Ahoj,
mám navrch na trochu pozměnění nekromantů. Jedná by se o to, že by nekromanti nemohli vzkřísit liče z jednotky s typem útoku 1 (s výjimkou jednotek s nějakou magií, např. mág země (toto se netýká magie ohně)).
Dále bych ještě upravil předměty, které snižují iniciativu, aby ji nemohli snížit pod 1.
Myslím si, že tyto dvě změny hodně pomůžou vyváženosti ve hře.
Nekromanti
Nekromanti
Last edited by Raeleg on Sat 30. Aug 2014 0:45:08, edited 1 time in total.
Re: Nekromanti
ne, tyhle dvě změny jen zmrší dreadda



Re: Nekromanti
Zmrší to jednu strategii za Dreadda, která je dost nefér k ostatním bohům a dělá to hru daleko méně záživnou. Já bych to nazval doladění Nezmarovych změn, jelikož tyto problémy přišly právě s nimi. Tím je nechci nějak kritizovat, naopak, vítám je, ale mělo by se to všechno dobře doladit (když ty změny provedeš, tak nemůžeš přesně vědět, jaký to bude mít dopad).Ripperman wrote:ne, tyhle dvě změny jen zmrší dreadda![]()

Last edited by Raeleg on Sun 31. Aug 2014 17:33:13, edited 1 time in total.
Re: Nekromanti
ved nekromanti su uplne zbytocna jednotka ... su neuveritelne drahi a to co ozivia je o nicom...
keby stali 50k a nie 500k tak by mozno mali zmysel.

Re: Nekromanti
Promiň, ale větší blbost jsem neslyšel už měsícedenny wrote:ved nekromanti su uplne zbytocna jednotka ... su neuveritelne drahi a to co ozivia je o nicom...keby stali 50k a nie 500k tak by mozno mali zmysel.

Re: Nekromanti
ghor pravusa neporazim tak ci tak
, momentalne mam postaveneho dreadda zombie, lich, rytier, soulkeeper - a ze fest lutujem ze som nahodil nekromantov..

Re: Nekromanti
Zombie se celkově hodí spíše k přízrakům, protože jsou štítovací jednotkou. Lichy nepotřebuješ, protože si je vyvoláš. Rytíři jsou fajn. Soulkeepery musíš mít v šíleném množství (200) aby ti opravdu štítovali. S touhle kombinací i celkem chápu, že lituješ.
Re: Nekromanti
No popravde jeste jsem se k nekromantun nikdy nedostal, ale ted hraji za nej a zatim me to stalo 2 mesta (chcíplo mi 20 přízraků), ale něco na tom s těmi nemrtvými je, osobně mi vadí 2 věci, za prvé hodnota koster (vysoká i když tomu rozumím proč), ale současně mi vadí, jak někdo může mít takovou armádu a živit ji když jsou mrtví (živit = ubytovací prostor rýpalové neřešte to). Napadla mě tak jedna zajímavá věc nazvěme ji třeba neudržitelnost nemrtvých, spočívá v tom, že nemůžeš mít nemrtvých více než je 5 000 ubyt míst, tedy hodnota 20 000. (Máš-li 10 měst, můžeš mít maximálně hodnotu armády 10*(10 000*4) +20 000 = 420 000). Osobně bych toto zavedl u všech bohů a dal tam podmínku půl roku neboli 6 kol. Pokud do té doby nezískáš města(osady, vesnice) či nepřijdeš o armádu, tak z tvé armády dezertuje 1-5 % hodnoty za kolo. (Tedy s 1 wurmem musíš mít přesně 2 města, mášli k tomu například i jednoho vesničana, tak ti jeden z nich dezertuje.)
Co si o dereztování myslíte?
A mám otázku na nezmara, za jak dlouho se temnota dostane z města (přízrak) nebo proč to město nemohu použít pro přízraky nové. Nebylo by lepší, kdyby se přízraci zdražili a přeměnila se jejich cena.
Musel bys třeba za 10 - 100k proklít město a pak je za 50 000 lidí a runy sněhu naverbovat. Speciálně by se udělala ikonka na počet obydlených prokletých měst (36 přízraků a 4 města = 36/40). Jinak mi to pořád nedává smysl.
Co si o dereztování myslíte?
A mám otázku na nezmara, za jak dlouho se temnota dostane z města (přízrak) nebo proč to město nemohu použít pro přízraky nové. Nebylo by lepší, kdyby se přízraci zdražili a přeměnila se jejich cena.
Musel bys třeba za 10 - 100k proklít město a pak je za 50 000 lidí a runy sněhu naverbovat. Speciálně by se udělala ikonka na počet obydlených prokletých měst (36 přízraků a 4 města = 36/40). Jinak mi to pořád nedává smysl.

Re: Nekromanti
Popravdě se kostlivci v drtivé většině propouštějí, dokud nejedeš přes limit kapacity měst.
Dezerce je blbost. Když už, tak úmrtí. Ale to by se muselo nastavit, protože Wurm bude žít déle než člověk atd... To je scriptů, že by se z toho Nezmar dlouho nevyhrabal. Omezování nemrtvých nemá jakkoliv smysl. Města tě omezujou dostatečně.
Přízraky bych osobně neměnil. Oni jsou jediní, co Dreadda udržuje na uzdě. Pokud náhodou zrušit cenu město, tak jim dát hodnotu takovou, že by zabírali více, než o co jsi přišel. Proč? Když ti umřou, nepříjdeš o města ale neobětoval jsi města, takže v tomhle jsi v +, ale když ti ani jednou neumřou, tak na tom Dreadd hodně ztratí. Všichni zkušení hráči by tě proklínali
.
Dezerce je blbost. Když už, tak úmrtí. Ale to by se muselo nastavit, protože Wurm bude žít déle než člověk atd... To je scriptů, že by se z toho Nezmar dlouho nevyhrabal. Omezování nemrtvých nemá jakkoliv smysl. Města tě omezujou dostatečně.
Přízraky bych osobně neměnil. Oni jsou jediní, co Dreadda udržuje na uzdě. Pokud náhodou zrušit cenu město, tak jim dát hodnotu takovou, že by zabírali více, než o co jsi přišel. Proč? Když ti umřou, nepříjdeš o města ale neobětoval jsi města, takže v tomhle jsi v +, ale když ti ani jednou neumřou, tak na tom Dreadd hodně ztratí. Všichni zkušení hráči by tě proklínali
