Nechám to všechno na vás jako komunitě. Až uděláme sraz, tak vám povyprávím jak to vlastně s LoI bylo/je a na to můžete navázat.
Btw. LoI mělo mít celkem 3 části
První byla před příchodem Impéria Orla na LoI (možná pamatujete LoI MMORPG). Napsal jsem ale jen jednu knížku ze 3. Ještě jsem v té době neuměl psát a je to děsný literární provar
Druhá je současné LoI.
- Na LoI jsou posílání postupně bohové, aby zde byli uvězněni.
- Objevují pozůstatky původního impéria.
- O LoI se začínají zajímat další bohové a vysílat sem špehy.
- Objevují se effevrové, rasa, kterou uvěznil led pod povrchem. V podstatě hrajete za "klan", který je součástí jedné velké aliance. Efevrové nemají reset a dostávají úkoly od centra, podle stupně rozvoje. Pokud je plní, tak mohou upgradovat. V původním konceptu vycházel LoI z totálního masakru, kde jeden den armádu máte a druhý ne, takže hráč za Effevry musí napdat pevnosti lidí, kteří vstoupí do obranné aliance a budují pevnosti na hranicích. Do pevností hráč za lidi přesouvá armádu a pokud mu tam vydrží určitou dobu může útočit na území effevrů.
- Hluboce na území effevrů se objevuje rasa Aparatů. Ta nepoužívá tahy. Hraje se v real time a nemá reset. Aparatové mají také své úkoly, ale hráč může postupovat volně podle sebe. Jeho cílem je získávat magické předměty a z nich pak vytváří jednotky, z unikátních předmětů pak vytváří a vylepšuje hrdiny.
- Aparatové otevřou portál do vesmíru Diabolus, odkud přijdou démoni a ti pak napadají lidi. Úkolem lidí je zavřít portál tím že se probojují přes pevnosti démonů.
- spousta dalších rozšíření, včetně příchodů rady mocných a 3 největších bohů
- Druhé LoI mělo končit exodem skrz portál
Třetí část má zatím 52 stránek textu a přestal jsem jí psát před rokem, ale když vidím jak to tu rozjíždíte, tak to asi dopíšu