Seznam bugů
Re: Seznam bugů
Zlobří Šamani mi nevyvolali jednotky, když mi zemřeli goblini na ohnivém štítu.
Re: Seznam bugů
Ahoj Nezmare můžeš se podívat na můj účet. NA velitele AllstarCN3 klan Ice land nejde mi tam runová Kombinace v chrámu runa žitvota nic runa života nic nic. Nedostanu za to když to klik 4 runy ledu můžeš se na to prosím podívat ??
Last edited by AllstarCN on Sun 20. Jan 2019 9:18:44, edited 1 time in total.
Re: Seznam bugů
JJ v pohodě už mi to funguje
Re: Seznam bugů
Je bug u Démonů krvavého měsíce, že některé útoky na ně zvyšují jejich počet...

Edit:
Vypadá to, že to funguje tak, že magie sice sníží jejich počet na polovinu, ale ne jejich celkové životy. Takže pak při útoku na ně se počítá s původním počtem životů a tak když je útok slabý, tak se jejich počet upraví na odpovídající počtu životů (tedy zvýší).

Edit:
Vypadá to, že to funguje tak, že magie sice sníží jejich počet na polovinu, ale ne jejich celkové životy. Takže pak při útoku na ně se počítá s původním počtem životů a tak když je útok slabý, tak se jejich počet upraví na odpovídající počtu životů (tedy zvýší).
Re: Seznam bugů
zvestovatel by uz mal byt aj z flamekeper lordaRipperman wrote:Z flamekeeper lorda by se měl vzkřísit zvěstovatel:
6,782 x Nekromant útočí na 1 x Flamekeeper Lord (&Aelig;throva róba moci)
6,782 x Nekromant zmasakroval (1,356) 1 x Flamekeeper Lord (&Aelig;throva róba moci)(-1,281)
Kolem jednotky Flamekeeper Lord (&Aelig;throva róba moci) vzplanul ohnivý štít a poranil útočníka za 1,187, zahynulo 22 x Nekromant
Kolem jednotky Flamekeeper Lord (&Aelig;throva róba moci) je ledový štít, který zpomalil útočníka
Jednotka 6,760 x Nekromant vskřísila 1 x Lich
takze uz aj goblinov, ktori zomru na ohnivom a toxickom stite je mozne povolat spat do bojaHron wrote:Zlobří Šamani mi nevyvolali jednotky, když mi zemřeli goblini na ohnivém štítu.
bolo to presne ako si napisal. Uz je to opravene a znizi sa im aj celkovy pocet zivotov, tak uz by to malo prepocitavat korektneHron wrote:Je bug u Démonů krvavého měsíce, že některé útoky na ně zvyšují jejich počet...
Edit:
Vypadá to, že to funguje tak, že magie sice sníží jejich počet na polovinu, ale ne jejich celkové životy. Takže pak při útoku na ně se počítá s původním počtem životů a tak když je útok slabý, tak se jejich počet upraví na odpovídající počtu životů (tedy zvýší).
presne tak to bolo zamyslanežrout wrote:Pak je stejně v portálu bug, hádám, že takhle to zamýšleno nebylo, protože to nedává žádný smysl. Náhodně generovat jednou a 50x to vynásobit je přece naprostá nelogika![]()

ale dobre, kedze to neprislo s pochopenim, tak som tam nahodil iny random, cize ked date teraz 50x, tak sa budete prudko blizit k priemeru vyvolanych jednotiek/zlata,run
Re: Seznam bugů
Nevím přesně kde je chyba, ale někde nejspíše bude:
- mám 0 obyvatel - > z nich bych měl mít 0 zlata
- mám Královské cesty -> příjem zlata +30%
- mám Zlatý důl -> 5,000 zlatých
A přitom jsem vydělal 20000 a i se mi napsalo:
"Průmerne vydelávame jenom 20000 zlata"
Myslím, že bych měl vydělávat buď 5000, nebo 5000+30% tedy 6500 (záleží, jestli Cesty ovlivňují i důl nebo ne).
Zatím jediné co mě napadá je, že Cesty zvyšují výnos dolu o 300% místo o 30%, jinak netuším.
PS: A s tím že armáda už nezabírá místo (takže má klan více obyvatel a tak výrazně větší příjmy), tak těch 5000 je dost směšná částka a myslím, že by nevadilo, kdyby byla výrazně vyšší, třeba klidně i desetkrát (50 000).
- mám 0 obyvatel - > z nich bych měl mít 0 zlata
- mám Královské cesty -> příjem zlata +30%
- mám Zlatý důl -> 5,000 zlatých
A přitom jsem vydělal 20000 a i se mi napsalo:
"Průmerne vydelávame jenom 20000 zlata"
Myslím, že bych měl vydělávat buď 5000, nebo 5000+30% tedy 6500 (záleží, jestli Cesty ovlivňují i důl nebo ne).
Zatím jediné co mě napadá je, že Cesty zvyšují výnos dolu o 300% místo o 30%, jinak netuším.
PS: A s tím že armáda už nezabírá místo (takže má klan více obyvatel a tak výrazně větší příjmy), tak těch 5000 je dost směšná částka a myslím, že by nevadilo, kdyby byla výrazně vyšší, třeba klidně i desetkrát (50 000).
Re: Seznam bugů
Maximální hodnota armády, která se ukazuje v přehledu je 2,147,483,647 a to je také hodnota, ze které se počítá žold.
Žold pro 2,147,483,647 armádu je 67108864 zlata.
Já mám teď hodnotu přes 30 mld a stále platím stejný žold...
Žold pro 2,147,483,647 armádu je 67108864 zlata.
Já mám teď hodnotu přes 30 mld a stále platím stejný žold...
Re: Seznam bugů
Narazil jsem na problém překročení limitu jednotek.
Při klikání měst u obchodníka mám překlepy na generály a těch se mi nashromáždilo tolik, že při útoku někam "zmizeli" z výsledku jednotky obránce a systém je počítal jako nezabité (i když jsem je zabil) a boj jsem pak kvůli tomu vždy prohrál. Když jsem si je nechal upálit na ohnévím štítu v Dómu ohně, tak ten boj jsem stejným způsobem prohrál, ale hned od dalšího boje to fungovalo normálně...
Při klikání měst u obchodníka mám překlepy na generály a těch se mi nashromáždilo tolik, že při útoku někam "zmizeli" z výsledku jednotky obránce a systém je počítal jako nezabité (i když jsem je zabil) a boj jsem pak kvůli tomu vždy prohrál. Když jsem si je nechal upálit na ohnévím štítu v Dómu ohně, tak ten boj jsem stejným způsobem prohrál, ale hned od dalšího boje to fungovalo normálně...
(mezi těmi dvěma řádky nic nebylo)Obránce přežilo:
Celkem hodnota zabité armády: 0 / 52,752,029,500 (0%)
Re: Seznam bugů
Ledový obři s pks v prvním kole neútočí.