Dreaddův vyvolený - Poté, co vyberou kněží vhodné, jsou děti přeneseny do Dreaddových chrámů. Zde jsou postaveni před tři zkoušky. Tady by musel být asi velitel klanu velice schopný (jak fyzicky, tak psychicky).
Flamekeeper Lord není žádná legenda ani nic, proto přirovnávám k "Naprostým vrcholem však je kouzlo magie ohně 4, které vytvořila těsně před válkou. Dovolila svým arcimágům otvírat brány do sféry ohně a přivolat tak pomoc. Žádný smrtelník však není schopný sám takovou sféru otevřít, proto její arcimágové sebou nosili Arianin svazek ohnivého mistrovství, což byla kniha, která měla v sobě dostatek magické energie, aby na krátkou dobu posílila mysl člověka k dokončení kouzla. " Vulkán posílil své nejlepší Flamekeepery hromadou run.
V tom všem je spousta neznámých. Talent, schopnosti, všechno. To nejsou pravidla, ale "život". Z historie: Někdo se narodí s geniálním mozkem (Napoleon, Hannibal, Sun Tzu, atd...) další vedli své armády v přední linii (Alexander veliký, další si nevzpomenu). Rozhodně neříkám, že velitel klanu nemá být vylepšen, jen by to chtělo najít tu "střední cestu" , která se nebude vymykat mezím. Popravdě se už hodně mých nápadů zasekává na těhle problémech.
Taky si myslím, že by ne každý měl mít velitele klanu, který bude opravdu mocný (proč by bůh dával sílu každému, kdo ho následuje? Raději pomůže těm nejsilnějším a nejvěrnějším). S tím, že by stálo jeho vylepšení pár run a čas, tak to by musel být tvůj klan pak zase opravdu slavný (např. 200k věhlasu, 100k předzvěsti a 10 skóre) nebo jistým dobýváním, jak jsem již psal. Dneska jsem ještě neměl čas cokoliv dělat, třeba bych si s tím mohl pohrát zítra, to bych měl mít čas.
A to nepočítám to, že se tady kombinují bohové (DCCD), kde zase tenhle bonus ztrácíš. Věrnost tady je bohům dobra, ale ne jednomu. Když vylepšíš velitelé bohů a kombinace ne, tak zase budou lidi nespokojení.
Nějakou haplatipku uděláš kdykoliv, ale promyšleně je to horší.
Možná to až moc hrotím, ale vadí mi špatně udělané věci
