Pár návrhů na zlepšení hry
Posted: Sat 31. Jan 2015 15:51:17
Ahoj, jako obvykle, zase navrhnu pár věcí na zlepšení hry.
1. Bonusy z předmětů a posílení se nedá navyšovat posílením od přízraků.
2. Výrazné zlevnění ledových elementů -> docela zajímavé by bylo kdyby se snížila hodnota mágum ledu na 100.
3. Temný přízrak zvyšuje staty postupně. Na místo +1000% do statu hned od 1. kola tak +200% v 1. kole, +200% v 2. kole atd. (bylo by dobré, aby v tomto případě fungoval bod 1.)
4. Prapor krvavého šílenství funguje pouze jen na jednotky s typem útoku 1
5. Na heavnu, aby po dosaženi volného prostoru 0 pro lidi nešlo dát dvojnásobné daně bez odcházení lidí lidí.
6. Gobliní Bomby, vzducholodě a ledové hradby od šamanů ledu ať jsou neživé.
7. Velemág ledu ať zpomaluje všechny jednotky (i nemrtvé a neživé jako každá magie ledu) ale ať snížená iniciativa tímto způsobem nemůže klesnout pod 1).
8. Lepší vzorec pro výpočet množství jednotek v temné jeskyni.
9. Zvýšení hodnoty zvěstovatelům soudného dne.
Když tak něco potom ještě doedituji, pokud si na něco dalšího vzpomenu.
Raeleg
1. Bonusy z předmětů a posílení se nedá navyšovat posílením od přízraků.
2. Výrazné zlevnění ledových elementů -> docela zajímavé by bylo kdyby se snížila hodnota mágum ledu na 100.
3. Temný přízrak zvyšuje staty postupně. Na místo +1000% do statu hned od 1. kola tak +200% v 1. kole, +200% v 2. kole atd. (bylo by dobré, aby v tomto případě fungoval bod 1.)
4. Prapor krvavého šílenství funguje pouze jen na jednotky s typem útoku 1
5. Na heavnu, aby po dosaženi volného prostoru 0 pro lidi nešlo dát dvojnásobné daně bez odcházení lidí lidí.
6. Gobliní Bomby, vzducholodě a ledové hradby od šamanů ledu ať jsou neživé.
7. Velemág ledu ať zpomaluje všechny jednotky (i nemrtvé a neživé jako každá magie ledu) ale ať snížená iniciativa tímto způsobem nemůže klesnout pod 1).
8. Lepší vzorec pro výpočet množství jednotek v temné jeskyni.
9. Zvýšení hodnoty zvěstovatelům soudného dne.
Když tak něco potom ještě doedituji, pokud si na něco dalšího vzpomenu.
Raeleg