Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Jj, chtěl jsem něco jiného nevého, tohle už tu v nějaké podobě je..

Ok, když to nezmar schválí kdo ví, třeba se ti to nakonec bude líbit..
Myslím, že to bude fajn i k rozproudění komunikace mezi hráči a troše zábavy, kdy si hráči na chatu budou psát o co přišli :D

Když mi naíšete kolik expů a předzvěsti je za 1k hodnoty poražené armády, tak to znovu sepíši komplet i s hodnotami a můžeme dál ladit :)

jen ještě ten učeň, špatně jsi mě pochopil.. v Případě útoku na plenění by vyvolával zeď..
Jako tebou ovládaná jednotka, by vyvolával co by sis vybral, co by se ti aktuálně hodilo :)
ale samozřejmě až to budu sepisovat, tak doladíme počty toho co by zvládnul vyvoalt, teď to zatím nemá smysl řešit :)
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Jestli se nepletu, tak věhlas i předzvěst se dá nastavit u každé věci samostatně.

Ale jinak u předzvěsti je to obvykle 1 předzvěst za 60 hodnoty a u Ostrova bych nechal předzvěst a věhlas tam nedával (až na ÚS je všude jinde v plenění předzvěst, tak bych to neměnil).

U expů se týče, tak mám pocit, že se nahrála jeden Nezmarův pokus, protože to vypadá tak, že expy jsou nyní:
celkové zranění udělené velitelem + (celková hodnota nepřátelské army / 10000) - pokud je obranná armáda menší než tvoje
celkové zranění udělené velitelem + (celková hodnota nepřátelské army / 333) - pokud je obranná armáda větší než tvoje
(myslím, že ještě včera to bylo trochu jinak, například, že se počítalo jen 10% ze zranění, ale jak je to s hodnotou nevím - ale možná se pletu...)

PS: Teď mi došlo, že Arcimág může zabíjet velitele -> velitel tam musí chodit bez artefaktů -> jsem zvědavý kolik lidí bude nadávat, že na to zapomněli... :D
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Iluzionární ostrov

Post by nezmar »

celkové zranění udělené velitelem + rozdiel_v_hodnotach_armad*koef

pričom koef je
  • 0.3% ak je obranca silnejší
  • 0.1% ak je obranca slabší
  • 0.01% ak je obranca extrémne slabší
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

uff, no čekal jsem to nějak přívětivější :D tak se spíš zkusím kouknout na hodnoty ostatních plenění tohoto typu a poskládat hodnoty podle toho :D
tedy o trochu silnější to vidím, no zítra zkusím něco vyplodit..
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

aktuální staty jednotek budu vždy dávat i do prvního příspěvku, aby to tu nezapadlo a upravovat je podle dohody..

Arcimág iluze
dmg 150 (100 mi přijde prostě málo a těch 300 by bylo moc, tak navrhuji toto zvýšení), útok 10, obrana 8, inic 40 (to by mělo stačit aby hrál první), životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
- ty životy že už je tou magií sám, tak pohlcen, že se začíná rozplývat a aby sedělo, že zemře jako poslední
Schopnosti: Slayer
nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
znejistění protivníka - jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1% (zaokrouhledno nahoru)
Ještě bych mu přidal buď létání, pokud se do budoucna zavede, jak nezmar psal
A udělal bych z něj Legendární jednotku, s tím že by mohl mít nějaký artefakt, jako má královna medůz, který by mohl padnout a předělat v kovárně na slabší verzi, ale nemusí to tak být, artefakty zatím řešit nechci..

Magie: Vyvolání iluzí 2 - jednotka vyvolá iluzionární bojovníky, počty závisí na počtu sesílatelů kouzla


učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 15, životy 15,druh útoku 4, hodnota 12,5k
- aby z něj nemohla reálně vzniknout ˇštítovací jednotka" jak jsi se bál Hrone.. Ikdyž po tom tvém návrhu v jiném tématu myslím, že by žádnou díru do světa neudělal ani s větším počtem životů :D
Schopnosti: slayer
Magie: multimagie iluze - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla


Iluzionární jednotky
Jak jsem psal o tom vyhnutí tak jsem navrhoval 3 možnosti, buď klasické pevné % - 50% (nebo jiná %)
nebo podle typu útoku jednotek, nebo podle kol.. o tom jsme nemluvili, takže co z toho by by bylo nejleší?

Všechny jednotky jsou neživé
Všechny jednotky jsou imuní vůči ohnivému štítu a vůči toxicitě

1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 2,6k, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
- životy zvýšeny o 100 kvůli učni a počtu vos, jak jsem se zmiňoval..

2. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 2, obrana 1, životy 1, iniciativa 5, druh útoku 4, hodnota 5

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 8, iniciativa 11, druh útoku 2, hodnota 75
Schopnosti: multiútok 2

4. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 10, iniciativa 10, druh útoku 1, hodnota 100
Schopnosti: steč 100

Arcimág vyvolá: Magie iluze 2
1. 10 x zeď
2. 2500 x vosa
3. 1000 x střelec
4. 2000 x válečník

Učeň magie iluze: Magie multimagie iluze 1
1. 1 x zeď - V Plenění
2. 250 x vosa
3. 100 x střelec
4. 200 x válečník
U učně bych se držel těch 10% počtu oproti arcimágovi jestli je to ok?

Při současném nastavení celková hodnota 425k - katakomby a dílna mají 300k resp 305k a jeskyně 385k
Nechtěl jsem to počítat podle toho vzorečku, tak jsem se podíval na hodnotu armády v katakombách, jeskyni a velkodílně při počtu dobytí 0.. spolek se teď změnil tak ten nevím jakou má hodnotu, tady bych dal vyšší hodnotu, než mají ostatní plenění tohoto typu, protože se ty jednotky budou vyhýbat, takže si zaslouží vyšší hodnotu a tím vyšší odměnu expů příadně předzvěsti..

Nejdřív chci dořešit ty staty jednotek, než začnu přemýšlet nad těmi artefakty :)
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Jen poznámka: Jeskyně je v simulátoru špatně, protože nikdo nezná správný vzorec, takže hodnota je tam jiná.
- aby z něj nemohla reálně vzniknout ˇštítovací jednotka" jak jsi se bál Hrone.. Ikdyž po tom tvém návrhu v jiném tématu myslím, že by žádnou díru do světa neudělal ani s větším počtem životů :D
Já se bál, že štítovací jednotky budou ty vyvolané a tohle bude jen stack navíc -> tzn: 1 stack + 4 štíty. Můj návrh v druhém vlákně jak jsem vysvětloval, tak taky není úplně ideální a má ten problém, co mi vadí, ale zase na druhou stranu, tam je to event na jednotky a bez toho by neměl smysl. Ale stále jsem na vážkách, zda tam nezvolit tu druhou možnost, kdy by tam byli jen jednotky, které mohou být přivolány v chrámu...

Tady, když mág vyvolává jen jednu jednotku a ne 4, tak jsem na tom podobně a i tady se spíše přikláním na stranu toho, aby to prošlo (dal bych rozhodnost u obojího 40:60).
jednotky...
Bez otestování v simulátoru nebo ve hře (což nemám jak) mi to přijde, že by to mohlo být v pohodě, ale je to opravdu jen na základě pocitu.
Jak jsem psal o tom vyhnutí tak jsem navrhoval 3 možnosti, buď klasické pevné % - 50% (nebo jiná %)
nebo podle typu útoku jednotek, nebo podle kol.. o tom jsme nemluvili, takže co z toho by by bylo nejleší?
Vše má něco do sebe a nejvíce se mi líbí to, podle kol, protože obecně u všech eventů máš výhodu, když tam jdeš se střeleckými jednotkami a trpíš, když tvůj bůh má málo střelců, tak udělat něco, co výhodu střelců zmenšuje se mi líbí nejvíce.
Ale jinak souhlasím se všemi možnostmi.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Mě by se taky nejíce líbily ty kola..
Tak jak jsem navrhoval?
1. kolo šance všech jednotek vyhnout se 75%
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%
Nebo jinak?

Hmm koukám, že mi u vosy vypadnul slayer, už jsem ho dopsal v prvním příspěvku :D

Tak ta hodnota je nakonec podstatná jen u učně, který přejde do hry u těch ostatních se dá poupravit..
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Asi bych to takhle nechal a až se o to párkrát rozbijem, tak budeme mít data dle kterých se to když tak upraví...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Artefakty

Post by tarrant »

Tak můžeme začít řešit ty artefakty :)
Dám odkaz na chat a snad přijde i někdo jiný s nápady..

Rozhodně bych dal šanci na padnutí nějakého artefaktu 100%, ale aby tu padali jen nové iluzionární artefakty si nemyslím, že je úplně dobře..
aby mohli padat jen iluzionární artefakty a nestala se z toho úplná rutina, tak bych řekl že by jich muselo být opravdu hodně.. nevím kolik je teď artefaktů celkem, takže jsem spíš za to, aby tu mohli padnout i jiné itemy.. Protože nemyslím, že by se nezmarovi chtělo zavádět minimálně tak 10+ nových artefaktů..
Když bude i výroba v kovárně, tak zatím nebudu řešit cenu, jen návrh..

Teď moje návrhy:
Pokud by byl arcimág legendární jednotka, tak by mohl mít "Legendární korunu arcimága iluze" - mohla by propůjčovat jednu ze schopností kterou teď má (ne tu "nepředvídatelnost")
Po rozpracování v kovárně by se změnila na Iluzonární korunu a po nasazení na uikátní jednotku mohla by dělat jednu z těchto věcí
1. vyvolávala by jednotky, ale fungovala by podobně jako "sopka" vyvolala by všechny 4 staty jednotek v počtech 20-100% jako jeden arcimág
nebo
2, mohla by po nasazení na unikátní jednotku plošně snižovat o 1% (zaokrouhledo nahoru) obranu všech nepřátelských jednotek.. nebo i o víc, ale to co jsem psal jinde aby u klanu neběhalo 10 generálů s tímto itemem..
Nebo klidně jiný návrh :)

To co navrhoval Hron tj itemy pro unikátky typu "Iluzionární luk, Iluzionární meč, Iluzionární žihadlo :D Které by vyvovali X jednotek

A poslední co mě aktuálně napadá by byl item pro obyč jednotky: Potrhaný neviditelný plášť
10% šance vyhnout se nepřátelskému útoku - reálně k ničemu, lepší mít tvrzenky
Do kovárny: 3 potrhané neviditelné pláště + cena:
vyspravovaný neviditelný plášť - 25% šance na vyhnutí se (to už by mohlo být zajímavé)

Těším se na vaše návrhy, případně na kritiku :D
Klidně se vyjadřujte i k jednotkám :)
User avatar
Hron
Posts: 1137
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Předmětů je hodně. V jednom google tabulce ke tvorbě chrámů jich je přes 100, ale je to včetně věcí jako ingoty a podobně.

A rozhodně jsem proto, ab na ostrově padali předměty které už ve hře jsou a popravdě, když je odměnou Mág, tak bych moc nezaváděl iluzionární předměty a pokud se zavedou, tak ať jsou hodně vzácné. Aneb jak jsi psal, nechci aby tu byli klany s 10 iluzionárními předměty... A to, že se zde dají nalézt "normální" předměty je v pohodě logické, protože to jsou zbytky po armádách, které tu byli zničeny...

Co Velemágovi koruny se týče, tak jsem proti předmětu, který by vyvolal 4 jednotky. Souhlasil bych, kdyby dal multimagii, jakou má mág (a pořád by to byla výhoda oproti třeba meči, protože by sis mohl vybrat co vyvoláš a nebyl bys omezen jen na jeden typ jednotky). Co snížení obrany se týče, tak pokud to bude 1% (tedy prakticky v 99% případů to bude o 1), tak to i přijde naprosto v pohodě. Kdyby šlo udělat, že ten předmět může nosit jen velitel, tak bych se nebránil i tomu, aby to bylo 10%. Pokud to ale nejde a bude to klasicky pro všechny unikátní jednotky, pak bych radši zůstal na tom 1%.

Pláště se mi zprvu líbili, ale pak jsem si vzpomněl na Minotaura a připomnělo mi to, jak je tohle příliš riskantní věc. U plenění je to vyhnutí v pohodě, ale mít to na hlavních štítech klanu a zvláště pak v PvP je něco, co velmi hrozí znechucením hry (náhoda může být rozhodujícím faktorem, kdy nebude možnost se připravit na obě varianty). Pokud by se zavedlo, že nefunguje v PvP (tedy aktuálně jen v boji o IP, ale třeba časem i v boji aliancí), tak by to šlo, ale jinak bych ho nezaváděl.
Post Reply