Re: Buh - Crinis
Posted: Sat 05. Feb 2022 14:40:23
Svati valecnici mi prijdou dobri. To Crinis dovoluje celkem rychle dobyvat prvni mesto. Taky jsou levni (25z), rekrut maji dobry, pomalu to je stitovaci jednotka
Rekrut
- s rekrutem svatych valecniku chodi jako bonus - s kazdym svatym valecnikem jich prijde nekolik.
- statove by byli slabi, jednalo by se hlavne o meat shield (jako zombie), mala hodnota => postradatelna jednotka
- aby byli zajimavejsi, muzou mit treba 15% blok (snizene poskozeni o 20% od jednotek s typem utopku 2)
- nemusi mit magii svetla
Knez / Zasvecenec svetla + Mnich
- Z klastera by normalne chodil Knez -> zasvecenec svetla (po vylepseni)
- tohle by byly strelne podpurne jednotky
- po kazdem utoku leci zranene jednotky (zavisle na obrane knezu / zasvecencu), po vyleceni navysi obranu jednotce o 20%, pokud neni nic zranene, posili obranu jednotce s nejvyssimi HP (co bude stitovat)
- zasvecenec by mohl mit magii svetla, ktera zvysuje jeho obranu, utok a inic o 20% (vse v jednom misto multimagie, co ma nyni), nebo jen nechat leceni se zvysenim obrany
- Knez by mohl mit obranu 8, zasvecenech treba 12 (takze by se vylecilo 8 / 12 hp na kneze / zasvecence)
- Mnichovi upravit trochu staty, mozna i odebrat nebo zmenit magii svetla. Zmenit ho spise na utocnou jednotku, pridat ji drtivy utok a nebo slayera. Chodil by jako bonus v klastere.
- Ted uz nevim, kolik ta jednotka stoji, jestli 1.000 nebo 10.000 zlata - podle sily upravit; taky by se hodnota mohla zmenit (kdyby byly moc silne)
Vlajkonos
- Za vernost Crinis bude chodit Vlajkonos
- statove muze byt spise utocnou jednotkou s dobrym poskozenim, muzou mit nejakou stec
- schopnost, zvysovani iniciativy spojeneckym jednotkam o 0.01% za kazdeho vlajkonose. (nebo by mohl mit multimagii, kde zvysuje jeden ze 3 statu - utok / obranu / inic)
- nebo by meli schopnost, na zacatku dat vsem jednotkam Crinis jejich buffy (strelci by ziskali iniciativu, svati valecnici utok, zasvecenci vse) - bonus by mohl byt ovlivnen vlajkonosi (napr. 2.000 vlajkonosu by dalo zakladny 20% bonus do sily / inic / statu)
- prichod kazde kolo 1 a pak zavisle na vysce vehlasu, kde by kazdy dalsi vyzadoval dvojnasobek toho, co predchozi (napr 5000 * 2^x) (tzv. na 10.000 vehlasu => 2, na 20.000 => 3, na 40.000 => 4, 80.000 => 5 a tak dale)
Paze
- rekrut jako bonus spolecne s Paladiny
- muze byt lehkou pechotou - dobre staty, utok od 3. kola, stec, 25% blok
Unikatni dobyvani pro Crinis - Mauzoleum
slozeni napr:
50 x Temný přízrak
20000 x Zombie
1000 x Lich
200 x Arcilich
50000 x Kostlivec
20000 x Ghúl
250 x Upír
- odmena: vehlas, zlato, zmena domobrany na Kruh rytiru (+ nejake pocatecni vybaveni do budovy, na 50 jednotek)
Rytir svetla
- tezka pechota, vysoke vyvazene staty (25-30 utok / 20-25 obrana, 4-5 iniciativa, 1000-1200 zivotu, 300-400 damage, 1500-1800 hodnota, svaty utok)
- jednotka ma pozehnani samotne Crinis - magie svetla (+20% do utoku, inic a obrany kazde kolo)
- Cena treba 25k zlata; rekrut odvozen od vehlasu
Jednotek je dost, urcite by se dalo vybrat, co se hodi nejvice.
S rekruty by byl jeste snazsi zacatek (dobyt prvni mesto) - vetev je zase az tak moc nepotrebuje.
Knezove by snizili pocet ztrat z eventu, se zasvecenci by pak mohli posilovat obranu lecene jednotce 2x za kolo (1.44x) - u rekrutu / svatych valecniku by nebylo moc videt, pozdeji ve veku u Rytiru svetla (s tvrzenymi ocelovymi platy) by to bylo znat.
Vlajkonos / Mnich / Paze jsou extra stacky do tretiho kola, co davaji nejake poskozeni. Urcite nejsou vsechny potreba; vlajkonos by dal Crinis sanci na prvni utok ve tretim kole, treba proti Aetherovi, Paze a Mnichove by byly jen dalsi utocne stacky.
Rekrut
- s rekrutem svatych valecniku chodi jako bonus - s kazdym svatym valecnikem jich prijde nekolik.
- statove by byli slabi, jednalo by se hlavne o meat shield (jako zombie), mala hodnota => postradatelna jednotka
- aby byli zajimavejsi, muzou mit treba 15% blok (snizene poskozeni o 20% od jednotek s typem utopku 2)
- nemusi mit magii svetla
Knez / Zasvecenec svetla + Mnich
- Z klastera by normalne chodil Knez -> zasvecenec svetla (po vylepseni)
- tohle by byly strelne podpurne jednotky
- po kazdem utoku leci zranene jednotky (zavisle na obrane knezu / zasvecencu), po vyleceni navysi obranu jednotce o 20%, pokud neni nic zranene, posili obranu jednotce s nejvyssimi HP (co bude stitovat)
- zasvecenec by mohl mit magii svetla, ktera zvysuje jeho obranu, utok a inic o 20% (vse v jednom misto multimagie, co ma nyni), nebo jen nechat leceni se zvysenim obrany
- Knez by mohl mit obranu 8, zasvecenech treba 12 (takze by se vylecilo 8 / 12 hp na kneze / zasvecence)
- Mnichovi upravit trochu staty, mozna i odebrat nebo zmenit magii svetla. Zmenit ho spise na utocnou jednotku, pridat ji drtivy utok a nebo slayera. Chodil by jako bonus v klastere.
- Ted uz nevim, kolik ta jednotka stoji, jestli 1.000 nebo 10.000 zlata - podle sily upravit; taky by se hodnota mohla zmenit (kdyby byly moc silne)
Vlajkonos
- Za vernost Crinis bude chodit Vlajkonos
- statove muze byt spise utocnou jednotkou s dobrym poskozenim, muzou mit nejakou stec
- schopnost, zvysovani iniciativy spojeneckym jednotkam o 0.01% za kazdeho vlajkonose. (nebo by mohl mit multimagii, kde zvysuje jeden ze 3 statu - utok / obranu / inic)
- nebo by meli schopnost, na zacatku dat vsem jednotkam Crinis jejich buffy (strelci by ziskali iniciativu, svati valecnici utok, zasvecenci vse) - bonus by mohl byt ovlivnen vlajkonosi (napr. 2.000 vlajkonosu by dalo zakladny 20% bonus do sily / inic / statu)
- prichod kazde kolo 1 a pak zavisle na vysce vehlasu, kde by kazdy dalsi vyzadoval dvojnasobek toho, co predchozi (napr 5000 * 2^x) (tzv. na 10.000 vehlasu => 2, na 20.000 => 3, na 40.000 => 4, 80.000 => 5 a tak dale)
Paze
- rekrut jako bonus spolecne s Paladiny
- muze byt lehkou pechotou - dobre staty, utok od 3. kola, stec, 25% blok
Unikatni dobyvani pro Crinis - Mauzoleum
slozeni napr:
50 x Temný přízrak
20000 x Zombie
1000 x Lich
200 x Arcilich
50000 x Kostlivec
20000 x Ghúl
250 x Upír
- odmena: vehlas, zlato, zmena domobrany na Kruh rytiru (+ nejake pocatecni vybaveni do budovy, na 50 jednotek)
Rytir svetla
- tezka pechota, vysoke vyvazene staty (25-30 utok / 20-25 obrana, 4-5 iniciativa, 1000-1200 zivotu, 300-400 damage, 1500-1800 hodnota, svaty utok)
- jednotka ma pozehnani samotne Crinis - magie svetla (+20% do utoku, inic a obrany kazde kolo)
- Cena treba 25k zlata; rekrut odvozen od vehlasu
Jednotek je dost, urcite by se dalo vybrat, co se hodi nejvice.
S rekruty by byl jeste snazsi zacatek (dobyt prvni mesto) - vetev je zase az tak moc nepotrebuje.
Knezove by snizili pocet ztrat z eventu, se zasvecenci by pak mohli posilovat obranu lecene jednotce 2x za kolo (1.44x) - u rekrutu / svatych valecniku by nebylo moc videt, pozdeji ve veku u Rytiru svetla (s tvrzenymi ocelovymi platy) by to bylo znat.
Vlajkonos / Mnich / Paze jsou extra stacky do tretiho kola, co davaji nejake poskozeni. Urcite nejsou vsechny potreba; vlajkonos by dal Crinis sanci na prvni utok ve tretim kole, treba proti Aetherovi, Paze a Mnichove by byly jen dalsi utocne stacky.