Vulkána bych upravil jen tím, ze ohnivy přízrak dostane slayer jinak nemá šanci zničit armádu boostlych stínu
Jinak bych byl prave úplně opačně spíše za rušení zbytečných druhých větví, je v tom pak zmatek a bohové uz páku plné neodpovídají svoji charakteristice v knihovne
Ladenie bohov
Re: Ladenie bohov
No když dáš přízrakovi slayer tak kdo bude dávat ghor pravuse? Dreadové ti odpadaj a Dhar by pak měl taky daleko větší ztráty než teď... Vulkán to dává až po xxx tahů a pořád se slušnýma ztrátama a riskuje ztrátu obra nebo flamů. Proti stínům bych jedině vymyslel něco jiného a nebo to nechat takhle, protože jak bylo řečeno, ne každý bůh je proti každému bohu, každý má své slabiny a své síly. každopádně to dle mého názoru chce celé staty přeměnit, jelikož se to teď tvrzenýma plátama pěkně zvedly obrany, jedině že by se zvedly všechny artefakty, které by toto eliminovaly.
Druhé větve jsou pak na dlouhou debatu, pro mně osobně jsou příjemným zpestřením, protože třeba u Dreada nemám rád větev s přízraky. Tak časem se třeba poupraví knihovna, samozřejmě je tohle zase jen můj názor.
Druhé větve jsou pak na dlouhou debatu, pro mně osobně jsou příjemným zpestřením, protože třeba u Dreada nemám rád větev s přízraky. Tak časem se třeba poupraví knihovna, samozřejmě je tohle zase jen můj názor.
Re: Ladenie bohov
aj ostatne predmety s budu upravovat
hlavne tie, ktore pridavaju utok, aby sa kompenzovalo zvysenie obrany platmi. A pribudli aj nove, len sa zatial nedaju ziskat (niektore pojdu len cez kovarnu a za specialne dobyvanie) atd
hlavne tie, ktore pridavaju utok, aby sa kompenzovalo zvysenie obrany platmi. A pribudli aj nove, len sa zatial nedaju ziskat (niektore pojdu len cez kovarnu a za specialne dobyvanie) atd
Re: Ladenie bohov
ještě uprav dralgarovo kouzlo za věrnost přivolání lidí ... za 5 run života je to úplně zbytečné
Re: Ladenie bohov
u Crinis mi chýba nejaký ten bonus za vernosť... Svetološ je výborný, ale hodili by sa nejaké menšie, ľahko dosiahnuteľné bonusy
Mág svetla - po útoku jednotku oslepí - zníži jednotke obranu o nejaké % podľa počtu mágov, typ útoku 3, priemerná iniciatíva - alternatíva Mágie Smrti 4, ale určená na dorazenie po útoku ES a Zasvetencov v 3 kole. keď Crinis stráca dych. Cena Runa/y Nebes
Novic Svetla - na začiatku boja vytvorí bariéru o sile (X*počet mágov) okolo jednotky s najväčším počtom HP. Jednotka začne dostávať dmg, až keď nepriateľ prelomí bariéru. Cena - Vehlas. Skôr menší bonus na zníženie strát, keďže stojí Vehlas tak by sa verboval až keď už hráč má Svetlonoša
Ďalej Mágia Svetla II (+20 % do obrany) nemá veľké využitie. Na mníchoch je nanič a zasvetencom by stačil výber medzi útokom a iniciatívou. Čo tak pridať novú budovu namiesto Domobrany, kde by sa verbovali o niečo vylepšení OV (Pešiak) s MS II a väčším rekrutom? Jasné, že potom by bolo treba upraviť aj Svatých Válečníkov (cena, rekrut, staty), nech je z nich skôr útočná jednotka ako spotrebná
k Paladinom - podľa mňa sú celkom dobrá jednotka, akurát oproti posledným jednotkám ostatných bohov sú holt nevýrazní
Zvýšiť útok to chce určite a asi aj pridať dmg, mňa napadlo pridať im nejaké to dobýjanie na štýl Dreadda/Dhara, ktoré by vylepšilo poslednú budovu, napr. na Chrám Rádu Tieňa
(jo, Crinis je bohyňa svetla, ale svetlo vrhá tieň a niekto musí robiť aj špinavú prácu) s vylepšenými Paladinami, prípadne nejakým ich veliteľom, ktorý by dával podobný bonus ako Svetlonoš, ale do iných atribútov - Svetlonoš by do takého klanu odmietol prísť (to je skôr návrh k príbehu sveta ako k balancu, ale možno sa toho niekto chytí)
Netvrdím, že som na Crinis expert, ani že by všetko z toho malo byť pridané hneď a teraz, skôr to je len mojich pár nápadov ku Crinis
Mág svetla - po útoku jednotku oslepí - zníži jednotke obranu o nejaké % podľa počtu mágov, typ útoku 3, priemerná iniciatíva - alternatíva Mágie Smrti 4, ale určená na dorazenie po útoku ES a Zasvetencov v 3 kole. keď Crinis stráca dych. Cena Runa/y Nebes
Novic Svetla - na začiatku boja vytvorí bariéru o sile (X*počet mágov) okolo jednotky s najväčším počtom HP. Jednotka začne dostávať dmg, až keď nepriateľ prelomí bariéru. Cena - Vehlas. Skôr menší bonus na zníženie strát, keďže stojí Vehlas tak by sa verboval až keď už hráč má Svetlonoša
Ďalej Mágia Svetla II (+20 % do obrany) nemá veľké využitie. Na mníchoch je nanič a zasvetencom by stačil výber medzi útokom a iniciatívou. Čo tak pridať novú budovu namiesto Domobrany, kde by sa verbovali o niečo vylepšení OV (Pešiak) s MS II a väčším rekrutom? Jasné, že potom by bolo treba upraviť aj Svatých Válečníkov (cena, rekrut, staty), nech je z nich skôr útočná jednotka ako spotrebná
k Paladinom - podľa mňa sú celkom dobrá jednotka, akurát oproti posledným jednotkám ostatných bohov sú holt nevýrazní


Netvrdím, že som na Crinis expert, ani že by všetko z toho malo byť pridané hneď a teraz, skôr to je len mojich pár nápadov ku Crinis
Re: Ladenie bohov
Mág světla by mohl být, protože by pak crinis možná měla trochu šanci proti Dharovi a Dreadovi.
Novíc světla by nemusel být špatný nápad, ale rozhodně ne cenu věhlas. Crinis potřebuje věhlas i po světlonoši (větší věhlas = větší rekrut).
Budova místo OV by se dala, ale zase je otázka o kolik silnější a jaký rekrut? A tou magii si tam nejsem jistý, protože by jsi jedině musel udělat nějaký úkol, za který by ti Crinis posvětila domoobranu (jinak bez magie i bez úkolu, jen za nějaké sůrky).
Velitel paladinů by takhle podporoval jen paladiny a ne jiné jednotky, aby to mělo nějaký smysl (aspoň pro mě). Což taková cena za světlonoše mi nepříjde výhodná. Tady mě spíše napadá, že by se třeba z 1k paladinů udělal turnaj a odtud by vzešel 1 vítěz (ostatní mrtví, ale tady nejsem jist, jestli se to nekříží s ideologii Crinis) a ten by měl nějakou schopnost podpořit paladiny (něco jako by na sobě měli Plášť Mucuse, krále toxických elementálů) nebo aby Crinis někdo unesl jejího šampióna paladinů a tys měl za úkol ho osvobodit a poté ti dá nějakého svého osobního strážce či toho šampióna, který ti podpoří v jisté míře jednotky či jen paladiny.
Samozřejmě nanejvýš 2 z těchto věci, jinak by se stala Crinis zase strašně OP.
Novíc světla by nemusel být špatný nápad, ale rozhodně ne cenu věhlas. Crinis potřebuje věhlas i po světlonoši (větší věhlas = větší rekrut).
Budova místo OV by se dala, ale zase je otázka o kolik silnější a jaký rekrut? A tou magii si tam nejsem jistý, protože by jsi jedině musel udělat nějaký úkol, za který by ti Crinis posvětila domoobranu (jinak bez magie i bez úkolu, jen za nějaké sůrky).
Velitel paladinů by takhle podporoval jen paladiny a ne jiné jednotky, aby to mělo nějaký smysl (aspoň pro mě). Což taková cena za světlonoše mi nepříjde výhodná. Tady mě spíše napadá, že by se třeba z 1k paladinů udělal turnaj a odtud by vzešel 1 vítěz (ostatní mrtví, ale tady nejsem jist, jestli se to nekříží s ideologii Crinis) a ten by měl nějakou schopnost podpořit paladiny (něco jako by na sobě měli Plášť Mucuse, krále toxických elementálů) nebo aby Crinis někdo unesl jejího šampióna paladinů a tys měl za úkol ho osvobodit a poté ti dá nějakého svého osobního strážce či toho šampióna, který ti podpoří v jisté míře jednotky či jen paladiny.
Samozřejmě nanejvýš 2 z těchto věci, jinak by se stala Crinis zase strašně OP.
Re: Ladenie bohov
Mám jenom takový dotaz, bude se přidávat někdy v budoucnu druhá větev i dalším bohům, jako je třeba Vulkán, popřípadě, je nějaká šance, že se na LoI objeví další, nový bůh?
Re: Ladenie bohov
Časem určitě ano, ale je problém vymýšlet nové bohy a nové větve aby to nebylo pořád to samé do kola. Taky vymyslet příběh k bohům je problém.
Re: Ladenie bohov
Tak já myslím, že nápadů je mezi hráči dost, otázka je, jak vyladěných.
Re: Ladenie bohov
Nápadů je hodně, ale hodně nápadů až nesouhlasí s ideologií bohů, úplně by to zkazilo bohy nebo z nějakého důvodu to není pořádně použitelné. Navíc je pořád konečné rozhodnutí na Nezmarovi a ten má tolik svých nápadů + naše a roztřídit je, to je celkem záhul
.
