Page 1 of 4
Velitel klanu
Posted: Fri 05. Sep 2014 15:10:39
by Ingr.T
Několikrát mě napadlo, že velitel klanu je neutrální jednotka a neovlivnuje ho vira (bohové). Jinak řečeno je to dotaz možná na vedení, ale co kdyby se to jaké bohy hráč upřednostňuje projevilo i na jeho veliteli (př.: magie ohně, ledu, steč, slayer,...).
(Jestli by to nešlo nahodit do hry, tak tento příspěvek rovnou šéfe smaž, pokud by to šlo, tak jaký je názor ostatních lidí?)
Re: Velitel klanu
Posted: Fri 05. Sep 2014 15:34:46
by Ripperman
Mně by se líbilo, kdyby velitel automaticky dostal všechny vlastnosti jednotek, jimž šéfuje.... (s výjimkou těch legendárních od jednorožce, ohnivého přízraku, atd.)
Jinými slovy u dhara by měl imku na onivý štít (od topázů), slayer od bahna a steč a na dotyk by zkameňoval (pokud by byli postaveni zemní mágové).
Za mě by to byla naprostá bomba, ovšem aktuálně je systém vlastností mplementovaný tak, že je možná jen jedna vlastnost (s nějakými vyjímkami) na jednotku... :/
Takže možná dát mu ty samé vlastnosti, co má jednotka z 5. budky po postavení ? Akorát teda dralgar s wurmama by ostrouhal...
Nejsilnější by pak byl velitel dhara a vulkána...
NEBO dát veliteli schopnosti boha, jehož budek je postaveno nejvíc, ale tak, aby měly nějaký smysl. (po postavení 5. budky)
crinis - promění 25-50 nemrtváků v prach
dralgar - vyléčí 1k-10k životů
vulcan - posílení ohnivých kouzel o 10% (ohnivé koule, meteorit, ohnivý přízrak)
dhar - zkamenění
dreadd - posílení nemrtváků o 1-10% (jako přízraky)
ghoro - sebeobětování - výbuch za 1k-40k dmg
ascena - magie smrti 3, multi útok, typ útoku 4 (musíme se držet asceního standardu
)
Teď mě napadá, že by to chtělo nějak škálovat... Tedy za každých odehraných 2000 kol vynásobit dvěma ?
Re: Velitel klanu
Posted: Fri 05. Sep 2014 22:15:00
by nezmar
to o com sa tu vlastne bavime je obdoba generalov tak ako boli implementovany v classicu
uz dlhsiu dobu rozmyslam, ze znova tych generalov spojazdnim. Ale neviem ci by bolo zrovna dobre riesenie to davat k velitelovi. Stratila by sa ta variabilita, ktoru mali povodny generali (ze ste mohli mat aj viacerych a ze to nazaviselo od boha, ale od toho ako ste s nimi zaobchadzali)
Re: Velitel klanu
Posted: Fri 05. Sep 2014 23:57:53
by Ingr.T
Mě spíš napadlo to udělat ve stylu, věrnosti k bohu tak tě bude učit, 1-4 úroveň, začínáš u 3. budovy, pak 4., pak 5. a nakonec důkaz věrnosti.
Důkaz věrnosti: po postavení všech budov od daného boha ti bůh umožní posílit tvé tělo pomocí vzácných run, které využívá Ascendancy pro tvorbu Ascendedů. Za 3 runy věčnosti posílí tvého hrdinu na 4. úroveň (této úrovně lze dosáhnout jen pokud je tvá věrnost úplná všechny budovy 2-5 musejí být od daného boha). Pokud uctíváš 2 bohy dostaneš bonus v závislosti na tom, kterého boha si více važíš (máš 2 jeho stavby 3-5 úrovně). (nevím jeli možné hrát za 3 bohy současně pokud jo, tak by se mu dala jen schopnost v závislosti na poslední budově, to platí i pokud je 3 a 4 budova jiná, hráč získá bonus 1úr od boha jemuž přísluší 4. budova).
Vulkán
1úr.: magii ohně 1 - vyvoláš ohnivou kouli;
2úr.: magii ohně 1 - vyvoláš ohnivou kouli; imunita na oheň;
3úr.: magie ohně 3 - máš šanci vyvolat meteorit; imunita na oheň;
4úr.: multimagie 2 - magie ohně 4 přivolá ohnivý přízrak (nevzpomínám si jestli tam je šance → 100%) nebo magie ohně 3 vyvolá meteorit (50% šance na vyvolání); imunita na oheň;
Ghoro:
1úr.: steč (nevím kolik, tak třeba 320);
2úr.: steč (nevím kolik, tak třeba 320); slayer (ignoruje obranu);
3úr.: steč (nevím kolik, tak třeba 320); slayer (ignoruje obranu); exterminace (zabije 1 jednotku živou);
4úr.: steč (nevím kolik, tak třeba 320); slayer (ignoruje obranu); exterminace (zabije 1 jednotku živou); Posílení damage Ghorových jednotek o 5-10% - jako pán šelem
Dread:
1úr.: magie smrti 1 - vyvolá kostru;
2úr.: magie smrti 4 - oslabí útočníka;
3(příztak)úr.: magie smrti 2 - vyvolá liche; 3(soul)úr.: magie smrti 5 - vyvolá 200 duší.;
4úr.: Magie Smrti 6 - nekromancie; Nemrtvý (hrdina se přemění na nemrtvého)
Crinis:
1úr.: Svatý útok - 50%;
2úr.: Svatý útok - 50%; Multi útok - 2x;
3úr.: Svatý útok - 50%; Multi útok - 2x; Magie světla 1 - zničí nemrtvého;
4úr.: Svatý útok - 100%; Multi útok - 3x, Magie světla 1 - zničí nemrtvého; Imunita na ohnivý štít; Slayer
Dhar:
1úr.: Drtivý útok - 50%;
2úr.: Drtivý útok - 50%; Imunita na oheň;
3úr.: Drtivý útok - 50%; Imunita na oheň; Magie země 1 - promění zasaženého na kámen;
4úr.: Drtivý útok - 100%; Imunita na oheň; Magie země 1 - promění zasaženého na kámen; Multi útok - 2x
Aether:
1úr.: Magie ledu 1 - sníži iniciativu o 1;
2úr.: Magie ledu 1 - sníži iniciativu o 1; Imunita na oheň;
3úr.: Magie ledu 2 - sníží iniciativu o 3; Imunita na oheň;
4úr.: Magie ledu 4 - Aethrův dotek - sníží iniciativu o 10 a zvýší obranu na dvojnásobek; Imunita na oheň;
Dralag:
1úr.: Magie lesa 2 - přilování starodávného enta;
2úr.: Magie lesa 2 - přilování starodávného enta; Otrávený útok - 100%
3úr.: Magie léčení 1 - vyléčí zdraví/5 (podle mého by se u této magie hodila úprava viz níže); Otrávený útok - 100%
4úr.: Magie léčení 3 - jednotka vzkřísí nejsilnějšího mrtvého spolubojovníka; Otrávený útok - 100%
Ascendancy:
1úr.: Slayer;
2úr.: Slayer; Svatý a drtivý útok - 80%;
3úr.: Slayer; Svatý a drtivý útok - 80%; Multi útok - 2x;
4úr.: Slayer; Svatý a drtivý útok - 80%; Multi útok - 2x; Exterminace - zabije živou jednotku
Zavedl jsem schopnost:
Magie léčení 3 - jednotka vzkřísí nejsilnějšího mrtvého spolubojovníka (najde mrtvou jednotku s nejvyšší hodnotou na kus a tu uzdraví, nefunguje na neživé a nemrtvé jednotky); Tato magie by měla zafungovat, pouze v případě výhry a to na úplném konci po boji - vzkřísí pouze 1 jednotku za boj!
Úprava aktuality:
Když jsem už nakousl tu magii léčení u jednorožců, zajímalo by mě jestli funguje protože se neprojevuje hláškou a myslím si že ta magie není nic extra když u Dralaga může léčit jen Lesní obry, u ostatních jednotek to moc nemá smysl. Podle mě by jednorožec měl mít cenu vyšší klidně 1M a 10 - 20 run života. Ale mým návrhem by bylo, aby schopnost léčení se změnila na spíše obnovu a nejen že léčil ale mohl i jednotky vzkřísit (a klidně jednorožci zrušit útok, aby nemohl bojovat a byl v podstatě jen léčivou jednotkou).
Souhlasíte se zavedením shocpností pro hrdiny?
Napíšu to sem, snad to nebude vadit, ale přemýšlím proč u Dreada, když se postaví město přízraků, tak obětuji město s 50 000 lidmi a pak obětuji ještě 2,5 města (10 000 hod. * 10 / 4), nějak mi to nesedí. Chápu že jde o znevýhodnění aby nebyl silný, ale nebylo by lepší to udělat jinak? Přemýšlím a řeším že ve výsledku hodnota je hlavně důležitá (mimo statistiky) jen pro místo (hodnota / 4), co zvýšit hodnotu přízraku a neobětovávat město (ve výsledku cena pořád 3,5 města, popř 4). Je to můj pohled co si vy myslíte?
Re: Velitel klanu
Posted: Sat 06. Sep 2014 11:47:22
by Topinka
Tak já nevím, ale mě Velitel vyhovuje tak jak je.
Re: Velitel klanu
Posted: Mon 08. Sep 2014 10:27:45
by VPx
Zaujimave to by velitelia boli uplne paradny Hrdinovia ... hmm a pride mi to ako spravny sposob pre tuto hru
mne pride dost divne ze za velitelom, ktory je uplna nula, idu do boja wurmaci .. ked by ho kludne mohli rozdupat a ist si po svojom
..
Re: Velitel klanu
Posted: Mon 08. Sep 2014 10:46:58
by nezmar
v tom pripade by ti mali ty wurmovia poslapat polovicu armady a je jedno ci by bol medzi nimi velitel.
Tvoje prirovnanie je uplne od veci. A pokial viem tak dost casto generali nepatrili zrovna medzi tych najsilnejsich v armade, vacsinou slo o to aby vynikali v taktike a strategii nie v pretlacani
Re: Velitel klanu
Posted: Mon 08. Sep 2014 11:03:39
by VPx
Ale velitel klanu nieje genral .. bacha na to .. verlitel klanu by mala byt modla alebo hrdina ktoreho chcu nasledovat voajci aj do istej smrti .. to ze ci je na poli aj nejaky genral je vedlajsie ...
no pripadne by sa mohla pridat velitelovi klanu nejak magicka znacka od prislusneho boha .. aby mala armada co ansledovat .. chapes akoze ten velitel je pomazany ale vybrany bohom a preto je hodny nasledovania ....
Re: Velitel klanu
Posted: Mon 08. Sep 2014 11:06:33
by nezmar
VPx wrote:Ale velitel klanu nieje genral .. bacha na to .. verlitel klanu by mala byt modla alebo hrdina ktoreho chcu nasledovat voajci aj do istej smrti .. to ze ci je na poli aj nejaky genral je vedlajsie ...
a kto tvrdi ze nie je modla? Ved nikto nepovedal, ze modla musi meriat 150 metrov a tricepsi ako mensi dom ...
a staty VELITELA zavisa od toho ako sa dari klanu. Nie su pevne zadane, ale vypocitavaju sa z predzvesti, vehlasu a odohranych tahov
Re: Velitel klanu
Posted: Mon 08. Sep 2014 18:50:42
by Ingr.T
nezmar wrote:VPx wrote:Ale velitel klanu nieje genral .. bacha na to .. verlitel klanu by mala byt modla alebo hrdina ktoreho chcu nasledovat voajci aj do istej smrti .. to ze ci je na poli aj nejaky genral je vedlajsie ...
a kto tvrdi ze nie je modla? Ved nikto nepovedal, ze modla musi meriat 150 metrov a tricepsi ako mensi dom ...
a staty VELITELA zavisa od toho ako sa dari klanu. Nie su pevne zadane, ale vypocitavaju sa z predzvesti, vehlasu a odohranych tahov
Ale přeci jen, když má Vulkán v oblibě velitele klanu, který šíří jeho jméno a posiluje jeho moc. Tak proč neposílí i jeho? Například Vulkán toto udělal už 1 a Ascedancy to také dělá je to napsané v knihovně, nemyslím tím posílit velitele klanu ve stylu jak to dělá Vulkán (Ghoro), ale přeci jen jako zpestření hry je to zajímavé a myslím si že to není od věci. Ale je to jen můj návrh.