Je možné, aby z démoní karavany nepadali ti otroci, kteří jsou naprosto k ničemu ? (díky tomu, jakou mají přemrštěnou hodnotu) a člověk tak musí po dobytí karavany jít povyhazovat ty otroky zase z armády.
Bylo by možné ty otroky nahradit jen ozbrojenými vesničany ? Samozřejmě leší by bylo zvětšit jejich množství, ale i kdyby bylo jen 1:1, je to pořád lepší než ti otroci...
Pár návrhů na zlepšení hry
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
myslim si ze aj obycajny ludia by boli lepsi ako ti otroci =D
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
Tak kdyby si osvobozoval lidi, tak by to byla pecka. Namísto "nasíracího" eventu by si naozaj dostal odměnu.
Ideální by byl alespoň tak 10-ti násobek lidi, co teď chodí otroků. Lepší by byl samozřejmě 100 násobek, ale to už je spíše sen.
Ideální by byl alespoň tak 10-ti násobek lidi, co teď chodí otroků. Lepší by byl samozřejmě 100 násobek, ale to už je spíše sen.
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
Tak sumarizovaně návrhy na vylepšení:
1. Z démoní karavany zrušit otroky. Ať chodí buď ozbrojení vesničani, nebo obyvatelé nebo ať se jen zobrazí hláška: "Nalezli jsme množství otroků, všem jsme jim podřezali krky, aby nezabírali místo v naší slavné armádě."
2. Kovárna - možnost zkoumat konkrétní recept NEBO alespoň umožnit oblast, jako chci zkoumat, tj. zda chci zkoumat nové jednotky, artefakty nebo suroviny.Hláška, pokud už jsme vyzkoumali vše, co je možné.
3. Odměna za věštce francoxovi sekty - navržené je to dobře, jen je potřeba odměnu, která se dostává nyní, vynásobit silou armády hráče/1 000 000. Samozřejmě s výjimkou generála starého impéria, ten bude chodit vždy jen jeden. Odměna peněžní, v runách nebo obyč. jednotkách bude např. v případě síly armády 10 000 000 vynásobena 10-ti.
4. Odměna za démoní karavana a obětiště (jejichž náročnost se rovná prokletému chrámu ohně - obětiště určitě) by mohla být vždy nějaká.
5. Pokud budu mít u eventu ztráty víc jak 10x menší jak protivník, tak nikdy radši neztratím cestu.
6. Všem skládaným artefaktům dát imku na ohnivý štít. Stačí, že unikátní jednotky s artefaktama za desítek milionu (+ výzkum) automaticky útočí typem útoku 1 a zhebnou na první jednotce s toxickým štítem. Není třeba k tomu přidávat ještě ohnivý štít.... NEBO dát generálům starého impéria typ útoku 2, což by vyřešilo rovněž vše.
edited: zvýraznil sem to nejdůležitější...
ještě k artefaktům:
** Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
** Boty slabosti - Jednotce klesne inciativa na 1
Navrhuji změnit tyto dva. 200 duší je naprosto k ničemu (v porovnání například s 1-6 wurmam, 0-3 stínovýma drakama).
Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 6 ! (jednak sehnat dráp draka k jejímu složení není vůbec snadné a pak si každý může zkoušet oživovat velitelem klanu, co dokáže....)
Boty slabosti - Iniciativa na 1 je k ničemu. Nenapadá mě absolutně žádné využití. Oproti tomu snížit jednotce životy na 1 už je setsakra zajímavé. Dají se tím pak chránit statisíce elfích hraničářů, elitních střelců, apod. Využitelnost artefaktu by rapidně stoupla. I tak se budou hráč rozhodovat spíše pro těžkou bojovou sekeru, ale už ta volba nebude tak jednoznačná...
2. Kovárna - možnost zkoumat konkrétní recept NEBO alespoň umožnit oblast, jako chci zkoumat, tj. zda chci zkoumat nové jednotky, artefakty nebo suroviny.
5. Pokud budu mít u eventu ztráty víc jak 10x menší jak protivník, tak nikdy radši neztratím cestu.
6. Všem skládaným artefaktům dát imku na ohnivý štít. Stačí, že unikátní jednotky s artefaktama za desítek milionu (+ výzkum) automaticky útočí typem útoku 1 a zhebnou na první jednotce s toxickým štítem. Není třeba k tomu přidávat ještě ohnivý štít.... NEBO dát generálům starého impéria typ útoku 2, což by vyřešilo rovněž vše.
edited: zvýraznil sem to nejdůležitější...
ještě k artefaktům:
** Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
** Boty slabosti - Jednotce klesne inciativa na 1
Navrhuji změnit tyto dva. 200 duší je naprosto k ničemu (v porovnání například s 1-6 wurmam, 0-3 stínovýma drakama).
Kostěná dračí hůl - Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 6 ! (jednak sehnat dráp draka k jejímu složení není vůbec snadné a pak si každý může zkoušet oživovat velitelem klanu, co dokáže....)
Boty slabosti - Iniciativa na 1 je k ničemu. Nenapadá mě absolutně žádné využití. Oproti tomu snížit jednotce životy na 1 už je setsakra zajímavé. Dají se tím pak chránit statisíce elfích hraničářů, elitních střelců, apod. Využitelnost artefaktu by rapidně stoupla. I tak se budou hráč rozhodovat spíše pro těžkou bojovou sekeru, ale už ta volba nebude tak jednoznačná...
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
bylo by fajn kdyby u jednotek co mají multymagii aby bylo možné nastavit že tu magii kterou jim vyberu budou používat až do chvíle než to změním, nebo je aspon umístit aby se v přípravě útoku zobrazovali na první pozici..
je fakt "zábava" před bojem muset rolovat nakonec a nastavovat gobliním patriarchům aby metali ohnivé koule..
je fakt "zábava" před bojem muset rolovat nakonec a nastavovat gobliním patriarchům aby metali ohnivé koule..
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
tak zrovna ohnive koule u patriarchu jsou nejvic nanic.
Nejlepsi je u nich mit nastavene zmrazovani (pokud mas jen jednoho) a pokud jich mas aspon cca 10, tak je nejlepsi mit u nich nastavene prokleti
Nejlepsi je u nich mit nastavene zmrazovani (pokud mas jen jednoho) a pokud jich mas aspon cca 10, tak je nejlepsi mit u nich nastavene prokleti
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
bylo by možné s esencí života oživovat padlé generály? pokud si pamatuji pár let zpět to šlo.. jinak ty esence ztrátcí význam..
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
pokial to islo pred par rokmi tak to ide stale. S tymto sa totiz nic nerobilotarrant wrote:bylo by možné s esencí života oživovat padlé generály? pokud si pamatuji pár let zpět to šlo.. jinak ty esence ztrátcí význam..
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
Tohle bylo ještě na klasiku, jestli se nemýlím... Čili by to teď nemělo být ve hře, čili by to nemělo jít.
Re: Pár návrhů na zlepšení hry
aha, tak to potom bolo viac ako pred par rokmi
tak teoreticky toto sa moze zaviest znova. Hodi sa do session, ze zomrel general a teda bude ho mozne ozivit.
tak teoreticky toto sa moze zaviest znova. Hodi sa do session, ze zomrel general a teda bude ho mozne ozivit.