Re: Iluzionární ostrov
Posted: Sat 12. Mar 2022 23:18:27
Vosa: Vždyť ano, až budou mít obranu 0
S každým dobytím tohoto plenění vzroste počet arcimágů o 1 a tím i jejich schopnost snižovat obranu o 1%
Takže od nějakého počtu dobytí 91 (resp 100)+ podle bohů budou mít něteré štítovací jednotky obranu 0 a pak vosa s útokem 2 bude víc bolet
Nicméně teď mi došlo, že jsem zapomněl na vyvolané jednotky a celý můj koncept jde do háje..
A nevím jak to vyřešit
evidentě to bude buď a nebo..
1. Použije to snížení obrany tak jak je teď tedy na začátku 1. kola a ovlivní to pro přízraky a velemágy, ale neovlivní vyvolané jednotky..
2. Nebo použije na začátku 2. ovlivní vyvolané jednotky ale bude snižovat obrany z vyšších počtů v případě přízraků a velemágů..
Ale spíš to vidím na možnost 2 v případě počtu dobytí 100+ bude úplně fuk jestli jednotka bude mít obranu 10 nebo 1000
100% dolů dopadne stejně..
Takže při nižším počtu dobytí to bude pro Dreadda snadnější (ale zase v té době nebude mít tolik přízraků), tak to snad nebude tak stašný problém a jiná plenění dreaddovi nesnižují obranu vůbec, tak je to vlastně fuk.. Již zmiňovanou vosu to v prvním kole útoku neovlivní díky slayeru, takže takhle asi dobré ne?
Jednotky v plenění
super
Koruna, ok trochu jsme se v tom zamotal
Vyvolané jednotky předměty:
Nevím přijde mi jich celkem hodně..
1) z logiky věci si vezmi že arcimág je mistr v této magii a žádné předměty k ní nepotřebuje.. ty jen získáš předmět který je napuštěný touto magií, ale jinak o ní víš kulové, takže aby si vyvolal sice jen určitý stack, ale ve stejném počtu jednotek jako arcimág a vylepšeném stavu jako 3 arcimágové mi z logiky nedává smysl..
Možná u té vylepšené věci se to ospravedlnit dá - už jí nějakou odbu používáš.. nebo si v kovárně potkal arcimága ve výslužbě, nebo ti poradil tvůj kouzelník, který fušuje do všeho
ale základ se mi vážně nelíbí..
2) Co učeň? Když jsou ty počty teď tak jak jsou.. Tak v plenění učeň sice vyvolává jen 1 stack, ale 10% jednotek.. takže na vylepšený předmět musíš mít 30 učňů a musíš je živit..
možné návrhy:
Kvůli logice věci bych počty vyvolaných jednotek předměty stáhnul na polovinu - základ 50% arcimága, vylepšení 150% arcimága, nebo základ 50% vylepšení 200%.. určitě bych šel u základu pod počty 1 arcimága..
učeň: stáhnout hodnotu klidně na 1 pokud by se mu zachovali aktuální počty.. snížilo by to hodnotu v plenění hlavně při vyšších počtech dobytí..
Ale spíš jsem pro posílení učně:
1. 3 zeď - hp zdi se změní na 2,5k hp a podle toho se upraví počet zdí a jejich hodnota v plenění
2. 600 vosa
3. 300 střelec
4. 150 válečník
Takhle by šel na 15% arcimága při těch 200% jednotek z předmětů..
- takhe pokud by ty předměty byli 50% a 200%
Ale jestli chceš těch 300% tak nevím jestli mu nedat 20% arcimág, ale možná těch 15% by stačilo i tak?
Ty menší počty dávají dle mě logiku i v rámci vylepšení.. třeba to žihadlo hodíš na 3 generály a na nějaké vylepšení se můžeš vybodnout.. takhle ten předmět vylepšit chtít budeš a hodně
co myslíš?
S každým dobytím tohoto plenění vzroste počet arcimágů o 1 a tím i jejich schopnost snižovat obranu o 1%
Takže od nějakého počtu dobytí 91 (resp 100)+ podle bohů budou mít něteré štítovací jednotky obranu 0 a pak vosa s útokem 2 bude víc bolet

Nicméně teď mi došlo, že jsem zapomněl na vyvolané jednotky a celý můj koncept jde do háje..
A nevím jak to vyřešit

1. Použije to snížení obrany tak jak je teď tedy na začátku 1. kola a ovlivní to pro přízraky a velemágy, ale neovlivní vyvolané jednotky..
2. Nebo použije na začátku 2. ovlivní vyvolané jednotky ale bude snižovat obrany z vyšších počtů v případě přízraků a velemágů..
Ale spíš to vidím na možnost 2 v případě počtu dobytí 100+ bude úplně fuk jestli jednotka bude mít obranu 10 nebo 1000

Takže při nižším počtu dobytí to bude pro Dreadda snadnější (ale zase v té době nebude mít tolik přízraků), tak to snad nebude tak stašný problém a jiná plenění dreaddovi nesnižují obranu vůbec, tak je to vlastně fuk.. Již zmiňovanou vosu to v prvním kole útoku neovlivní díky slayeru, takže takhle asi dobré ne?
Jednotky v plenění
super

Koruna, ok trochu jsme se v tom zamotal

Vyvolané jednotky předměty:
Nevím přijde mi jich celkem hodně..
1) z logiky věci si vezmi že arcimág je mistr v této magii a žádné předměty k ní nepotřebuje.. ty jen získáš předmět který je napuštěný touto magií, ale jinak o ní víš kulové, takže aby si vyvolal sice jen určitý stack, ale ve stejném počtu jednotek jako arcimág a vylepšeném stavu jako 3 arcimágové mi z logiky nedává smysl..
Možná u té vylepšené věci se to ospravedlnit dá - už jí nějakou odbu používáš.. nebo si v kovárně potkal arcimága ve výslužbě, nebo ti poradil tvůj kouzelník, který fušuje do všeho

2) Co učeň? Když jsou ty počty teď tak jak jsou.. Tak v plenění učeň sice vyvolává jen 1 stack, ale 10% jednotek.. takže na vylepšený předmět musíš mít 30 učňů a musíš je živit..
možné návrhy:
Kvůli logice věci bych počty vyvolaných jednotek předměty stáhnul na polovinu - základ 50% arcimága, vylepšení 150% arcimága, nebo základ 50% vylepšení 200%.. určitě bych šel u základu pod počty 1 arcimága..
učeň: stáhnout hodnotu klidně na 1 pokud by se mu zachovali aktuální počty.. snížilo by to hodnotu v plenění hlavně při vyšších počtech dobytí..
Ale spíš jsem pro posílení učně:
1. 3 zeď - hp zdi se změní na 2,5k hp a podle toho se upraví počet zdí a jejich hodnota v plenění
2. 600 vosa
3. 300 střelec
4. 150 válečník
Takhle by šel na 15% arcimága při těch 200% jednotek z předmětů..
- takhe pokud by ty předměty byli 50% a 200%
Ale jestli chceš těch 300% tak nevím jestli mu nedat 20% arcimág, ale možná těch 15% by stačilo i tak?
Ty menší počty dávají dle mě logiku i v rámci vylepšení.. třeba to žihadlo hodíš na 3 generály a na nějaké vylepšení se můžeš vybodnout.. takhle ten předmět vylepšit chtít budeš a hodně

co myslíš?