Docela často se potýkám s problémem, že přijdu o nějakou tu chvilku později na dobývání a plenění... a zbytečně ztrácím počet dobytí.. nešlo by to spíše udělat tak, že by člověk sbíral nějaké tokeny? za které by mohl dobývat? Minimálně na to dobývání... u Plenění chápu, že by se takhle dalo stackovat, ale u toho dobývání by to podle mého docela prospělo.. nebo ideálně dobývání a plenění ať má samostatné časování... nakonec je to přece rozdíl čistého PvE - dobývání, kde člověk nikoho neovlivňuje a potom Plenění, kde už jiné hráče dost výrazně ovlivňuje.
PS: Vím, že se musí nějak zvýhodnit hráči, kteří tady sedí pravidelně a tak, ale nakonec to co dělá land landem je přece to, že hráči u toho nemusí jako u jiných her sedět pořád
je to cisty marketing ako vas donutit sediet tu kazdy den kazdu hodinu. Nic ine v tom nehladajte
ono je to mylne brane, ze je to casovanie na dobyvanie/plenenie. Ono je to casovanie velkej bitky a potom je otazkov co je zaradene do velkej bitky. Skor cestu vidim v tom, ze by obnova plenenia bola rychlejsia ako obnova velkej bitky. V tom pripade, by to dost casto bili aj iny ludia, ako ti ktori to sundali v predchadzajucom tahu
nezmar wrote:Skor cestu vidim v tom, ze by obnova plenenia bola rychlejsia ako obnova velkej bitky...
Ano, ano, ano. Prosííím. Navíc se tu bude bít o to plenění mnohem víc lidí. Zkrátil bych obnovu všech plenění alespoň o 50%. Můj neosažitelný ideál je mt u všech plenění stejnou rychlost obnovy jako u trpaslíků...
Obnova plenění po půl hodině má smysl, až nás tu bude hrát zas tisíc a ne dva tucty. Ale jinak souhlas, že jestli si něco vyplením, kouknu na hodiny, tak zítra sem můu přijít v tu stejnou dobu, bo vím, kdy se to obnoví (A nikomu tak na to nedat šanci).
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já. Patejl (Jiří Kulhánek)