou díru do světa neudělal ani s větším počtem životů

Schopnosti: slayer
Magie:
multimagie iluze - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
Iluzionární jednotky
Jak jsem psal o tom vyhnutí tak jsem navrhoval 3 možnosti, buď klasické pevné % - 50% (nebo jiná %)
nebo podle typu útoku jednotek, nebo podle kol.. o tom jsme nemluvili, takže co z toho by by bylo nejleší?
Všechny jednotky jsou neživé
Všechny jednotky jsou imuní vůči ohnivému štítu a vůči toxicitě
1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy
2,6k, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
- životy zvýšeny o 100 kvůli učni a počtu vos, jak jsem se zmiňoval..
2. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1,
útok 2, obrana 1, životy 1, iniciativa 5, druh útoku 4, hodnota 5
3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 8, iniciativa 11, druh útoku 2, hodnota 75
Schopnosti: multiútok 2
4. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 10, iniciativa 10, druh útoku 1, hodnota 100
Schopnosti: steč 100
Arcimág vyvolá: Magie iluze 2
1. 10 x zeď
2. 2500 x vosa
3. 1000 x střelec
4. 2000 x válečník
Učeň magie iluze: Magie multimagie iluze 1
1. 1 x zeď - V Plenění
2. 250 x vosa
3. 100 x střelec
4. 200 x válečník
U učně bych se držel těch 10% počtu oproti arcimágovi jestli je to ok?
Při současném nastavení celková hodnota 425k - katakomby a dílna mají 300k resp 305k a jeskyně 385k
Nechtěl jsem to počítat podle toho vzorečku, tak jsem se podíval na hodnotu armády v katakombách, jeskyni a velkodílně při počtu dobytí 0.. spolek se teď změnil tak ten nevím jakou má hodnotu, tady bych dal vyšší hodnotu, než mají ostatní plenění tohoto typu, protože se ty jednotky budou vyhýbat, takže si zaslouží vyšší hodnotu a tím vyšší odměnu expů příadně předzvěsti..
Nejdřív chci dořešit ty staty jednotek, než začnu přemýšlet nad těmi artefakty
