armada a ako ju zivit
Posted: Wed 07. Jan 2015 15:28:29
Doteraz bol system nastaveny tak, ze armada zaberala miesto v dedinach, osadach a mestach a to vypoctom: hodnota/4
napr. wurm 100k hodnoty = 25k miesta (2.5 mesta).
V novom systeme budu jednotky platene zoldom a teda nebudu zaberat miesto v obydliach.
Ludia sa Vam teda budu stahovat do maximalneho poctu (4 dediny = 400 ludi = cca 50 zl)
vypocet zoldu je nasledovny: hodnota / 32
napr. wurm ma zold 3125 zl, treba na neho v priemere 25k ludi (co predstavuje 2.5 mesta
)
cize sediet by to malo s tym, co bolo doteraz.
Problem moze nastavat v dvoch pripadoch:
1. hraci, ktori pouzivaju ludi pri rekrute si mozu znicit veskeri prijem a potom zistia ze im kape armada
2. pri rekrute nahodite vsetko zlato, ale nenechate si rezervu a bude biedny mesiac (nie kazdy vynasa rovnako) a kape armada
druha vec je, ze som pridal premennu, ktora urcuje kolko armady vam moze maximalne zbehnut v jednom tahu. V najhorsom pripade vsetka armada. V najnizsom pripade 10%.
Otazne je kolko by to malo byt?
napr. mam armadu, ktora ma hodnotu 2.4 miliona. Nemam ziadne prachy, ziadnych ludi - ziadny prijem. Udrzba na tuto armadu je 75k zlatych.
Ak je nastavenych 100% tak pridem v jednom kole o 2.4 miliona. Ak je nastevenych 50% pridem o 1.2 miliona (v druhom tahu o 0.6 miliona, ...). Ak je 10% tak pridem v prvom tahu o 240k armady, nasledne v dalsom tahu o 216k, v dalsom o 194k.
Takze pokial chcete, mozete sa vyjadrit k tomuto novemu systemu (dalsie dorabky, ine koeficienty, ...) + kolko by mohla byt hranica maximalnej dezercie
pripadane ci zaviest nieco na styl: Po dezerteroch sme zozbierali co sa da a utrzili sme za to xx zlata (tu opak kolko by bolo zlata za zbehnutie -> napr. ak je nutnych 1000 zl pre tych co usli tak po nich by sme mohli najst 200 zl - 20% ? )
napr. wurm 100k hodnoty = 25k miesta (2.5 mesta).
V novom systeme budu jednotky platene zoldom a teda nebudu zaberat miesto v obydliach.
Ludia sa Vam teda budu stahovat do maximalneho poctu (4 dediny = 400 ludi = cca 50 zl)
vypocet zoldu je nasledovny: hodnota / 32
napr. wurm ma zold 3125 zl, treba na neho v priemere 25k ludi (co predstavuje 2.5 mesta

cize sediet by to malo s tym, co bolo doteraz.
Problem moze nastavat v dvoch pripadoch:
1. hraci, ktori pouzivaju ludi pri rekrute si mozu znicit veskeri prijem a potom zistia ze im kape armada

2. pri rekrute nahodite vsetko zlato, ale nenechate si rezervu a bude biedny mesiac (nie kazdy vynasa rovnako) a kape armada
druha vec je, ze som pridal premennu, ktora urcuje kolko armady vam moze maximalne zbehnut v jednom tahu. V najhorsom pripade vsetka armada. V najnizsom pripade 10%.
Otazne je kolko by to malo byt?
napr. mam armadu, ktora ma hodnotu 2.4 miliona. Nemam ziadne prachy, ziadnych ludi - ziadny prijem. Udrzba na tuto armadu je 75k zlatych.
Ak je nastavenych 100% tak pridem v jednom kole o 2.4 miliona. Ak je nastevenych 50% pridem o 1.2 miliona (v druhom tahu o 0.6 miliona, ...). Ak je 10% tak pridem v prvom tahu o 240k armady, nasledne v dalsom tahu o 216k, v dalsom o 194k.
Takze pokial chcete, mozete sa vyjadrit k tomuto novemu systemu (dalsie dorabky, ine koeficienty, ...) + kolko by mohla byt hranica maximalnej dezercie
pripadane ci zaviest nieco na styl: Po dezerteroch sme zozbierali co sa da a utrzili sme za to xx zlata (tu opak kolko by bolo zlata za zbehnutie -> napr. ak je nutnych 1000 zl pre tych co usli tak po nich by sme mohli najst 200 zl - 20% ? )