Jedno logické řeší tu je, Kamikaze jednorožec je magický tvor, takže může útočit magií (jako např. mág ohně,...), proto by teoreticky mohl být 2 či 4, z logického hlediska by byla asi 4 lepší (uzdravuje jednotky které "jsou u něj" a magií ničí nepřítele). Současně si myslím že by se mělo posílit léčení, tak na 2*-3* aspon si myslím. Ale jsem zásadně PRO snížení damage (i na půlku) a klidně i útoku.nezmar wrote:Pokial das rozumne zlepsenie, mozme sa bavit. Ale nesud jednotky iba podla toho aku magiu, ale za celkovy prinos do strategie.
Jednorožec 2,000 16 10 500 1 8 5,000
[Magie Lesa 4 - Jednotka léčí přátelské jednotky. Mrtvou jednotku není možné vyléčit. Maximálne může vyléčit počet_léčitelů * životy_léčitele/5.]
Posvátny jednorožec 4,000 18 12 1,000 1 9 10,000
Návrh:
Jednorožec 1,000 14 10 500 2 8 6,000
[Magie Lesa 4 - Jednotka léčí přátelské jednotky. Mrtvou jednotku není možné vyléčit. Maximálne může vyléčit počet_léčitelů * životy_léčitele/2.]
Posvátny jednorožec 4,000 18 12 1,000 4 9 20,000
Nemám tvé vzorce podle čeho to počítáš, tak jsem to odhadl od oka.
