multi-ucty
Posted: Tue 20. Jan 2015 8:18:25
Celkovo ja osobne som proti multiuctom = podla mna to vzdy vedie k nejakemu sposobu obohacovania jedneho uctu na ukor ostatnych.
Dobre Drago rozhodol, ze multiucty su dovolene a (podla jeho slov niekedy aj nutne).
Z tohoto budem vychadzat a navrhujem taketo riesenie:
Vytvori sa jeden ucet - ACCOUNT (dalsej len Acc).
Tento Acc sa zaklada iba raz - moze sa kludne prenasat vramci vekov - nemusi sa mazat - ma to urcite vyhody
V ramci tohto Acc si hrac bude moct zalozit 3 klany, pricom bude na vyber z troch modov:
* normalny - stav ako doteraz
* farmarsky - zvyseny prijem zlata, zvysene zold, horsi rekrut
* bojovy - znizeny prijem zlata, znizene zoldy, lepsi rekrut (kludne rekrut moze byt az 3nasobny atd)
V ramci acc je mozne volne presuvat peniaze a runy
Kazdy hrac si moze zalozit iba 1 Acc
A tiez by som rad pridal: Reset a odstranenie klanu
* reset - vynulovali by sa budovy, armada, pocet tahov by sa rozumne vypocital (nevynulovalo by sa, ale dal by sa rozumny pocet - aby nedochadzalo k neustalemu klikaniu na reset pri farmarskych klanoch). Runy a zlato nema zmysel mazat, lebo hrac by si ich aj tak presunl na iny ucet
* odstranenie - kompletne zmazanie klanu a vsetkeho co k tomu patri - moznost zalozit novy klanu
* pocet resetov a odstraneni by sa obmedzil na urcity pocet aby tu furt niekto nerusil ucty a nebehal dokola prvych x-tahov
A preco takto:
*tak nejak sa zoficialni "prelievanie", ale obmedzi sa iba na tri ucty a kazdy hrac bude mat tuto moznost, potom uz bude zalezet iba na tom, kolko mate casu nato aby ste mohli hrat a tahat uctov
*Vycisti to trh z runami a predmetmi
*zjednodusi vytvaranie novych klanov
*sprehladnilo moju pracu
Tento novy system by teda zakazoval:
*vytvaranie viacerych uctov
*utocenie na vlastne klany - mozno by sa konecne mohli spustit valky a ruda zona
Ak mate nejake navrhy, budem rad ak ich napisete
Dobre Drago rozhodol, ze multiucty su dovolene a (podla jeho slov niekedy aj nutne).
Z tohoto budem vychadzat a navrhujem taketo riesenie:
Vytvori sa jeden ucet - ACCOUNT (dalsej len Acc).
Tento Acc sa zaklada iba raz - moze sa kludne prenasat vramci vekov - nemusi sa mazat - ma to urcite vyhody
V ramci tohto Acc si hrac bude moct zalozit 3 klany, pricom bude na vyber z troch modov:
* normalny - stav ako doteraz
* farmarsky - zvyseny prijem zlata, zvysene zold, horsi rekrut
* bojovy - znizeny prijem zlata, znizene zoldy, lepsi rekrut (kludne rekrut moze byt az 3nasobny atd)
V ramci acc je mozne volne presuvat peniaze a runy
Kazdy hrac si moze zalozit iba 1 Acc
A tiez by som rad pridal: Reset a odstranenie klanu
* reset - vynulovali by sa budovy, armada, pocet tahov by sa rozumne vypocital (nevynulovalo by sa, ale dal by sa rozumny pocet - aby nedochadzalo k neustalemu klikaniu na reset pri farmarskych klanoch). Runy a zlato nema zmysel mazat, lebo hrac by si ich aj tak presunl na iny ucet

* odstranenie - kompletne zmazanie klanu a vsetkeho co k tomu patri - moznost zalozit novy klanu
* pocet resetov a odstraneni by sa obmedzil na urcity pocet aby tu furt niekto nerusil ucty a nebehal dokola prvych x-tahov
A preco takto:
*tak nejak sa zoficialni "prelievanie", ale obmedzi sa iba na tri ucty a kazdy hrac bude mat tuto moznost, potom uz bude zalezet iba na tom, kolko mate casu nato aby ste mohli hrat a tahat uctov
*Vycisti to trh z runami a predmetmi
*zjednodusi vytvaranie novych klanov
*sprehladnilo moju pracu
Tento novy system by teda zakazoval:
*vytvaranie viacerych uctov
*utocenie na vlastne klany - mozno by sa konecne mohli spustit valky a ruda zona
Ak mate nejake navrhy, budem rad ak ich napisete