Page 5 of 6
Re: kovarna
Posted: Fri 03. Oct 2014 15:27:58
by Ingr.T
Re: kovarna
Posted: Sat 04. Oct 2014 10:36:27
by davidus
Mám další návrh.

Možnost zrychlit dobu stavění v kovárně za zlato nebo nějaký systém vylepšování kovárny, aby se ty časy zkrátily.
Re: kovarna
Posted: Sat 04. Oct 2014 20:29:48
by nezmar
poznam minimalne jedneho cloveka, ktory pozna kombinacie na vsetky plany (a nemyslim tym mna a draga

)
a ked uz sa to raz roznesie tak nebude nutne investovat vela run (iba tie nutne), cize ziskanie planov je to najjednoduchsie
co sa tyka tych vylepseni kovarne? Preco nie, ja som sa, len to chce navrhnut za co sa to vylepsi a ake bude vylepsenie. Potom sa to uz iba naprogramuje
Teoreticky niesom proti aby sa zrusil cely vyskum a len sa upgradovala kovaren a tym sposobom ziskavali nove plany

Re: kovarna
Posted: Sat 04. Oct 2014 21:57:58
by davidus
nezmar wrote:Teoreticky niesom proti aby sa zrusil cely vyskum a len sa upgradovala kovaren a tym sposobom ziskavali nove plany

Ten nápad se mi líbí. Bez znalosti toho, co všechno se tam vlastně dá vyrobit je ale dost těžké vymyslet smysluplný systém vylepšování.

Mohl by jsi mi prosím někde napsat kolik toho je ? Nebo jestli mi zmizí možnost dávat peníze do kovárny až budu mít všechno ? Nechci tam cpát další miliony, když nevím, jestli mám ještě vůbec co zkoumat.

Re: kovarna
Posted: Sun 05. Oct 2014 20:49:26
by nezmar
davidus wrote:Ten nápad se mi líbí. Bez znalosti toho, co všechno se tam vlastně dá vyrobit je ale dost těžké vymyslet smysluplný systém vylepšování.

Mohl by jsi mi prosím někde napsat kolik toho je ? Nebo jestli mi zmizí možnost dávat peníze do kovárny až budu mít všechno ? Nechci tam cpát další miliony, když nevím, jestli mám ještě vůbec co zkoumat.

myslim, ze v sucasnosti je 14 craftov, y toho 5 je od zaciatku
a ano peniaze berie aj potom
Re: kovarna
Posted: Mon 06. Oct 2014 8:24:54
by VPx
takze ja predpokaldam ze ak sa ti podari objavit plany na Colosuse uz je zbytocne do kovarni davat dalsie prachy ... ten hamoun kovar s kludnym svedomim zoberie dalsich 20M .... verte mi skusal som to ..
ja by som skor navrhoval pridat do zeleznych hor do tych najtazsich nejake percento pravdepodobnosti (trebars 10%) na bud
1. zajatie trpazlicieho kovaca a jeho uplatenie (20M zlata a mozno runa vecnosti ako bonus k tomu) - cim sa prida ku kovacovi ktoreho uz mame a cas na vyrobu sa zmensi dajme tomu o 10%
2. alebo sa nam podari oslobodit uvezneneho kovaca ktory robil nejake pokusy, ktore sa jeho ludom nepacili .. a ten za to ze mu slubime volnu ruku a financovanie jeho vyzkumu s radostou pomaha v kovarne (na jeho vyzkum mu vsak bude treba dat nejake peniaze...)
cize ak sa mi podari najst v pleneni zelznych hor kovaca treba mu este vyplatit naborovy prispevok a potom zacne pomahat ... cim sa znizi cas na vyrobu predmetov ...
Re: kovarna
Posted: Fri 10. Oct 2014 18:50:21
by Chasty
Jo to taky neni spatny napad s tim casem a osobne ani nevim jake jsou odmeny z tech pleneni jestli se to vubec oplati farmit, kdyz jsou tam mnohem jednodussi pleneni s dobrymi odmenami

Re: kovarna
Posted: Sat 11. Oct 2014 8:36:04
by Chasty
No ted kdyz na to koukam, tak jsou tam fakt mazec casy, takze by se hodilo bud dat snizovani casu s rychlosti hry, nebo vylepsineni kovarny a tim zrychlovani vyroby nebo to zajimani kovare, ale to nevim jak bude slozite na naprogramovani. Ale delat jednotku 16 hodin a to jeste ani nevim jak dlouho se delaji orlove a colosus, mi proste prijde moc, aby to bylo vyuzitelne.
Re: kovarna
Posted: Tue 21. Oct 2014 9:23:44
by Chasty
Tak, co se tyka toho chramu zelezneho, tak ten uz se i oplati plenit, ale porad kdyz clovek vypleni chram, tak ma moznost udelat mnoho jednotek, coz mu zabere dejme tomu 7 dni vubec vyroba, pri pleneni 12 hodin, coz nevim, jestli to prijde jen me absurdni, kdyz clovek radeji muze chodit na velkodilnu, kde ty katapulty a balisty jsou temer zadarmo.
Uz i primo ten trpaslik v kovarne rika: "Pokud najdes kovare, tak mi ho prived, pomocna ruka se hodi."
Mozna by se to dalo nejak implementovat, ze by se z toho dal udelat i uzitecny job

Re: kovarna
Posted: Fri 31. Oct 2014 8:08:34
by Chasty
Tak mě ještě napadlo, když nezmar zmínil, že by se dalo u plenění dát tahové omezení místo časového, tak jestli by se to nedalo zařídit i u té kovárny, a´t si člověk nemusí pamatovat, že se má vrátit tehdy a tehdy.
Například Železný orel se bude dělat 100 kol, ale byla by možnost za peníze nebo při plenění Železného chrámu na pořízení pomocné síly do kovárny, která by urychlila výrobu.
Je to jen takový nápad, co by mohl přispět pro využití kovárny.