stará klasika, jen umístěná na jiném hostigu
budu se snažit tam pomalu doplnit nové jednotky, eventy, atd...
http://asgard.mysteria.cz/loi/index.php
Aktuálně umístěno i na spolehlivějším hostingu u nezmara:
http://loi-help.nezmar.info/loi/index.php
loi simulator rehosted
loi simulator rehosted
Last edited by Ripperman on Thu 28. May 2015 21:12:16, edited 1 time in total.
Re: loi simulator rehosted
super uz som si myslel ze je to stratene =)
Re: loi simulator rehosted
Log změn:
Doplněny eventy:
svatyně ledu, svatyně života, svatyně ohně, Aetherova svatyně(včetně nového velemága ledu!).
Chrám země, posvátný chrám země
Aether přidáno:
Ledový válečník
Aethrův ledový válečník (jen upraven, měl špatné staty)
Ledová hvězda
Aethrova Ledová hvězda (jen upravena měla špatné staty)
Sněžný obr
Sestra ledu
Sněžný vlk
Ledový vlk
Velemág ledu
Prastará ledová hydra
Šaman ledu
Dralgar imagar přidáno:
Veledruid
Artefakty:
Jak jsem tam koukal, tak ty jsou většinově blbě. Artefakty pro unikátky přidávají i obyč. jednotkám, některé mají přeházené vlastnoti, apod.
- upravena Dharova kamenná standarda, aby dharovi dávala +12 do obrany.
- Dralgarův Totem života (aby dával 15%/50% dralgarovi)
- upraveny veškeré pláty
- Aetherova roba moci (snizuje nyni spravne obranu o polovinu namisto opacne)
- Prapor starého druidského cechu (už funguje správně na druidy i veledruidy )
Aktuálně zkouším udělat:
Ledový šaman (s hradbami), Prastará hydra (s nepředvídatelností)
edited:
YES ! Po několikahodinovém úsilí, se mi podařilo přidat Velemága ledu + jsem opravil bug, který nesprávně hýbal s iniciativou jednotek.
Doplněny eventy:
svatyně ledu, svatyně života, svatyně ohně, Aetherova svatyně(včetně nového velemága ledu!).
Chrám země, posvátný chrám země
Aether přidáno:
Ledový válečník
Aethrův ledový válečník (jen upraven, měl špatné staty)
Ledová hvězda
Aethrova Ledová hvězda (jen upravena měla špatné staty)
Sněžný obr
Sestra ledu
Sněžný vlk
Ledový vlk
Velemág ledu
Prastará ledová hydra
Šaman ledu
Dralgar imagar přidáno:
Veledruid
Artefakty:
Jak jsem tam koukal, tak ty jsou většinově blbě. Artefakty pro unikátky přidávají i obyč. jednotkám, některé mají přeházené vlastnoti, apod.
- upravena Dharova kamenná standarda, aby dharovi dávala +12 do obrany.
- Dralgarův Totem života (aby dával 15%/50% dralgarovi)
- upraveny veškeré pláty
- Aetherova roba moci (snizuje nyni spravne obranu o polovinu namisto opacne)
- Prapor starého druidského cechu (už funguje správně na druidy i veledruidy )
Aktuálně zkouším udělat:
edited:
YES ! Po několikahodinovém úsilí, se mi podařilo přidat Velemága ledu + jsem opravil bug, který nesprávně hýbal s iniciativou jednotek.
Last edited by Ripperman on Fri 15. May 2015 13:46:58, edited 3 times in total.
Re: loi simulator rehosted
Jsem genius. Podarilo se mi pridat jednotku Prastará ledová hydra s nepředvídatelností a funguje přesně jak má. (za chvíli se to phpko snad i naučím na tom simulátoru )
Ledoví šamani budou už legrace a budu mít hotového celého Aethera. Nejtěžší teď bude sehnat dost výpisů, kde figuruje ledová hradba, abych zjistil její staty (počet vysumonovaných a obranu).
Jdu sestavovat vzorec, který mi to umožní reverzně vypočítat z dostatečného počtu výpisů.
Ledoví šamani budou už legrace a budu mít hotového celého Aethera. Nejtěžší teď bude sehnat dost výpisů, kde figuruje ledová hradba, abych zjistil její staty (počet vysumonovaných a obranu).
Jdu sestavovat vzorec, který mi to umožní reverzně vypočítat z dostatečného počtu výpisů.
Re: loi simulator rehosted
Dobrá práce . Možná si ušetříš práci, když požádáš Nezmara, některé věci by ti mohl prozradit , ale některé jsou trochu tajné no .
Re: loi simulator rehosted
Yees. Dokončil jsem Šamana ledu. Takže si nyní v simulátoru můžete odsimulovat přesně komplet Aethera.
Vyzjistil jsem, kolik hradeb se sumonuje (přesně ! ) i přesné staty hradby (asi hodina počítání v excelu na základě výpisů).
- Opravil jsem bug v simulátoru, kde nebylo ošetřeno, že jednotka s multiutokem může vlivem utoku na ledovy stit nedokoncit vsechny utoky v danem kole, které má (jako třeba led. hydra utocici na led. hradbu musí skončit 4. utokem a pak se nemuze hybat)
- Opravil jsem blbou funkci pro oživování fénixů. Teď už se oživují dle správných procent a v reálných číslech.
- Upravil jsem magii ledu 1, doplněna správná proc. šance na snížení iniciativy. Tj. nyní již nesnižuje vždy.
- Přidal jsem správné (nové ) ikonky a popisky k jednotkám. Ještě není úplné, ale aspoň něco:
http://asgard.mysteria.cz/loi/jednotky.php
edited:
- zapracován artefakt Kostěná hůl pro lichy (v simulátoru již byl uveden, ale jaksi nebyl implementován, takže dopad na oživení neměl žádný).
- nekromanceři již správně oživují nemrtvé obry i z ledových obrů.
Vyzjistil jsem, kolik hradeb se sumonuje (přesně ! ) i přesné staty hradby (asi hodina počítání v excelu na základě výpisů).
- Opravil jsem bug v simulátoru, kde nebylo ošetřeno, že jednotka s multiutokem může vlivem utoku na ledovy stit nedokoncit vsechny utoky v danem kole, které má (jako třeba led. hydra utocici na led. hradbu musí skončit 4. utokem a pak se nemuze hybat)
- Opravil jsem blbou funkci pro oživování fénixů. Teď už se oživují dle správných procent a v reálných číslech.
- Upravil jsem magii ledu 1, doplněna správná proc. šance na snížení iniciativy. Tj. nyní již nesnižuje vždy.
- Přidal jsem správné (nové ) ikonky a popisky k jednotkám. Ještě není úplné, ale aspoň něco:
http://asgard.mysteria.cz/loi/jednotky.php
edited:
- zapracován artefakt Kostěná hůl pro lichy (v simulátoru již byl uveden, ale jaksi nebyl implementován, takže dopad na oživení neměl žádný).
- nekromanceři již správně oživují nemrtvé obry i z ledových obrů.
Re: loi simulator rehosted
Asi by to bude trochu otrava, ale nechtělo by se ti předělat čísla na simulátoru? Hra je nastavená na 000,000 simulátor 000000 a je docela otrava to pořád přepisovat .
Re: loi simulator rehosted
Hotovo. Udělal jsem to tak, aby to teď šlo zadávat oběma způsoby. Tj. jak s čarkou oddělující tisíce tak bez ní (přepisovat ty počty u všech již definovaných eventů se mi totiž vážně nechce, tak jsem si to trochu ulehčil ) a rovnou to s ní i vypisuji, aby bylo přehlednější.Kouji wrote:Asi by to bude trochu otrava, ale nechtělo by se ti předělat čísla na simulátoru? Hra je nastavená na 000,000 simulátor 000000 a je docela otrava to pořád přepisovat .
Re: loi simulator rehosted
To je jedno, že ulehčil hlavně, že to jede . Díky .